کی‌پاپ، موسیقی متن زندگی نسل جدید/ چرا نوجوانان K-POP را دنبال می‌کنند؟
گزارش| بخش دوم؛
از بین موسیقی‌های مختلف، شاید بشود گفت K-pop جایگاه ویژه تری را بین نوجوانان و جوانان ایرانی به خود اختصاص داده است. حتی بیشتر از موسیقی‌های غربی با سابقه‌ای طولانی تر! این یعنی K-pop آن چیزی را به مخاطب نوجوان و جوان ایرانی می‌دهد که در موسیقی غربی و یا در موسیقی ایرانی هم دیده نمی‌شود.
تعداد نظرات: ۱۰۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
وقتی هنوز رپ نتونسته مجوز بگیره و ازتمام ظرفیت های موسیقی داخل نمیتونیم استفاده کنیم نتیجش واضحه
مدیریت پیر کشور طبق سلیقه ی خودش عمل میکنه و چون از رپ خوشش نمیاد مجوز نمیده
k pop که جای خود داره
شما توقع دارید بچه های نوجوون که خیلی سخت گیر ترند دونه دونه گوش بدند؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
کی پاپ بهترین موسیقی هارو با بهترین وبا استعدادترین خواننده ها داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
خیلی بی سلیقه این!
بی تی اس رو فقط پیدا میکنین از کی پاپ؟؟
نصف جهان اکسوال ان اونوقت چون بی تی اس امریکا میره عکس اونو گذاشتین؟
یه مشت.....
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
خخ دیگه دوران اکسو تموم شد الان یکساله البوم نداده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
امثال توعن که کیپاپر ها رو بد نشون میدن... حقا که بی تربیتی بی سلیقه
بلینکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
باهات موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
موندم امریکایی گوش بدیم باز یه چیز میگن کی پاپ گوش میدیم باز یه چیز دیگه میگن بابا موندم به ما کیپاپی ها چی کار دارن مثلا کره ای گوش بدیم چی میشه یه مشت چرندیات میگن حالم از نژاد پرستی بهم میخوره
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
ینی شما فرق گروه جهانی و ایرانی رو نمیدونین؟چ مشکلی با ما دارین
هرکی سلیقه ی موسیقی خودشو داره و بقیه نمیتونن بی احترامی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
واقعا چرا فکر می‌کنید موسیقی کیپاپ بده؟
اونا ب ما زندگی کردن و یاد دادن!
فک میکنید فقط اونا رو ما میشناسیم؟
ن! حتی اون ها هم مارو به کتاب خوندن تشویق کردن
بنگ چان عضو گروه استری کیدز مولانا رو به طرفدار ای خدش معرفی کرد اون وقت شما دربارشون اینجوری میگید؟ مگه چه اشکالی داره که ما اونارو دوست داشته باشیم؟ ممنون میشم دیدتون رو نسبت به اونا عوض کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دیقن
ناشناس
Canada
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
منطق شماها:کل دنیا. با غربی ها ارتباط دوستانه دارن پس ماهن نمیزاریم مردممون با دنیا ارتباط برقرارا کنه.میگم بیاین یه دفعه بگید میخوایم مث کره شمالیتون کنید مارم راحت کنید دیگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
هه اینا با خودشون چی فکر کردن انتظار دارن شکست عشقیای ایرانی رو گوش کنیم تورو خدا به اهنگای اکسو گوش کن معنی اهنگای اکسو فقط برای نجات بشر از تبعیض و نژاد پرستی به نظر من❤️ اکسو ❤️ کسی بود که منو از افسردگی نجات داد

عشقم اکسوووووووووووووو
ERI
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
دقیقااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
به نظر من ما باید به علایق و سلیقه های دیگران احترام بزاریم ما کیپاپر ها کیپاپ رو فقط به خاطر تحرک و شادی و نشاط آهنگ انتخاب نکردیم بلکه به خاطر دل پاک و مهربان شون عشقشون به فن ها و شغلشون ، کمک های مالی ، نسبت به همدیگه احساس مسئولیت کردن درسته گروه های مختلف در کیپاپ وجود داره اما اون ها هیچوقت نسبت به همدیگه حتی یه ذره حس رقابت نداشتن ما این ها رو انتخاب کردیم و پایندش هم میتونیم.
احترام به سلایق حق جامعه کیپاپر هاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
خسته نباشید بهتون چه عجب به بار بدون توهین و نژاد پرستی و فحش و فلان حرفتونو زدید ... ما تو کشور عزیزمون مجوز موسیقی رپ نداریم شما حتی خواننده های مثل استاد شجریان هم رحم نکردید ... کل کسور های دنیا مردمش کیپاپر دارن و دولتش عوض اینکه بیان بزنن تو سرشون که اینا چین ازشون حمایت میکنن ... یعنی شما به اندازه ی عربستان هم نیستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
چرا شما بزرگترا با کی پاپ مشکل دارین اصلا به شما چه عشقمون میکشه دوسشون داشته باشیم چشتون بر نمیداره ۲۰ میلیون ایرانی طرفدار کی پاپ هستن بعد بی تی اس طرفدار شجریان هستن و وقتی استاد شجریان فوت شد به تمام ایرانیا تسلیت گفتن بعد شما اینجوری میکنی واقعا که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
سبک مذخرفیه هیچ امیدی هم نمیده اینا همش حرفه تا خودتونو راضی کنین اگه اینطوری بود که میگید امید میده هر کی یه بار گوش میداده بابد دانشمندی دکتری چیزی می شد یا اونی که از زندگی نا امید شده امیدش به زندگی بیشتر می شد من که گوش دادم هیچ فایده ای نداشت معنیشو هم خوندم توی سایت ولی بی فایده بود
ناشناسس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
شما لطفا به ترتیب برو پیش همون دکتری که آهنگای ایرانی گوش میده گوشاتو چک کن
همون روانشناسی که آهنگ ایرانی گوش میده روانتو درمان کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
وقتی سواد نداری نظر نده از نظر من روانشناس موسیقی بی تی اس قابلیت درمان داره که من اسمشو گذاشتم بی تی اس تراپی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
کیپاپ چه چیزه بدی داره آخه به این خوبی
من که هر چی بشه کیپاپ رو ول نمیکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
بذارین چند تا نکته بگم
۱- هر کشوری که با آمریکا و غربی هاو..... ارتباط داره ادم بده نیست و شما هم ادم خوبه نیستین(نمیخوام بگم کشورمون بده خب کشور ما هم یه خصوصیات خوبی داره اما مسئولینمون...)

۲- من که به شخصه کیپاپر و آرمی هستم به موسیقی ایرانی بالاخص موسیقی سنتی ایرانی علاقه دارم و اگر بعضی از کیپاپرا موسیقی ایرانی رو دوست ندارن خب سلیقشون اینه

۳- همونطور هم که بقیه گفتن در موسیقی کیپاپ ما امید و انگیزه میگیریم به شکلی که در موسیقی ایرانی خیلی کم همچین چیزی پیدا میشه.

۴- اینکه شما میگین موسیقی اینجا رو گوش کن اونجا رو نه خب قبول کنید که نژاد پرستید چون این زمین و جهان و آدمیان همشون مثل هم هستن فقط یکی شمال کره زمین به دنیا اومده یکی جنوب.

نتیجه: به نظرم هم موسیقی سنتی ایران خیلی قشنگه هم کیپاپ پس قرار نیست همدیگرو بخاطر طرفدار یه چیزی بودن سرزنش کنیم. و اینکه لطفا و خواهشا همین فرهنگ ایرانی که ازش حرف میزنید رو نشون بدین و به نظرات کل آدمای جهان احترام بذارین.

والسلام نامه تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
کیپاپ بهترین صنعت موسیقی دنیاست و طرفداران زیادی دارد کیپاپ بهترین است
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
به نظرم کی پاپ خیلی عالیه و نسبت به موسیقی های ما ایرانی ها خیلی بهتره
چیزی که باعث شد من به سمت کی پاپ بیام
متن امیدوار کننده ای بود که تو آهنگ ها بود و من خیلی خوشم اومد من یه آرمی هستم و به نظرم BTS خیلی عالیه چون هم بیوگرافیشون به آدم امید میده و هم متن آهنگاشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
اخه اهنگای خودشونم خزه ما به چی کشورمون باید بنازیم هان؟!
ناشناس
France
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
نسبت به بقیه سایتا ک ما کیپاپرا رو دیوونه معرفی میکنن و خونواده هامون رو تحریک میکنن که ببرنمون پیش مشاور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
اونا بهترینن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
شما از کجا میدونید که ما نمیتونیم ما خیلی هم خوب میتونیم پس لطفا حرف های من درآوردی نزنید ما هم میتونیم مثل اونا خواننده های خوبی بشیم و همین نظرات احمقانه ی شما بوده که هیچ نوجوانی به هیچ جایی نمیرسه اگه کره ای ها رسیدم پس ما هم میتونستیم یه کیپاپر بشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
آخه چرا؟؟ ما خودمون این همه خواننده عالی که حرف ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
من عاشقه کیپاپ هستم همی گروه ها بلک پینک و بی تی اس و اکسو و.......
کیپاپ عالیههههههه
اگه نمیخوابن مارو درک کنید پس بهمون گیر ندید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
افریننن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
واقعاکه
ایران فک میکنه چون کشور ما کشوری مذهبی هست دیگه باید ار اهنگ و موسیقی و رقص جدا باشیم درحالی که رقص همان ورزش است اهنگ همان شور و نشاط است شماها نمیتونید دید مارو نسبت به کی پاپ تغییر بدین ولی تمام سعی تون رو میکنید که این کارو انجام بدین و این اصلا درست نیست شما باید بتونید ماهارو درک کنید و دید خودتونو تغییر بدین چون الان شماها تو دهه های ما هستید و ما چیزی از دهه های شما ها نمیدونیم از اهنگ ها تون از سبک هاتون از ورزش هاتون از دیدتون و .....
حال بهترین راه اینکه مارو با بهترین روش به سبک کی پاپ معرفی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
یه جوری میگین بقیه میا از آثار خواننده های ایرانی کپی میکننا... خب بیاین مثال بزنید. کل آهنگسازیه آهنگای ایرانی از آهنگای معروف خارجی، اعم از ترکیه ای و انگلیسی کپی شده.
من خودم کیپاپر نیستم؛ اما کلن موسیقی فارسی هم گوش نمیدم و انگلیسی گوش میدم. در هر حال هرکس سلیقه ای داره و نمیتونیم بگیم چی گوش بدین و چی گوش ندین. و حالا اینکه میگین کی پاپ مشهور و محبوب شده درسته اما حتما یه چیزی داشته ک محبوب شده. یه چیزی ک ما نداشتیم. اما خب هنوزم هستن کسایی تو رده بزرگسال ک فارسی گوش میدن. باید اینو قبول کنیم ک جوانان و نوجوانان همیشه دنبال تفاوت و متفاوت بودن، بودن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
چرا فکر میکنید کیپاپ بده خیلی ها فقط به خاطر کیپاپ دوباره به زندگی امید وار شدند ما نمیدونیم اونها چی میگن اما فقط با گوش دادن به حرف هاشون امید تازه ای نسبت به زندگی پیدا میکنیم اونها به ما امید میدن که به رویاهامون برسیم شما که کاری واسه ما به غیر از منع کردن و دعوا کردن ما به خاطر کیپاپ نمیکنین پس لطفا مارو درک کنین و بگذارید ما با کیپاپ و کیدراما خوش باشیم من خودم یک اکسوالم و با خنده اونها میخندم و با گریشون گریه میکنم یه جورایی به هم متصل هستیم البته من بی تی اس رو هم دوست دارم پس لطفا به نظر ها و عقایدمون احترم بذارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
اینا دارن دق مرگ میشن از این همه محبوبیت کی پاپ چون ما ایرانیا یه عادت داریم هر چی و هر کی که معروف شدنش به اونا سود نرسونه میگن مضره فلانه .درحالی که کی پاپ امید به زندگی و انرژی و اراده داشتنو به مخاطباش تو هر رده سنی یاد میده .والا ما خودمونم موندیم اخرش چی گوش بدیم خوبه ‌.به شخصه حس خوبی دارم که کی پاپرم ‌.با وجود همه تهمتایی که بشون میزنن ایرانیا.حالا آهنگهای خودمون انگار چی هستن هر چی اهنگ و خواننده بدردبخور داریم مجوز نداره که .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
شما درست کنید اوضاع رو اگر مردم حمایت نکردن یا همچنان خارجی گوش دادن بعد بیاید بگید این اخ این تفه و فلان و خوب مشخصه من با 28 سال سن دو صفحه از مولوی میخونم مغزم هنگ میکنه هیچی متوجه نمی شم چجور از نوجوانان انتظار دارید حافظ و مولانا و شاهنامه بخونن امروزه چیزایی مثل فیلم و ویدیو خیلی بیشتر تاثیر گذارن اگر که یه بار فقط یه بار یه سریال یا حتی یه فیلم سینمایی در این مورد می ساختید اوضاع این نبود الان داستان زندگی حضرت یوسف رو تمام ایران نکته به نکته میدونن چرا چون فیلمش ساخته شد
و راس میگه قبل از اینکه بی تی اسی باشه یا حتی همین الان هم نصف بیشتر کی پاپر ها اکسوال هستن تو ایران اما از اونجایی که گروهشون مدتیه فعالیت نداره پراکنده شدن وگرنه اگه اکسو برگرده تمام برمیگردن به فندومشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
وای وای از دست شما اخه کیپاپ چیز بدی نداره واقعااا شما مشکلتون چیه همش هیت میدید به کیپاپ و طرفداراشون و قیافشون و یاااا هرچیزیشون
و میگید فقط نوجون ها میرن کیپاپ گوش میدن و اینا نه نه اینطور نیست بی تی اس میلیون ها طرفدار داره که بالای۳۰سال سن دارن اونا پیام امید به زندگی و تلاش رو میدن . صمیمیت دارن عالی میخونن اجراها عالی و حتی ریتم اهنگا هم فوق العاده و اما مفهوم اهنگ ها که شماها هیچ توجی بهشون ندارید مثل اهنگ های ایرانی همش عشق و عشق و دلدادگی نیییست همش میگن خودتو دوس داشته باش خودتو باور داشته باش که متاسفانه هیترا و حسودا متوجه نیستن . عیبی نداره ماکه تاابد ارمی میمونیم❤
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
کیپاپ عالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
اکسو بهترین گروه دنیاس ، نظیر ندارد
ناشناس
United States of America
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
مشکل اصلی اینه که خانواده ها به بچه هاشون یاد نمیدن وقتشون رو صرفه جویی کنن، مشکل اصلی از خانواده اس!!!
وقتی خانواده یاد بده که یه بچه وقتش رو صرفه جویی کنه داد پدر و مادر در نمیاد که چرا بچه ام درس نمیخونه و همش این چینی مینی ـارو دنبال میکنه, دوم اینکه سبک و تم خاصی که دارن خودش یکی از نقاط قوتشونه! دوم کا گروهی چیزی که الان خیلی کم پیدا میشه و این به خاطر خانواده اس که بچه اش رو دست تربیت نمیکنه -اهانت نباشه اما باید یاد بگیره در کارهای گروهی از خودش سنگ تموم باشه که ما دیگه چنین چیزی نمیبینیم- پس یه نوجوان با دیدن اینکه کار گروهی چقد خوبه و کار عالی ای داره، به کارهای گروهی و فعال بودن ترغیب میشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
کی پاپ به خاطر تنوع در بخش های مختلف و استفاده از تمام سبک ها در طول ۲ الی ۳ دقیقه و جذابین لحن و لیریک و کمی هم مد خودساخته و جذابیت مراحل بیرون دادن اهنگ و موزیک ویدئو و سبگک موزیک ویدئو ها بسیار جذاب ایت و تا ابد تکراری نمیشود ، کره با اینکار تونست ارتباط و اتحاد خوبی رو نشون بده
و کیپاپ بهترین موزیکی هست که احساسات رو ذخیره میکنه پس اگر دوس دارن که موزیک ایرانی هم رونق بگیره بهتر خلاقیت به خرج بدن و جذابیت و تنوع ریتم رو بیشتر کنن و همینطور موضوع رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
اینا دارن دق مرگ میشن از این همه محبوبیت کی پاپ چون ما ایرانیا یه عادت داریم هر چی و هر کی که معروف شدنش به نفعمون نباشه میگم ضرر داره بده فلانه .فقط حرف زدن بلدن مسئولای ما تو ایران هر چی اهنگ گوش بدی فقط افسردگیتو بیشتر میکنه درحالی که کی پاپ امید به زندگی و انرژی و اراده داشتنو به مخاطباش تو هر رده سنی یاد میده . والا هر چی خواننده ایرانی بدرد بخوره یا مجوز نداره یا اصن طرفو فراری دادن بعد هی میان از کی پاپ بد میگن .هزار جور وصله غیر اخلاقی بهشون میچسپونن که اصن فکرشم مایه خجالته .یکی از بهترین اتفاقای زندگیم کی پاپرشدنم بود چون لااقل بهم فهموند خودمو دوس داشته باشم .تاکی میخوان اینقد بد بگن پشت سراینا تاجایی رفتن که دیگه خونواده هامونم تحریک کنن که نزارن کی پاپ و کره رو دنبال کنیم .به جای این همه بدوبیراه یه فکری واسه حال موسیقی خودمون بکنن بهتره والا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
کیپاپ بهترین موسیقی دنیاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
خب هرکسی سلیقه ای داره.خیلیا موسیقی داخلیو ترجیح میدن و خیلیا کی پاپ رو
نمیشه بگی کدوم بده کدوم خوب:|اونجوری به سلیقه ی مردم توهین میکنی
به علاوه کیپاپ جذابیت های خیلی زیادی داره.هر نوع سبکی بخوای توش پیدا میشه.
برای کیپاپر شدن به شخصه اکسو رو پیشنهاد میکنم.اون کسی که گفته بود دوران اکسو تموم شده...با اینکه دو سال از انتشار ابسشن میگذره تو این دو سال اکسو با همین اهنگ داره جایزه میبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
واقعا نمیتونم درکتون کنم
درسته ما نمیتونیم برای رویامون بجنگیم
چرا؟؟ خب معلومه
وقتی تو ایران زندگی کنی تو میتونی رویات رو با پول به دست بیاری
وقتی ایران پره از حق خوری چه انتظاری داری؟
یچیزی تو کیپاپ هست که توی هیچ موسیقی ای نیست
تلاش کردنشون برای شاد کردن فن هاشون
سختی هایی که پشت سر گذاشتن رو هیچ خواننده ی ایرانی نداشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
من نمفهمم چرا نمخواید یاد بگیرید هر کی سلایقی داره ببخشید ما خواننده خوب زیاد داریم ولی انرژی ندارن و اینکه فک میکنین میتونن مثل کره ایا بشن؟ قطعا میتونن ولی میدونین چند سال سلیقه سازی کردن کار کردن تمرین کردن بر نامه ریزی کردن؟ الان ما تو نسل 4 کیپاپیم و تو این سالای نزدیکه که کیپاپ تو دنیا معروف شده ما هم میتونیم مثل اونا بشیم ولی تا یه چیز اینجوری جابیفته دارن واسه نبیره ندیده هامون جشن تولد 80 سالگی میگیرن به سن ما ها قد نمیده و یه چیز دیگه حتما وقتی زبونشون قابل فهم نیس ولی یه دنیا دارن گوشش میدن یا تونست تو دو دهم ثانیه کل بلیطای کنسرتشونو بفروشن یا بعد از جاستین بیبر پر سابسکرایبر ترین چنل یوتیوب بشن یا...... حتما یه چیزی بودن دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
چرا نگاهی به معنی اهنگ های بی تی اس نمیندازین؟
نمیدونین زندگیه مارو نجات دادن؟
نمیفهمین اینارو چرا؟
فک میکنین واسه ما اسونه هر جا میریم یه چیزی می شنویم از این و اون.
متوجه نیستین چرا؟
معنی اهنگ های بی تی اس راجب امید به آینده و دوست داشتن خودمون و.... هست. کدومش تو صنعت موسیقی خودمونه؟
به شما هم ربط نداره که بچه های کشورمون چیو دوست دارن. سلیقه ما اینه‌. مشکلی دارین نیاز نیست جار بزنین که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
من زیاد کیپاپر نیستم ولی ی سری از اهنگاشونو گوش کردم و خیلیم قشنگ بود خواننده های خودمون هم خوبن ولی کسی حق نداره سلیقه بقیه رو مسخره کنه یکی کیپاپ دوست داره یکی ی چیز دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
میدونی بعضی اهنگای کیپاپ جوری ب آدم امید مییخشن ک هیچ روانشناس و روانپزشکی نمیتونع مث اونا ب ادم انگیزع و امید بدع...!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
من خیلی از اینا منع شدم. اما برای من امید دهنده ی روزای ناامیدیم بود. کاری که هیچ کس دیگه برام نکرد.
توی موسیقی های دیگه اعم از غربی یا حتی خیلی از ایرانی ها، ناامیدی موج میزنه.
مهمترین دلیل گرایش به کی پاپ هم امیده، نه مثه تفکر کوته بعضیا صرفاً قیافه! نمیگیم قیافه ها تاثیر نداشته، اما تنها مسأله نیست. چون قیافه به تنهایی نمی تونست اینقدر تاثیر گذار باشه. زیادن خوش قیافه هایی که نهایت تاثیر گذاریشون برا دو روزه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
اینا دیگه کین بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
جمع کنین بندو بساطتونو. تا میبینین ی چیزی حالمونو خوب میکنه گیر میدین بهش. توقع دارین ما بچها بریم آهنگای شکست عشقی ایران رو گوش بدیم؟ من توی دوران قرنطینه افسرده بودم تا این که بی تی اس اومد و با حرفاش و آهنگ اش و کاراش حالمو زیر و رو کرد. من از وقتی با اونا آشنا شدم بیشتر عاشق کشورم شدم بیشتر عاشق خودم شدم بیشتر قدر خونوادمو میدونم. من دارم باهاشون زندگی میکنم اونا شدن مثل خانوادم. بی تی اس بود که به ما گفت ملیت، جنسیت، پوست، نژاد مهم نیست خودتو دوست داشته باش هر جور که هستی خودتو دوست داشته باش. اونوقت خواننده های شما چی میگن به ما، اصلا چیزی هم میگن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
این حرفا چیه ؟؟؟جیمین عضو بی تی اس توی کنسرت عربستان به خاطر حرام بودن رنگ طلایی در کشور اونا یک پارچه رو به میکروفنش بست انقد اینا آرمی ها رو درک می کنن واقعا که الحق بی تی اس بهترین گروه جهانی هم از نظر من هم از نظر تموم کمپانی ها آیا شما تا حالا رکورد هاش رو دیدید ؟ اونا ما رو به زندگی کردن وادار می کنن و به ما امید میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
نقد بدی نبود اما چند نکته :۱ مطمئنان کسانی که کیپاپر شدن از سوی صدا و سیما نبوده و نخواهد بود. ۲ کیپاپ صنعت مناسب تریه برای نوجون ها چون آیدول های اون خودشون موانع زیادی مثل مشروب نخوردن و سیگار نکشیدن و... دارن. و خیلی مودبانه رفتار میکنن.خود به خود به طرفداراشون متواضع بودن و جنگیدن تو هدفی که دارن رو یاد میدن اما اگر به اعتیاد کشیده بشه بد میشه.اگه خوشبختیشون رو فقط آیدول ها بدونن یا همه وقتشونو برای اونها بزارن بده. ۳ اینکه یکی به آهنگای کیپاپ گوش میده چه ربطی داره که سنتی ایرانی گوش نده یا شاهنامه نخونه؟! قطعا جوونا طیف سلیقه موسیقیشون به کیپاپ محدود نیست و بهتره بجای انقدر سرکوفت زدن به بچه ها و مقایسه اونها با بچه های بقیه ی کشورا ، زمینه ای برای رشد استعداد اونها تامین کنید. و ۴ انیمه های ژاپنی هیچ ربطی به کیپاپ نداره و تکرار میکنم صداوسیما ذره ای در محبوبیت این دو صنعت دخیل نیست
ناشناس
United States of America
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
به کسی چه ربطی داره علایق ما چیه؟ خواننده های ایران الان بیشتریا دارن رپ میخونن و همشون محتوای خیلی مضخرفی دارن این درحالیه که کیپاپ همه موزیک ویدیو ها و محتواهاشون محشرن و انگیزه میدن حالا اهنگای ایرانی ببخشیدا همش دارن فح*ش میدن و شکست خوردن و میخوان خودکشی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
من خودم کیپاپر نیستم و این مقاله رو خواندم چون گوگل فرستاده بود.
به نظرم هر کسی سلیقه خودش را دارد و ما نمی‌توانیم کسی را به خاطر انتخابش سرزنش کنیم ، آن هم موضوعی مثل سبک موسیقی و خواننده مورد علاقه.
یه نکته دیگه که تو دلم مونده بود هم اینکه بعضی ها ممکنه زبان هایی بیشتر از فارسی و عربی و انگلیسی بلد باشند ، بعضی ها ممکنه بفهمند چه میگویند. مثلا من خودم اسپانیایی و چینی بلدم.
یه چیز دیگه هم بگم ، این یه نقد ریز از موسیقی ایرانیه، به نظرم موضوع آهنگ ها به شدت تکراریه. همه شکست عشقی و عشق و این لوس بازیا. و دلیل اینکه موسیقی ایرانی خیلی طرفدار نداره ، تکراری بودن موضوع ها است.
صدای خواننده هم خیلی تاثیر داره توی جذابیت آهنگ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
تبریک میگم هرچه قدر که کیپاپ می‌تونه حال آدمو خوب کنه این متن حال بهم زن بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
توی این دنیای زن ستیز « بلک پینک » نمادی از قدرت دختر هاست من بهشون افتخار میکنم که در ضمن داشتن زیبایی و معصومیت قدرتمند هستند ...
برای رپر های مردمون توی ایران مجوز رپ صادر نمیشه ، همه استعداد ها در خارج از کشور اند ... حالا در این بین رپر دختر نداریم ما به جز یکی دوتا ، به همین دلیله که من با دل و جون گروه بلک پینک رو قبول دارم چون دارای رپر توانمند با صدایی خش دار و متفاوت «لیسا» اند...
خاک بر سر ما ایرانی ها با اهنگامون که همش از عشق و عاشقی میگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
فقط میتونم بگم متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
موندم مشکل شماباماچیه من که تااخرعمرکیپاپرم اونازتدگیموساختن اوناباعث شده تمام درداموفراموش کنم وحس غم نکنم وقتی دیگران اذیتم میکنن فقط اونان که بااهنگاشون بامن ارامش میدن
ناشناس
United States of America
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دوران اکسو تموم شده؟؟؟ چی میگین بابا نصفشون وقتی رفتن سربازی چطوری الیوم بدن بیرون؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
این متن دور از تعصب و منطقی است برای همه~
+کی پاپرا لطفا تا آخر بخونن

میبینین کامنتارو!
یه چشم که بچرخونین توی کامنتای زیر این مقاله با نوجوون هایی مواجه میشین که حالت تدافعی گرفتن و عمده نظراتشون چیزهاییه مثل: خوشم میاد! عشقم میکشه کره ای گوش بدم! شما با ما کی پاپرا چیکار دارین!
عزیزای من کی پاپرای عزیز چرا اشتباه برداشت میکنین!! (هنوزم میگم تا آخر بخونین)
شما که انقدر خوب میتونین سناریو های mv هارو درک کنین چرا منظور نویسندرو انقدر تهاجمی برداشت میکنین!
درواقع این بخاطر همون قضیه امر و نهیه که بهش اشاره هم شده بود و نوجوون ها با وجود مقاله هایی که صرفاً امرو نهیی نوشته میشه، این رو هم به اون شکل برداشت کردن و فقط در حالت تهاجمی با این موضوع برخورد میکنن و جوری شده که هر مقاله ی فارسی زبان، تیتری از کی پاپ داشته باشه اونو یک مقاله امر و نهیی و ضد جوان و نوجوان و علایقاتشون میبینن!
در حالی که بر عکسِ مقاله های مشابه با این موضوع که تا به حال به چشمم خورده، این مقاله کاملاً واقع بینانه نوشته شده بود.
با اینکه خودم یک نوجوونم و خودم هم در گیر و دار کی پاپ؛ ولی برعکس خیلی از کی پاپر ها، من برای شناخت و بررسی این صنعت پا به این عرصه موسیقی گذاشتم و اون رو دنبال کردم ولی وقتی بیشتر با این فضا آشنا شدم غول هایی رو دیدم به اسم کمپانی های کره ای که ایران حتی رنگ همچین کمپانی هایی هم به خودش ندیده و اگر کشور ما در همین وضعیت باقی بمونه نخواهد دید!! مگر اینکه نسل ما دست به کار بشه که اون هم بعید میدونم! شاید همسن و سال های من بگن چرا داری ضد ما صحبت میکنی ولی باید منطقی بود..ما هم دست پرورده همین انسان های بی مسئولیت و بی فکر تو جامعمون بودیم و حتی از آموزشو پرورش هم زخم خورده ایم و مطمعنم که این بی مسئولیتی ها آه یک ملت رو در پی داره که دامن گیر این انسان های بی شرف تو کشورمون میشه.
در کل کمپانی های سرگرمی کره ای توی این عرصه حرف اول و آخر رو میزنن، آیدل ها بت هایین که اونا بوسیلشون نوجوون هاشون رو و کلی از مردم دنیارو جذب میکنن و علاوه بر به جیب زدن پول های کلان(که واقعا با این همه زحمت حقشونه نوش جونشون) فن ها یعنی طرفدار هایی رو تحت حمایت خودشون قرار میدن که عمده ی اونها نوجوونا هستن و این مهم ترین بخشه چون نوجوون ها ارزشمند ترین سرمایه هر کشورن و متاسفانه کشور ما از این سرمایه ارزشمند غافله!!!!
کشور کره جنوبی میتونه با بدست گرفتن افکار نوجوون ها و ترغیب اونها به قبولیت ارزش ها و سبک علایق و زندگی ساخته شده توسط خودشون، ما نوجوون ها و جوون هارو با سرگرمی که جذاب ترین و تاثیر گذارترین روش روی ماست، هدایت کنه.
ولی حقه...اینکه کسی تلاش کنه، فکر کنه، خلاقیت و ایده داشته باشه، برنامه داشته باشه، مسئولیت پذیر باشه و غیره و غیره و غیره و غیرههه.... همه ی داشته های همون چشم بادومی ها حقشونه چون اونا واسه قدرتمند شدن دارن از چیز های نداشتشون مایه میزارن و در مقابل ما هم داریم همه ی داشته هامون رو با بیخیالی بر باد میدیم!!!... حتی اگه ما کم سن و سال ها، برده های آینده ی چشم بادومی ها باشیم، حقمونه..-_-
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
چرا فکر میکنید کی پاپ بده؟
اگه یکم درک داشتید میفهمیدید که اهنگ هایی که اونا پر از امیده حالا ما بیایم اهنگ ایرانی گوش بدیم که اصلا معنی نمیده لطفا یکم اهنگ های ایرانی و کی پاپ رو باهم مقایسه کنید بعد بیاین حرف بزنین
اصلا کسی درک نمیکنه اونا چه چیزایی به ما یاد میدن اونا کسایی بودن که با اهنگاشون فهموندن دنیا هنوز قشنگی های خودشو داره خودت رو دوست داشته باش بعد میگین بده خیلی خنده داره یکم جوانان و نوجوانان رو درک کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
واقعاخیلی خوشحالم ماکیپاپراهجونی ریختیم سرتون تاازاین حرفانزنین واقعاکباعث تاسف میخوایدمن برم اهنگایه شکست عشقی گوش کنم یا فحشی که ازشون هیچی نمیفهمم اهنگایه کیپاپ باعث شدمن به زندگی برگردم وحس خوبی پیداکنم وقتی نصفه شباتواتاقم گریه میکنموهیچکس نمیفهمه بااهنگ هایه اونا خودمواروم کنم چون بهم ارامش میدن وتااخرعمرمم دوسشون دارم چهارده سالمه چهارده ساله کره دوستدارم پس هیچ کاری دراین باره نمیشه انجام دادچون ماکیپاپرا کره لاورامیریزیم سرشون هرکی که بشینه مسخره کنه
یه جوری هم میگیداستایل نمیدونم ارایش چشماشون خوب توالان داری به خداتوهین میکنی چون اون انسانوخداافریده بعدش کره باعث شدن بین دختروپسر فرق نباشه هم دخترارایش کنه هم پسرهم پسربخونه هم دختروتوهمه چیزباهم پنجا پنجاه باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
خیلی برام جالبه که کیپاپر بودن رو یک پدیده ی بد اجتماعی میدونید!
کیپاپ خیلی چیزا رو به ما داد که کشورمون از پسش بر نیومد! کشورمون این امید برای زندگی رو بهمون نداد!
درس بخون کار کن ازدواج کن...با فلانی نگرد...فلان اهنگو گوش نده...چرا اینطوری لباس میپوشی...همش بخاطر این کره ای هاس:/

نمیگم کره فرهنگ پیشرفته و غنی داره...نه! اما حداقل خواننده هاشون و فیلماشون تموم تلاششونو میکنن تا به مردمشون امید زندگی بدن(از اونجایی که امار خودکشی اونجا بالاس)
کشور ما انگار سالهاس توی قسمت سیاست و اقتصاد مونده...به برنامه های تلویزیون ایران میگین صنعت سرگرمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این صنعته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی اماده شده برا سرگرمی نوجوان تو این کشور؟؟؟ اهنگا رو نگاه کنین!!! همش چرت و پرته! چرا ی نوجوون ۱۴ ساله باید ب چرت و پرتایی درمورد عشقای مسخره درحالی ک تجربه نکرده عشق رو گوش بده...چرا اصلا؟؟؟؟ چی دارید بهش یاد میدید؟ اینکه یکی یکی دیگه رو ترک میکنه و میره و عشق فلانه و بیسار؟؟؟
موسیقی سنتی مون(من واقعا بهش احترام میزارم) اما گرایش نوجوان امروزی (ن همشون) به این سبک عرفانی و اینا نیست...



بهمون یاد بدید چطور با امید زندگی کنیم
چطور کشورمونو بسازیم

ما امید برای زندگی میخوایم....نبینین خودکشی تو کشورمون ب اندازه ی کره نیس!!! مردم افسرده ان اما خودکشی رو پایان کارشون نمیبینن برای همین خودشونو نمیکشن!
درحالی ک از درون مردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بی تی اس بهترین کی پاپ جهان و باقی هم میمونه
من الان 3ساله ارمی ام
اونا در برار تمام بدبختی ها وایسادن حالا هم حقشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
یکم فکی کنید . اون ها چه گناهی کرده . اون ها سال ها زحمت کشیدن ، تلاش کردن ، سختی ها رو تحمل کردن تا به این جا برسن . اون ها به ما یاد دادن عشق بورزیم . یاد دادن با سختی ها بجنگیم . بعد دادن باهم متحد باشیم . با سخت گیری های کمپانی کنار اومدن . با زور گویی های هیتر ها کنار اومدن . اون ها به ما قدرت بخشیدن . کلی تمرین کردن تا زمان خوبی رو برای ما بسازه . یه کم فکر کنید . اون ها خودشون سختی کشیدن تا ما سختی نکشیم . اون ها اشک هاشون رو پنهان کردن تا ما ناراحت نیشم . چند لحظه به خودتون یه نگاه بندازین . ما اگه کیپپاپ گوش ندید چی گوش بدیم ؟ آهنگ های که همه مال عشق و عاشقی و هست ؟ آهنگ های که توی فحش هست ؟ کی پاسخ گو ؟ هیچ کس . با این حرف هاتون هیچ کس از نظرش بر نمی گرده تازه کهریز میکنید که بیشتر عاشق این فرشته های انسان نما بشیم . پس خودتون رو عذیت نکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
کیپاپ یه سبک موسیقی جدیده ک انواع موسیقی رو داره واقعا هم عالیه من ک الان رغبت نمیکنم اهنگ های ایرانی گوش بدم هرکی از خواب بلند میشه یا با پدر و مادرش دعواش میشه میره اهنگ میخونه پول داشته باشه میده براش بنویسن و خودش هم با کامپیوتر صداشو درست میکنه سبک موسیقی رو به گند کشیدن همش عاشقونه همش دیس لاو خب کیپاپ و خواننده هاش همه زحمت کشیدن دوره کاراموزی دیدن کیپاپ الان 20 ساله داره کار میکنه و تازه به جایی رسیدن ک اینهمه طرفدار پیدا کرده و از نظر من بهترین سبک موسیقیه ❤
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
در این مقاله غیر مستقیم گفته شده چرا نوجوان و جوان ایرانی اهنگ ایرانی گوش نمیکنه؟
من از شما یه سوال دارم یه اهنگ ایرانی مثلا قرص قمر یا امثال این اهنگ ها و خواننده ها چی میخوان به من یاد بدن؟
بیشترشون اهنگای شاد بیخودین که معنای خاصی ندارن و یا اینکه از غم و خودکشی شکست عشقی دارن میخونن..و بنظرم این بیشتر یه جوان رو افسرده میکنه تا خوشحال و امید به زندگی...ما وقتی رفتیم سمت کیپاپ به این دلیل بود که خشونت اهنگ های غربی و بی معنایی اهنگ های ایرانی رو نداشت...علاوه بر جذابیت های mv،ما خوده ایدول ها خیلی چیزا یاد گرفتیم از اهنگاشون وقتی بهم میگن خودت رو دوست داشته باش بنظرتون چیز بدیه؟یا اینکه امید به زندگی داشته و برو جلو گذشته ما رو نگاه کن و امروز ما به این جایگاه جهانی رسیدیم پس توهم میتونی... کلا این کشور از ریشه داغونه موسیقیش...هروقت یه زمانی تونستین مثل کیپاپ اهنگ بسازین ک به ما امید بده و واقعا همه چیش خوب باشه اونوقت بیاین گله کنین چرا مردم حمایت نمیکنن...الان اگه ما هم مثل پسران و سئو تایجی داشتیم اوضاع مون اینقدر داغون نبود...خواننده های ایرانی خلاقیت ندارن والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
نمیفهمم الگوی درست گرفتن از جوامعی که پیشرفت رو به جلو دارن و عملا ده هیچ از ما جلوترن چه ایرادی داره که تا میبینید جوان و نوجوان به یه چیزی علاقه نشون میده میگید تحت تاثیر قرار گرفته و خنده داره حتی اگه غرب نباشه میگید که اون. جوامع تحت تاثیر غرب هستن، خیلی خب بسم الله اگه خیلی ناراضی هستین از جوامع غربی یاد بگیرین و انقدر به موسیقی توی کشور احترام بذارید که نیاید اعتراض کنید چرا جوان ایرانی موسیقی ایرانی گوش نمیده، و محض رضای خدا دست از این درنا زدن سرجاتون با صورت مسئله پاک کردن بردارید که تحت تاثیر غرب. موسیقی کره ای سازها و اصوات و فرهنگ خود کره رو داره و تاثیر گرفته از هیچ جا نیست و کاش مطالعه تون بیشتر باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
کی میخوایت دست از سر زندگی بقیه بردارین؟
اصلا ب امثال شما مربوط نی که کی چی گوش میده
بیام آهنگ های ایرونی گوش بدم که همش غم و شکست عشقی و اینجور مزخرف است!!!!؟؟؟
شما اول صنعت موسیقی کشور خودتون و عوض کنید که ...... توش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
اولا که کیپاپ نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا مشهور و محبوب هست، و اینکه هر کسی سلیقه ای داره جدا از سبک های متفاوت ومتن های امید بخش چیزی که باعث شد من اکسوال بشم رفتار و شخصیتشون بود، کجای دنیا خواننده هایی پیدا میشه که همه سختی هارو به جون بخرن برای اینکه هواداراشون رو خوشحال کنن و این رو در عمل ثابت کنن، من خودم وقتی هشتم بودم اکسوال شدم اوایل خانواده ام فک میکردن که در درس و زندگی من مشکل ایجاد میکنن، اما وقتی دیدن من ازیه آدم افسرده تبدیل شدم به یه آدم شاد (کاری که هیچ دکتری نتونست برام انجام بده! ) و بیشتر از قبل برای ارزوهام تلاش میکنم و همیشه بالاترین نمره هارو میارم ، کاملا با علایق من کنار اومدن، اکسو بهم یاد داد برای هدف هام بجنگم و من از افسردگی نجات داد تا ابد مدیون اکسو هستم ❤ا همه کیپاپ فوق العاده هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
لطفا به جای دادن نظرات بیخود و تحقیق های بیهوده و حرف های پوچ
یکاری کنین بهتر از اینا باشین اگر تونستین مدعی شین که چرا مردم اهنگای خارجی گوش میدن
شماها حتی یه اهنگ ساده رو یجور درست میکنین که وای خدای من گوشای اینا چیزای ....نشنوه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
نمیخاین به خودتون بیاین این هم میخاین ازمون بگیرین
بابا بسه تو رو خدا خجالت داره
بهتره اول ا همه یکم از کیپاپ اطلاع داشته باشین بعد بیاین الکی مقاله بنویسین
خودتونو ضایع میکنید بخدا
اصلا شما ها میدونین همین کیپاپ ب چن نفر امید دوباره برا زندگی داده اصن میدونین چقد به خیلی ها اعتماد نفس داده فقط کافیه چنتا ا معنی اهنگاشونو بخونین بعد با اهنگای ما مقایسه کنین اونوخ خودتون میفهمین که کیپاپ چقدر بهتر از اهنگای ایرانیه ک همش از عشق و شکست عشقی و اینا عه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
اگه ایران خواننده هاش خوب بود ما جذب کیپاپ نمی شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
اصن برین همون معنیه آهنگ های کیپاپ رو بخونین (برای مثال آهنگ how you like that Black Pink) رو بخونید معنیشو من واقعا واقعا همچنین معنی امید بخشی تو اهنگای ایرانی ندیدم..... شما دیدین؟ ب منم بگین اگه دیدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
ساکت شو چون کیپاپ هنره هنر خالص هنرمندای خودتون چرتن تتلو چیه مثلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
مقالتون عالی بود من خودم کبپاپ هستم ولی
به نظر من اینکه بعضیا میگن با گوش دادن آهنگاشون ارامش میگیربم و از این حرفا،یکم مسخره س اما اونا به خاطر قیافه ها و صدا های خوبشون اینقدر مشهور شدن

دلیل اینم که نوجوانان زیاد طرفدار موسیقی ایرانی نیستن ممکنه همین باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
کیپاپ عشقه و امید زندگی ب ادم میده
کسایی که دوست ندارن برن گمشن اخه کیپاپ انقد طرفتار داره که نیاز بهش نداریم
و اگه میشه زیادی در مورد کیپاپ و کیدراما حرف نزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
ببندید چقدر چرت میگید هع می خوای چی گوش بدیم رپ های وحشی رو یا پاپ های عاشق ولمون کنید برید یه فکری برای موسیقیتون که داره به خاکی میره بکنید بعد بیاید مقاله بنویسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
لطفا قبل از نظر دادن این متن رو بخونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
طبق گفته های اینترشال:یک چهارم جهان طرفدارا اکسوان،
کیپاپ در اکسو خلاصه میشه بجای اینکه بنویسید که پاپ، بنویسید نوجوانان چرا درگیر اکسو میشوند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
به شما چه من هرچی دوست دادم گوش میدم الکی هم نیایید مطلب بنویسید هر چقدرم چرت بگین کسی به آهنگ ایرانی گوش نمیده کی پاپ نشد یه موسیقی دیگه یعنی من به شخصه هرچی گوش بدم آهنگ مزخرف ایرانی گوش نمیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
بجای اینکه بنویسید کیپاپ بهتره بنویسید اکسو،از سال ۲۰۱۴ مادرگیرشیم،چرا اینقدر اکسو خوبه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
من یه دختر۲۰ساله هستم که تازه یه مدتیه کهbtsرودنبال میکنم،درموردبقیه گروه هاچیزی نمیدونم،تواین مدت کم متوجه شدم اگه مامثل کره کمپانی های سرگرمی داشتیم میتونستیم خیلی ازاستعدادهای کشورمون رو به جایی برسونیم،ماهیچ وقت نمیتونیم مثل اوناباشیم توکشورما یه دخترنمیتونه بخونه وخیلی تبعیض هست توکشور.توایران خواننده های کمی هستن که درموردهدف،امید،اینده،انگیزه وسایرمفاهیم زندگی میخونن اکثرا لیلی دوست دارم مریم دوست دارم میخونن باجملات تکراری.فکرمیکنم دلیل اصلی که باگروه های پسرمخالفت میکنن به خاطراینه که ماتوکشورمون میگیم مردنبایدبه خودش برسه نبایددنبال لباس خوب میکاپ باشه مردنبایدبرقصه که و..درحالیکه هرجوونی چه دخترچه پسرحق رقص وشادی داره الان شاد نباشیم ونرقصیم پس کی؟درواقع مشکل بزرگترا اینانیستن مشکل بزگترا اینه که نمیخان مابادنیادرارتباط باشیم.چه مشکلی داره اگه ما یه چیزایی روازبقیه کشورهایادبگیریم؟ماالان میتونستیم توخیلی اززمینه هاازکره جلوترمی بودیم.خیلی حیفه که ایران به این خوبی الان تو این وضعیت باشه..درضمن من میخام به دنبال کردنbtsادامه بدم ویه ارمی بشم چون واقعاازوقتی دنبالشون میکنم شادم ومیخندم چون حس میکنم سنم بهشون نزدیکه اماخواننده هایی که توایران میخونن سنشون بالاست معلومه که حوصله ندارم دنبالشون کنم.به نظرم علاوه برفاکتورهای خوبی که دارن به خاطراینکه توموزیک ویدیوشون رقص دارن وگروهی هم کارمیکنن دنبالشون میکنم وخیلی چیزای دیگه که ماتوکشورنداریم..موفق باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
موسیقی کیپاپ بهترین موسیقی رو داره اعضای کیپاپ بهترین و خوش استداد ترین ها هستن
مسئولین دارن اشتباه میکنن که نمیزارن تو آیران کنسرت یا فن ساین بزارن واقعا متاسفم برای فرزندان سرزمین شون خوبی نمیخوان ما که نمیتونیم برین او نا هم که می خوان بیان مسئولین نمیزارن
واقعا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
اکسو همیشه بهترین بوده و به خیلی ها کمک کرده...کیپاپ یه دنیایه رنگیه...هیچ چیزی اینو عوض نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
سلام.من ی اکسوال و بلینکم و گروه های زیادی از کیپاپ رو میشناسم.میشه گفت مولتی فنم.شما واقعا چی از کیپاپ میدونید؟هیچ وقت بدون اینکه اطلاعات کافی داشته باشین چیزی رومورد قضاوت قرار ندین.اول از همه،این کارتون درست نیست ک دوتا عکس بی تی اس گذاشتین ک بگین kpop.باید ی عکس کی پاپ میزاشتین یا از همه گروه ها ک بعید میدونم بشه اون همه عکس گذاشت رو میزاشتین.بعدشم،درسته میگید kpopک یعنی موسیقی پاپ کره ای.اما خیلی از ستاره های مشهورشون از کشور های دیگه مثل تایلند،تایوان،چین،ژاپن،آمریکا و ... هستن.این یعنی اینکه درسته پاپ کره ایه اما برای همه هست.یعنی سعی در کم کردن نژاد پرست بودن داره.اینکه انقدرkpopموفقه،اتحاده،تلاش و کوشش خیلی زیادتر از اون چیزی ک فکرش رو بکنید برای رسیدن ب ی هدف و رویاست.همین بی تی اس ک عکسش رو گذاشتین،هیچ کدوم از اعضای گروهشون برای سئول،پایتخت کره نیستن و همه شهرستانی هستن.میخوام بگم ک اونا خیلی تلاش کردن تا ب این جایگاه برسن.درسته ب ظاهر،ما فقط آهنگ و بقول شما جنب و جوشی ک ی جوان و نوجوان دوست داره رو میبینیم.اما درواقع ی کیپاپر حقیقی میره دنبال اینکه اون شخص خواننده واقعا چ کسیه...چطور ب اون جایگاه رسیده...همین رپ ک اگه تو ایران ب یکی بگی رپ گوش میدم،میگه ک زشته و فلان...چون ما از این سبک استفاده مناسب نمیکنیم تو ایران.کدوم رپر ایرانی رو میشناسید ک تو رپش کم کمش از ی فحش استفاده نکنه؟همینه ک اسم رپ بد در رفته.در حالی ک اون رپی ک ما توkpopمیبینیم،پر از مفهوم های درست ومنطقیه...اونا همینطوری ی شبه ب این جایگاه نرسیدن ک شما میخواین ی شبه دید مارو ب اونا عوض کنید...ما بقول شما مغزمون شست و شو پیدا نکرده ک رفتیم اونا رو دنبال میکنیم.ما با کلی تحقیق از اونا دنبالشون میکنیم.کاملا آگاهیم ک راه درستی رو رفتیم.ما کیپاپر ها آدم های قوی و با شعوری هستیم.پس لطفا بهمون توهین نکنید.شما هم اگه بری درست تحقیق کنی،کیپاپر میشی.شما هم اگه واقعا قصد داری فرهنگ غنی موسیقی ایرانی رو زنده کنی،باید از پایه شروع کنی قضیه رو.تو کشور ما اصلا چقدر ب هنر اهمیت داده میشه؟اینجا فقط تجربی.....نمیگم بده ها.من خودم هم رشتم تجربی هست.اما خب فشار خیلی زیادی هم داره واسه کنکوری ک این همه شرکت کننده داره.اگه یک درصد اندازه ای ک ب تجربی اهمیت میدین ب هنر هم اهمیت بدین،زندگی جای زیبا تری میشه و شاید بتونیم ب خواننده‌ها ی با استعدادمون ک خیلیاشون ناشناخته هستن کمک کنیم.ک فعلا عصر جدید داره بجز حرف زدن،عمل هم میکنه.خیلی خوب میشد ک ما هم تو کشورمون کمپانی هایی ک واقعا قصد سرمایه گذاری درست داشته باشن رو برای صنعت موسیقی خودمون داشته باشیم.گروه های کیپاپ خودشون طرفدار مولانا و شاهنامه و ...هستن.چانیول عضو گروه اکسو همه ی کتاب های اسلامی روخونده.اکسو از ایران در مقابل کارگردانی ک فیلم ضد ایرانی و اسلامی درست کرده بود دفاع کرد...پس نمیتونید بگین اونا بد هستن.اونا خیلی هم انسان های پرتلاش،سرزنده،امیدبخش نفهمیده ای هستن.پس لطفا با اطلاعات دیگران رو قضاوت کنید‌گرچه هیج انسانی در جایگاه قضاوت یک انسان دیگه نیست و تنها خدا میتونه موجودات خودش رو قضاوت کنه.
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
من نمیدونم شما مشکلتون با ما کیپاپرا چیه
خدایی چتونه؟!
من یه دخترم ارمیم و طرفدار bts هستم
bts کاری کرد که هیچ کس نتونست بکنه من نمیدونم چه مرگتونه دری وری میگید خب اصلا ما میخوایم طرفدارشون باشیم به کسی چه مربوطه باید اجازه بگیریم؟
بعدشم نکنه توقع دارید اهنگای خودمون رو گوش کنیم عزیزان اون دوران تموم شد الان نسل جدیده همچی فرق کرده کسی نمیاد به این اهنگا گوش کنه شما هرچی میخواید بگید ما دست از کی پاپ بر نمیداریم وسلام نامه تمام

I love you BTS
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
اکسو بهترین عالی ترین فوق العاده ترین بااستعداد ترین بوی بند جهانه . تامام
ناشناس
Japan
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
میدونید چرا میگیم شما نژاد پرستید؟
فرص کنین کل جهان یه کشور واحده؛ در اینصورت کره‌ای گوش دادن با فارسی گوش دادن فرقی نداره...اینه ک میگیم این حرفای شما نژاد پرستانه است...
اول غرب قدرت داشت میگفتین غرب بده .بعد تا یکم شرق پیشرفت کرد گفتین شرق هم بده...
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی؟
همین شرق قبل از اینکه پیشرفت کنه ک ما مشکلی باهاش نداشتیم...اونوقت این جمهوری اسلامی چه پیشرفتی کرده؟ ما فقط یه جا نشستیم و از کشور های قوی تر از خودمون دشمن ساختیم بجای اینکه ب جوون ها انگیزه و امید بدیم تا مثل اونا سخت تلاش کنن و کاری کنن ک کشورشون تو جهان شناخته شده بشه
ما با این طرز فکرِ دشمن‌جو فقط نا ابد یه کشور راکد و مرده و افسرده و عقب مونده و جهان سومی باقی میمونیم‌...ما خودمونو محدود کردیم و اصرار داریم ک همچی رو ایرانیشو دنبال کنیم چون داریم میبینیم ک از دنیا داریم محو میشی...اینقد میگیم فارسی رو پاس بدارید قدر زر و زرگر و معادل و اینا ...کره ای ها اینا رو نمیگن و کلی از کلمات انگلیسی استفاده میکنن تو صحبت و تو آهنگا ولی میبینید ک تونستن مردم جهان رو حتی ب فرهنگ سنتیشون هم علاقه مند کنن پس انقد کوته نظر نباشیم...
یه سری خواننده کیپاپ میخواستن بیان ایران بعد فهمیدن نمیشه...بعد فکر کردن بخاطر تحریم اقتصادی...نه عزیزانن؛هر تحریم اقتصادی بهتر از اینه که ما خودمون خودمونو تحریم فرهنگیییی کنیم
شما میخواین تنها دلخوش ی ما توی این کشور افسرده رو ازمون بگیرین؟
انتظار دارین انگیزه ای هم داشته باشیم؟فشاری ک خانواده میارن تحریم اقتصادی بی پولی خانواده ها...نوجوان ها واقعا دارن اینجا سختی میکشن خسته ان همه هم‌سن های من افسرده ان و همش گریه زاری میکنن... اونا نمیخوان اینجا رو بسازن...
خسته مون کردین با این حرفاتون...خودتون و درست کنید ما اینجا داریم جون میدیم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
ببینین
هر کی ی نظری ندارع
و کیپاپ واقعااا روز ب روز طرفداراش دارع زیاد تر میشع
منم خودم ارمیم
و کسایی ک میگن کیپاپ مزخرفع اخع درست و حسابی درک نمیکنن (قضیش طولانیع)
و من الان رفتم اودیشن دادم
و قرارع ایدول شم
یکی از دلایل خوانندگیم بی تی اس و کللل ارتیست های کیپاپع
یکی دیگع از دلایلم اینع کع میخوام واقعا ی صلح و دوستی بینی این دو تا چیزایی ک میگین بندازم

امیدوارم تو ایندع منو ببینی
و فنم شین خخخ
جدی میگم...


#لطفا_به_نظرات_هم_احترام_بزاریم

عاشقتونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
تقریبا خیلی از نظرات رو خوندم همون طور که از کیپاپرای ما انتظار میرفت در کمال احترام و منطق حرفاشونو زدن فقط چیزی که این وسط یکم داره اذیتم میکنه تصور شما از رده سنی ماهاست،واقعا چرا فکر میکنید که طرفداران کیپاپ همشون نوجوان یا رده ی سنی مدرسه ای هستن؟اتفاقا ما چند وقت پیش یه نظر سنجی تو اینستا گذاشتیم و جالب این بود که خیلی هاشون بالای ۲۵سال و اکثرا مدرک عالیه داشتن اصلا بزرگترین فن پیج اکسو در ایران ادمینش یه خانم دکتره و یکیشون صاحب شرکته من خودم۳۰سالمه لیسانس دارم و مادر دوتا بچه هستم،میگین چرا کیپاپ؟
من میگم چرا کیپاپ نه؟!
اتفاقا من موسیقی خواننده های داخلی مثل محسن یگانه و حجت اشرف زاده و چندتا محدودشون رو گوش میدم ولی کو حمایت ازشون؟چرا دولتی که دغدغه اش شده کیپاپ ازاین خواننده های خوب داخلی حمایت نمیکنه؟شما الان اگه برید راجع به کمپانی های موسیقی کره ای تحقیق کنید متوجه میشید که رئیس همشون جز خواننده های قدیمی کره هست مثل لی سومان رئیس کمپانی اس ام ویا جی پارک،سای و...ولی تو ایران کاملا قضیه برعکسه؛
هرکس رئیس جاییه که اصلا ازش سر رشته نداره یا یه مشت پیر که حاضر نیستن بکشن کنار،بابا وقتی که من ۳۰ساله نتونم دختر ۱۲سالمو درک کنم چطور یه پیرمرد یا پیرزن ۶۰،۷۰ساله میتونه کل جوان و نوجوان یه مملکت اونم با سلایق متفاوت رو درک کنه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
این پیر پاتالا چی میگن آخه همینم مونده بنان گوش بدم یا از این موسیقی های بی مفهوم ایرانی گوش بدم ۱۰۰ تا خواننده تو ایرانه همشون شعراشون شبیه هم صداهاشونم شبیه هم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
اول که همیشه همینطور بوده هرکس از خودمون نبوده همینو گفتین . مگه چه اشکالی داره یه موسیقی دیگه گوش گکنیم هممون سلیقه های خاص خودمون رو داریم .
دوم که خواننده های کِی پاپ خیلی خوبن و ویدیو کلیپ هاشون اصلا مثل بقیه ی خواننده های غربی نیست و برای ما مناسب تر هست .
شما وقتی میگین گوش نکنید به قول خودتون راهکار بدید . تو ایران آخه کدوم آهنگ الان ، بروزه و معنی قشنگی داره؟ همش غمگینه و در مورد شکست عشقی هست . من خودم یه نوجوونم و بیشترش رو گوش دادم . نمی خوام قضاوت کنم ولی هر کسی رسیده خواننده شده به اصطلاح خودش . یه مشت کلمه ی بی معنی زده کنار هم فکر کرده آهنگ نوشته و حتی ریتم خاصی نداره . امروزه افسردگی بین ما نو جوونا زیاده و این آهنگای غمگین حالمونو بد تر میکنه من وقتی کی پاپ گوش میدم خیلی برام بهتره و حالم بهتر از قبله.چون خواننده های کی پاپ به من بدون در نظر گرفتن حتی آهنگاشون و معنیاش ، به من یاد دادن که برای رسیدن به خواسته هام تلاش کنم و هر سختی رو تحمل کنم و آهنگ ها هم بهم یاد داد خودمو دوست داشته باشم .
بعدم شما که در مورد کی پاپ و انیمیشن ها و.... حرف میزنید و میگید که ما به سمتشون گرایش پیدا کردیم به نظرتون دلیلش چیه ؟من نمی خوام کار کسی رو زیر سوال ببرم ولی خب معلومه وقتی حتی ما از بچگی بزنیم همون شبکه پویا ببینیم دو تا مثلش زدن کنار هم فکر کردن انیمیشنه بخدا بعد میگن نرید انیمیشن خارجی نگاه کنید . بعدم شما به من یه انیمیشن نشون بدین که تو ایران ساخته شده و تاریخی نیست (داستانشون قشنگه ولی جذاب نیست). خب معلومه منه نوجوون دوست دارم چیزای جدید ببینم ، نه همش ماجرا های گذشته .
این روزا همه ی کشورا دارن به چیزای جدید فکر میکنن و بروزن و برای همین هست که پیشرفت میکنند . ما فقط چسبیدیم به شاهنامه و مولوی و چیو چیو و چی . و هی میگیم ما گذشته فلان بودیم و بیسار بودیم . خب همون گذشته که این همه دانشمند و فیلسوف داشتیم همشون به فکر چیزای جدید بودن و به فکر آینده بودن که اون موقع این همه پیشرفت کردیم ولی الان چی ؟ ترو خدا گذشته رو ول کنید . بچسبید به آینده . چیزای جدید کشو کنید ، با دنیا ارتباط برقرار کنید ، خودتون یه سبک راه بندازید که بقیه کشورا جذب ما بشن ، نه ما جذب اونا .
بعدم شما خودتون میگید . آخه ما چند تا کمپانی سر گرمی داریم ؟ بزارید بهتون بگم هیچی . می دونید کره چند تا کمپانی برای این کارا داره ؟ big hit (کمپانی bts و txt) ,YG (کمپانی بلک پینک و بیگ بنگ), SM (کمپانی EXO) , JYP ( کمپانی Itzy) . وخیلی دیگه . این کمپانی ها از سنین کم بازیگر ، رقصنده و خواننده پرورش میدن . من درمورد همه ی این کمپانی ها و خواننده ها تحقیق کردم و میدونم و الکی کیپاپر نشدم . خواننده های کی پاپ کمپانی وای جی مثل بلک پینک دو هفته یکبار بهشون تعطیلی می خوره و روزی ۱۴ ساعت باید تمرین رقص و خوانندگی می کردن و کلاس زبان میرفتن و هر کدوم بیشتر از ۴ سال کار آموز بودن تا الان به اینجا رسیدن . پس انقدر زود قضاوت نکنین .
بعدم تو کشور کره و سایر کشورا همه چی مجاز هست (من نمی خوام سیاسی حرف بزنم فقط دارم نظرم رو بیان می کنم چون ما حق انتقاد و آزادی بیان داریم ) ولی من که یه دخترم نمی تونم بخونم یا حالا هر کار دیگه وگرنه اگر تو کشور خودم این چیزا مجاز بود چرا باید طرفدار یه کشور دیگه باشم از میهن خودم دفاع میکنم . شما اگر در مورد کمپانی های کره تحقیق کنید میبینید که از کشور های دیگر هم کار آموز جذب میکنند. اگر ما هم داشتیم دنیا به ما علاقه مند میشد نه ما به اونا.و اینکه اگر این کمپانی ها رو داشتیم برای کشورمون هم درآمد داشت . کشور کره هرساله درآمد زیادی در میاره از این راه . چطوری ؟ برای مثال یه راهش: گروه bts هر سال مقدار خیلی زیادی توریست رو به کره جذب میکنند و برای کشورشون خیلی درآمد زا هست.
شما از کجا میدونید اگر این کمپانی ها باشه ما این سختی ها رو تحمل نمی کنیم وقتی علاقه و امکانات باشه معلومه که تحمل میکنیم .
و در آخر هم بگم همه ی این ها بحث سلیقه هست.و اینکه لطفا از حرفام بد برداشت نکنید من فقط نظرمو گفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
از اونجایی که مطمئنم این سایت کاره ای نیست و کسی قرار نیست چیزی بفهمه حرفمو راحت میگم، جوونا و نوجوونا حالا با هر سنی حق تصمیم گیری برای خودشونو دارن... اینکه تمایل به پاپ کره ای داشته باشن انتخاب خودشونه و اونایی که ادعا میکنن باید جایگزین بهشون داد تا بهتر بشه اینطور نیست، اونا بیمار نیستن، بدبخت نیستن یا هنوز اونقدر بدبخت نشدن که نیاز داشته باشن یه آدم دیگه براشون تصمیم بگیره، اگه اون آدما اینقدر ادعاشون میشه که میخوان کمک کنن فقط باید راهو برای رسیدن به هدف جوونا باز کنن، حرفایی مثله اینکه نمیشه و این چیزا تو ایران درست نیست قابل توجیه نیست، بالاخره یه روزی یکی موفق میشه از ایران بره به اونجا و جزو یکی از اونا بشه، وقتی اون روز برسه همه پشیمون میشن چون هیچ نسلی نیست که دلش بخواد با درس خوندن و مهندس شدن خوشبخت بشه، زمان قدیم اجبار بود، اما الان بعضی از جوونا خر بازی در میارن و فکر میکنن اگه والدین بهشون افتخار کنه دیگه چیزی نمیخواد اما همین که چشمش به یکی بخوره که دنبال هدفاش رفت بدون هیچ تردیدی پشیمون میشه، من بدون توجه به اینکه به کسی برمیخوره یانه اینارو گفتم و از کسی جواب نمیخوام اما یکم فکر کنین ببین این حق نوجووناس که با پتانسیل شماها رشد کنن و آخرش هیچی نشن؟ اونی که میتونه باید بهش کمک بشه نه اینکه بر اساس میانگین توانایی نوجوونا بخوان همرو قضاوت کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
شما چرا به نوع لباس پوشیدن کی پاپ گیر میدید، شما همش دنبال این هستید که ما به سمت اونا نریم و طرفدار خواننده های ایرانی باشیم که هستیم و از اونا هم حمایت می کنیم ولی اینکه شما میگید ما طرفدار اونا نباشیم زور میگید این که مردم طرفدار کی هستن سلیقه‌ای هست و نمیشه شما تصمیم بگیرید، و هیچ کس نیس که وطن خودشو دوست نداشته باشه. و اگه می خواین مردم شاد باشن شما می تونید که بی تی اس رو بیارید ایران اینکه شما میگید میرقصن اگه بهشون بگید نمیرقصن مگه تو عربستان کنسرت نداشت عربستان هم دینشون اسلام هست و حجاب زناشون از حجاب زنای ایرانی بهتره پس دیگه دلیلتون چیه، یه دلیل منطقی بگید تا ما هم بگیم حق با شماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
شما حق نداری راجع به موسیقی پاپ اینجوری حرف بزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
نریم سمت کی پاپ‌
این ینی چی؟؟
ما الان تو سنی هستیم ک دلمون میخاد آزاد باشیم.وقتی شما حتی پول ندارید ب مردمتون بدید ک خوش باشن میخاین زندانیشونم بکنین؟
چطور انتظار دارین ی نوجون وقتی ی نوجون حق نداره آهنگ بخونه
حق نداره برقصه
ما کنسرت داریم،ولی ن مث اونا
همون آدمایی ک از نظر شماها نباید الگوی ما باشن مارو زنده نگه داشتن
آهنگ ایرانی چی داره؟؟؟ب غیر از چرت و پرتایی ک فقط توش فحشه و شکست عشقی و نا امیدی
اصن فک کردین چرا این جوونا اینجوری لباس میپوشن؟چرا همش الکی لش میخان باشن؟شماها فک میکنین از کی پاپه
ولی برعکس،،از خودتونه
اگه الان بلک پینکو بی تی اسو ما داشتیم میدونستین بچع ها اصن ۱ درصد نا امیدی از ذهنشون رد نمیشد؟
من الان چرا زنده ام؟
فقط برا اینکه بزرگ شم برم کره.ما تو ایران حتی ی آکادمی میکاپم نداریم،مجوز رپ نداریم.
آهنگامون مثلا غیر مجازع
ن خدایی ما چی داریم غیر از حسرتو بدبختی
یکم ب فکر ما باشین بعد بیاین زر بزنین ک کی‌پاپ نباید باشه/:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
والا خواننده های وطنی اونقدر حوصله سربر هستن که نمیخوایم ما به دوست داشتن کیپاپ ادامه میدیم ما به دوست داشتن پاپ غربی هم ادامه میدیم هیچکس نمیتونه به علایق ما چیزی بگه همین و تمام

تمام کیپاپر کیدرامر ها آرمی اکسوال و بقیه فندوم دوستون دارم همینطوری ادامه بدین از آیدل هاتون حمایت کنین به حرف هیچکس هم گوش ندین این علایق شماس نه دیگران امیدوارم همتون شاد باشین کیپاپر کیدارمر بمونین لاو یورسلف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
من واقعا نمیفهمم چرا میگن کیپاپ خوب نیس نمیخوام بی احترامی کنم پس اهنگ های غمگین خودکشی خودمون رو گوش بدیم وقعا باید یزره درک داشته باشید برید معنا اهنگ های کیپاپ رو بخونید همش درباره امید ب زندگی کردنه!
شمایی ک میگی کیپاپ خب نی پس بهتره بگم دهنتو ببند وقتی هیچی از سبک کیپاپ نمیدونی
میخوای بگی من وطن فروشم!
ن عزیز دل من وطن فروش نیستم فقط دوس دارم اهنگ هایی ک بهم امید میده رو گوش کنم ن اهنگ هایی ک شما میگید باید گوش کنیم ک همش درمورد شکست عشقیه پووووووف دیگه نمیدونم چ بهتون بگم ولی واقعا براتون متاسفم من ی اکسوالم تا اخرعمرمم اکسوال میمونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
من واقعا درک نمیکنم که چرا همه انقدر مشکل دارن با کیپاپ و کیپاپر ها. حرف هاشون اغلب اینه که فقط برای قیافه هاشونه که طرفدارشونین در صورتی که اینجوری نیست.صدا هاشون واقعا عالیه وگرنه چرا باید اینهمه طرفدار توی جهان داشته باشن؟!خودتون تا به حال به اهنگ هاشون و صداهاشون دقت کردین؟!
یا اینکه میگن که اینا همشون یه شکل ان.واقعا؟!پس به نظرم یه چشم پزشکی باید برین چون چشماتون مشکل جدی ای داره.شما اگه یکم توجه کنین میتونین ببین که فرق دارن.
اهنگ هاشون متن های فوق العاده ای دارن و به ادم انرژی میدن و درباره حقایق حرف میزنن در صورتی که اهنگ های ایرانی اگه ریتم شادی هم داشته باشه ولی متن هاشون غمگینه.
کسایی که میگین نگاه کردین و بهتون هیچ حسی نداده یا هیچ چیز خاصی توی متن اهنگ ها نیست. یعنی اینهمه ادم احمقن که اینو میگن و بهش اعتقاد دارن فقط تو راست میگی؟! من هم اگه از یه چیز خوشم نیاد قطعا بدی هاش رو میبینم تا خوبی هاش.
کیپاپ فوق العاده اس چون ایدل هاش به فکر فن هاشونن.بهمون با حرف هاشون انرژی و امید میدن در صورتی که اطرافیانمون فقط بلدن هی بکوبن تو سرمون و اشتباهاتمون رو بگن و اینکه به جایی نمیرسیم.
حتی شما هم گفتین که ما نمیتونیم مثل اونا تحمل داشته باشیم.
ما ایرانی ایم.قوی ایم.هر کاری ازمون بر میاد.فقط باید ایمان داشته باشیم.ولی با اینهمه انرژی که شما ها بهمون میدین تقاضا دارین کم نیاریم ؟!
اینهمه از کیپاپ ایراد گرفتین . خب. خوبی هاشونم گفتین؟!همین کیپاپ کلی برای ایران ارزش قائل ان.فقط کافیه توی گوگل سرچ کنی.چندین بار ایدل های مختلف گفتن که میخوان و دوست دارن که به ایران و کشور های اسلامی بیان.نمونه اش لوهان.
یا چانیول اکسو درباره اسلام کلی اطلاعات داره.
یکم اطلاعات درباره کیپاپ دارین فکر کردین میتونین هر چی دلتون میخواد بگین؟!
ما همینجوری نرفتیم کیپاپر نشدیم.کلی اطلاعات داریم.
شما هر وقت اطلاعاتتون به اندازه ما ها شد بعد بیاین نظر بدین.
در ضمن اکسو پادشاه کیپاپه بعد اونوقت فقط عکس bts رو گذاشتین؟!
واقعا کار خیلی بدی بود
کیپاپ فقط bts نیست
گروه هوی دیگه ای هم وجود دارن
به نظرم باید از گروه های دیگه هم عکس میزاشتین
و اینکه اکسو قدیمی نشده.یه ساله البوم نداده بیرون؟!
وایییی خدای من. واقعا نمیبینی تو این یه سال که البوم گروهی ندادن به جاش کلی البوم سولو دادن بیرون و اهنگ خوندن.البوم ندادن چون اعضا رفتن سربازی و به کشورشون خدمت میکنن. اونجا مثل اینجا نیست که بتونی بری خدمتتو بخری یا ...
اونا حتی تو زمان خدمت هم برامون افتخار افرینن و جزو سرباز های نمونه و ... بودن
و اینکه نوبت سربازی گروه های دیگه ام میرسه نگران نباشین.ببینم اون موقع خودتون یکی اینجوری بخواد به گروهتون بگه ناراحت میشین یا نه.
اکسو و اکسوال ها هنوز وجود دارن و اکسو هنوزم در صدر هست
این مغز شماست که اینو نمیفهمه.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار