تبریک زاکانی به روحانی/ مانند فتنه‌گران آسمان‌ریسمان نخواهیم کرد
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تبریک به حسن روحانی گفت: اعتراضات جبهه انقلاب به تخلفات صورت گرفته از مجاری قانونی دنبال می شود و مانند فتنه گران آسمان ریسمان نخواهیم کرد.
تعداد نظرات: ۱۲
مصی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
ایولا به اقای زاکانی. جبهه انقلاب همیشه به دنبال ارامش ایران بوده . حتی با وجود اینکه تخلفات صورت گرفته از سمت ستادهای اقای روحانی و دولت ایشون گسترده بوده ... این یعنی اصل دلسوزی برا مردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
چون تخلفات گسترده بوده و سکوت کردن احسنت؟!۱!!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخ
farzad1d
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
تبریک به ملت قهرمان ایران تبریک به رهبر عزیز تبریک به روحانی عزیز و سپاس بیکران به درگاه الهی بخاطر این همه لطف و عنایت اقای ما امروز از درگاه خداوندزاکانی تا دیروز که بر طبل نفاق می کوبیدی په شده است امروز از وحدت می گویی؟ بله شما یک نکته را درست گفتید اگر بداخلاثی و تخلفات صورت نگرفته بود رای جناب روحانی بالای 30میلیون بود شما باید از درگاه خداوند و از پیشگاما ملت و بویژه از مقام ولایت عزرخواهی کنید. خدا می داند دم از ولایت زدن شما ظاهری است شمایید و یارانتان که مداوم دل رهبر عزیز و ملت صبور ر را خون می کنید اگر یک جو انصاق دارید که می دانم ندارید پیام ملت را بشنوید و دست از سر ملت مظلوم بردارید
زهرا
-
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
یاوه گویی بس است تخلفات راشما کردید تعرفه به جاهایی که خوب نبود نرسید شماها همیشه دروغ گو هستید
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
آخه آدم باهوش..!!
برگزار کننده انتخابات مگه غیر از وزارت کشور بوده ک زیر نظر مستقیم آقای روحانیه!؟ بعد میگی اگ تخلف نشده بود رایش بیشتر می شد!؟ ب هوش و ذکاوت خودت مراجعه کن ببین چی میگه. بر اساس نظرسنجی ها، مناطقی ک آقای رئیسی رأی بیشتری داشتن رو تعرفه کم دادن. حتی سوریه و عراق ک همه طرفدار رئیسی بودن حتی! مراکز رأی گیری اسلامی آمریکا هم! تعرفه کم بود و همه نتونستن رای بدهن.. در عوض ترکیه 100درصد رای دادن اونم ب آقای روحانی!! تعصبی نگاه نکنید!حقیقت رو بپذیرید! حداقل مث رحمانی فضلی ک خیلی ریلکس از مردم بابت نبود تعرفه عذرخواهی کرد...!!
خودمم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
سلام. واقعا در توهمات دروغ های آقایان اصلاح طلب و اعتدال گرا مانده اید. هرکاری کردند که رای بیارند. مردم به آقای روحانی رای ندادند بلکه ایشون بودند که با دوز و کلک و سفسطه بازی های انتخاباتی رای را به زور آوردند.
روحانی هیچ وقت اصول گرا نبوده. هرجا که منفعتش اقتضا میکرده بوده....
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
سلام.
رإی واقعی مردم در میدان امام اصفهان بود...
رآی واقعی مردم در مصلای تهران بود...
رآی واقعی مردم در میدان شهدای مشهد بود...
رآی واقعی مردم در سراسر ایران بود...
متأسفیم که این ملت 96 درصدی، کسی مثل عفت مرعشی را پشتوانه خود ندارند تا بدانند اگر شورای نگهبان از تخلفات محرز و انتصاب روحانی به ریاست جمهوری جلوگیری نکرد، چه باید بکنند...
اگر شورای نگهبان از این تخلفات گسترده از قبیل عدم پخش تعرفه در مناطق محروم کشور، خرید و فروش آراء به پشتوانه دزدی از بیت المال مسلمین، و حضور حداکثری کابینه دولت و استانداران و فرمانداران و بخشداران در فرآیند رأی گیری جلوگیری نکند و امثال شما هم با بیانیه زودهنگامی به سمت قدرت و ثروت غش کنید، مطمئن باشید این ملت بیدار و آگاه دیگر ساکت نخواهد ماند...
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
انتخابات مهندسی شده بود اگه فکری نشود آمریکا نیاز به اعزام نیروی نفوذی وجنگ ندارد بلکه با تربیت یافتگان تحت سیستم غربی از درون کشور کا رخودش را انجام خواهد داد آخه غفلت و مصلحت اندیشی تا کی... . خداوند به حضرت آقا طول عمر با عزت و صبر در برابر دین فروشی و ندانم کاری مسوولین عنایت فرماید.
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
خداییش آقای رئیسی گزینه ی مناسبی برای جهبه ی انقلاب نبود... چرا که ایشون اصلا برای ملت گزینه ی شناخته شده ای نبود....کاش احمدی نژاد رد صلاحیت نمی شد.... یا رای می آورد یا رای نمی آورد.
mary( جوان تحصیلکرده بیکار)
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
مگه روحانی شناخته شده بود. سوابق روحانی قبل از ریاست جمهوری رو ببین سوابق رئیسی رو ببین ،سابقه روحانی برمیگرده به همون مذاکراتش با امریکا در دولت اصلاحات که در سازمان هسته ای رو تخته کرد. هر چند 16 میلیون نفری که رای به آقای رئیسی دادن به سوابقش نگاه نکردن به بیکاری جوانها، فشار اقتصادی، فساد اجتماعی، از درجازدن و کم اوردن دولت مقابل دشمنان توجه کردند.
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
اقای زاکانی ب جای پذیرفتن باخت و تبریک ب حریف جر زنی میکنی.برید بشینید و علت شکست تون رو پیدا کنید.نه ایتکه توجیه کنید.همین روحانی ک الان اصلاح طلب شده تا چند سال پیش جز اصول گرایان بود.اماامثال شما تحمل ادم های معتدل را ندارید.
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
انتخابات مهندسی شده بود ولی ما حفظ نظام را بر همه چیز ترجیح می دهیم. لیکن باید بفکر بود تا با اصلاح قوانین برگزاری انتخابات از ید دولت مستقر خارج و به نهادی مستقل سپرده شود یا اینکه شورای نگهبان در اجرا ی انتخابات هم نقش داشته باشد نه صرفا نظارتی باشد واز طرفی در تایید صلاحیت ها فقط به خدا توکل کند وافرادی که خواهان مذاکره با اسراییل وایادی استکبار هستند را رد صلاحیت کند واز عاقبت آن نترسد قطعا خداوند خودش کمک خواهد کرد و شر توطئه گران و اصحاب مکر و فریب و نیرنگ را به خودشان باز می گرداند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار