دور کردن اساتید انقلابی از دانشگاه به هر بهانه‌های به ضرر جریان علمی است
استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان:
استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص بازنشستگی تعدادی از اساتید انقلابی این دانشگاه گفت: دور کردن اساتید انقلابی از دانشگاه به بهانه‌های مختلف اخلاقی نیست.
تعداد نظرات: ۳
یک هیئت علمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
سلام
اولا آقای دکتر کریمی افشار استاد نیستند و استادیار هستند. و اگر قرار بود در مورد ایشان قانون اجرا شود سالها قبل به قانون رکود علمی ایشان از دانشگاه اخراج می شدند.

می خواهید بازنشسته نشوید چرا از انقلاب و انقلابیگری و الگوی اخلاقی مایه می گذارید؟

چرا لجن پرت می کنید؟
چرا مرتب صفحه پر می کنید؟ یعنی شما چون الگوی اخلاقی هستید باز نشسته تان کرده اند؟

شما راه های قانونی را به خوبی میدانید اگر قانونی برای ادامه کار سراغ داشتید یقینا به دیوان عدالت اداری شکستن حکم باز نشستگی خودتان را می گرفتید.

حضور شما سبب شکوفایی علمی و اخلاقی دانشگاه می گردد.

خدایی هم هست؟؟؟ یا فقط لقلقه زبان است؟
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
اقا یا خانمی که متن بالا را علیه دکتر کریمی افشار نوشتید.

اولا شما حق ندارید با فردی که رزمنده و جانباز بود و سالهای عمر خود را برای خدمت به جنگ و این مملکت گذرانده اینطور بی ادبانه صحبت کنید. اگر این زرمندگان و جانبازان نبودند که الان مملکتی نبود که شما اینطور با امنیت در ان زندگی کنید. موقعی که ایشان در جبهه زیر خمپاره های دشمن بودند شما کجا بودید ؟

بله ایشان استادیار هستند اما طبق قانون بازنشستگی استادیار ها می توانند تا 35 سال در دانشگاه بمانند و خدمت کنند. اگر همه چیز طبق قانون بوده ، چرا دوستان آقای حقدوست که بعضا بالای 35 سال سابقه دارند را بزور باز نشست نمی کنند؟

آقای حقدوست اگر می خواهد افراد را برای رکود علمی اخراج کند بهتر است اول از مزدوران خودش شروع کند نه از کسانی که مرد و مردانه در مقابلش ایستادند و کار های خلاف اخلاقش را افشا کردند.

بله آقای دکتر کریمی افشار و بسیاری از اساتید دیگری که بازنشست شدند برای ما دانشجویان الگوی اخلاق بودند. حد اقل این است که این ادم جرات کرد واقعیتها را بگوید و مثل خیلی های دیگر قابل خریداری نبود.

الان در دانشگاه علوم پزشکی کرمان همه چیز خریدنی است. ما دانشجو ها باید تهدید شویم به اسم حقدوست و دوستانش مقاله بنویسیم تا حقدوست و دوستانش جایزه بگیرند و ارتقا بگیرند. کمیته اخلاق دانشگاه هم خریداری شده چون به هر اقدام غیر اخلاقی که حقدوست و دوستانش می کنند رسیدگی نمی کند. ما خودمان شاهد بودیم که اساتید باسواد و مذهبی و اخلاقی ما یا اصلا نتوانستند در این سیستم ارتقا بگیرند یا با تاخیر چند سال و با مشاجره و شکایت کشی بالاخره ارتقا گرفتند. درصورتی که دوستان حقدوست هر چه قدر بیسواد و بی تربیت باشند سریع کار ارتقا شان انجام می شود. بله اگر دکتر کریمی افشار هم می خواست می توانست از راههای غیر اخلاقی و با تهدید دانشجویان به اسم خودش مقاله بنویسید و ارتقا بگیرد. اما این کار را نکرد چون او یک ادم غیر اخلاقی نیست و او شرف و وجدان دارد.

در خط اخر هم توهین بسیار بی ادبانه ای به دکتر کریمی افشار کردید. بله ایشان از سلامت کامل جسمی برخوردار نیست. می دانید چرا ؟ برای اینکه انقدر در زمان جوانی اش در جبهه های جنگ مجانی سربازان همین مملکت را درمان کرد و شب و روز بی وقفه در جبهه کار کرد که دچار مشکلات جسمانی شد. آن زمان تو کجا بودی ؟ تو برای این مملکت چکار کردی ؟

حالا هم کاملا مشخص است که مزدور حقدوست هستی و به دستور او این نامه را نوشتی. برو خجالت بکش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
آقاي... بفرماييد تو اين مدتي كه ... بودید، كي فرصت كردند اين همه مقاله دزدي به نام خودتون چاپ كنند.
امثال آقاي كريمي افشار هم اگر به اين روش هاي غير اخلاقي رو مي آورد، تاكنون استاد برجسته هم شده بودند.
آقاي...دست بر داريد، ديگه دستتون رو شده ... كسي فريب مظلوم نمايي هات را نمي خوره.
بهتره نوچه ها تو نفرستي كامنت بگذارند زير مطلب...
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار