تعطیلی یک ترمی کلاس‌ها و سکوت ادامه دار وزارت علوم!
بلاتکلیفی دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی؛
دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی از ابتدای سال ۹۴ به ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی معترض شدند که کلاس ها نیز به تعطیلی کشیده شد اما وزارت علوم هنوز پاسخگوی اعتراضات این دانشجویان نیست.
تعداد نظرات: ۱۳
fghfgh
United States of America
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
fghfghf
ناشناس
United States of America
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
?Everybody Listen And Repeat
ناشناس
United States of America
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
وزارت باید وزارت باشد، وزارتی که وزارت نباشد ( سیاسی کار باشد ) وزارت نیست :|
والدین دانشجوی علوم اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
خبرگزاری دانشجوی عزیز از اینکه مجدداً به انعکاس اخبار دانشگاه علوم اقتصادی توجه نشان می دهید متشکرم. کاش مسئولان نگاهی کارشناسانه تر به این مسئله می داشتند. عمر و زندگی فرزندان ما در نتیجۀ تصمیمات شتابزده وزارت علوم تلف شد. این چه ادغامی است که وزارت علوم اینقدر بر آن پافشاری می کند؟ تحمل بار روانی ناشی از این اتفاق هم برای دانشجویان و هم برای خانواده هایشان سخت شده است. کاش مجموعه وزارت علوم کمی با احساس تعهد و مسئولیت این موضوع را مورد بررسی مجدد قرار می دادند. آیا تنها گناه ما و فرزندانمان اعتماد به سیستم اموزش عالی کشور است؟ اقای وزیر لطفاً بازی با زندگی، تحصیلات و اعصاب و روان عزیزان ما را متوقف کنید.
ناشناس
United States of America
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
ان شاءالله مشکل فرزندتون و باقی دوستانی که پاشون گیر قضیه هست حل بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی در پی تصمیم ناگهانی وزارت علوم همۀ سرمایه و امیدشان را از دست رفته می بینند. مخصوصاً دانشجویان دارای رتبه های برتر که برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در همین دانشگاه برنامه ریزی کرده بودند و حالا ثمرۀ تمام تلاشهایشان را بر باد رفته می بینند. ظاهراً وزارت علوم در قبال وضعیت تحصیلی دانشجویان هیچ احساس مسئولیتی نمی کند. ترم تحصیلی در حالی رو به پایان است که تمام انرژی دانشجویان علوم اقتصادی صرف برگزاری تجمع و تلاش برای احقاق حقوق از دست رفته شان شده است. هیچ کس هم در مجموعه وزارت علوم پاسخگو نیست. معلوم نیست وزارت خانه ای که ماهیت وجودی خودش را به یمن حضور امثال همین دانشجویان بدست آورده چرا نسبت به سرنوشت آنها اینقدر بی تفاوت است؟ براستی چرا؟
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
امروز سه شنبه ظهر جلوی مجلس تجمع اعتراضی داریم به انحلال غیرقانونی دانشگاه خودمون علوم اقتصادی عزیز با خوارزمی. شما هم به طرفداری از حق و مبارزه با دیکتاتوری وزارت علوم در تصمیم گیری شبانه، همراه ما باشید. ما دانشجویان جوان، مدیران کوته بین دانشگاه و مسوولان منفعت طلب و خودخواه را به یاری شما خبرنگاران حقیقت جو رسوا می کنیم. ته ته ادغام دانشگاه ما، سیاسی کاری و شهوات نفسانی چند مدیر حقیره. نمی ذاریم تنها دانشگاه تخصصی علوم اقتصادی کشور، چنین سوداگرانه نابود بشه. خوارزمی نمی خواهیم.هرگز
حسنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
خوارزمی نمی خواهیم . استبداد تصمیم گیری نمی خواهیم. اینهمه ظلم و حق کشی و بی احترامی صرفا برای تامین منافع چند مدیر کوچک را نمی پذیریم.الله اکبر. وزیر علوم! بیدار شو. دو ماه تمام کلاس های دانشگاه علوم اقتصادی تعطیله و شما مثل تماشاچی نشسته ای. این سکوت ظالمانه شما و تایید رفتار ظالمانه سرپرستان غیرقانونی دو دانشگاه در تاریخ می ماند. حرف ما یک کلام؛ لغو ادغام با خوارزمی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
سه حالت وجود داره: 1- وزیر علوم بی خبر است. 2- وزیر علوم دغدغه پاسخ دادن به این مسائل را ندارد. 3- وزیر علوم از این وضعیت خوشحال است.
در صورت وجود هر کدام از وضعیت های فوق، شما پاسخی دریافت نخواهید کرد.
دینگ دینگ
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
دستگاههای نظارتی ورود فوری کنید به ماجرای ادغام دانشگاه علوم اقتصادی و چند ماه بلاتکلیفی و سرگردانی. مدیریت غلط با حس مالکیت، بلایی سر دانشگاه و دانشجویان و هیات علیم و کارکنانش آورده است. پشت صحنه این ادغام فسادی پیچیده پنهان است. اعتراض طولانی دانشجویان خود نشانه کوچکی است از زشتی های رفتارهای مدیران هر دو دانشگاه. رفتارهای سوداگرانه مدیران دانشگاه و وزارت علوم، اعتماد دانشجویان و خانواده ها به نظام را خدشه دار می کند.باید ایستاد مقابل این رفتارهای فرعونی مدیران و برخورد کرد تا با منابع ملی، چنین بازی نکنند.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
دانشگاه خوارزمی، به دلیل اینکه قبولش نداریم و نمیخوایم دانشجوش باشیم ما رو به کمیته انضباطیش دعوت و تهدید به اخراج کرده. ظلم تا چه حد؟ گوش شنوایی توی این مملکت نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
ما دانشگاه خودمونو ميخ واهيم و نمي زاريم كه اين ادغام چندين سال تلاش و زحمت مارو به باد بده.... واقعا مسيولين نمي خوان دست از اين كاراشون بردارن؟؟؟ شما داريد آينده ي 2000 تا از جووناي اين مملكتو نابود مي كنيد خدارو نمي شناسيد انسانيت هم سرتون نمي شه؟؟؟؟ با تهديد و زور ما از موضع خودمون كوتاه نمي ياييم.
ليلا
Spain
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
اين چه مصلحتيه كه 2000 نفر دانشجو و كلي دكارمندو و هيات علمي متوجه اش نمي شوند و فقط و فقط وزير علوم و 2 سرپرست دانشگاه علوم اقتصادي و خوارزمي متوجه آن هستند؟!!!!!!!!!!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار