مردم از سر دولت هراسی که روحانی به وجود آورد به آن رای دادند/ این دولت از احساسات اصلاح‌طلبان هم سوءاستفاده می‌کند
نیک‌فر در نشست خبری:
رئیس ستاد رویش‌های انقلاب گفت: این دولت از احساسات اصلاح‌طلبان هم سوءاستفاده می‌کند. امروز اگر اهل تسنن سهمی در دولت ندارند مقصر خود آقای روحانی است.
تعداد نظرات: ۲
قیصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
متاسفانه دولت غرب گرا میگه که بدون امریکاوانگلیس ادامه حیات موثرنیست لزومی نداره که درمناذره ای که تمام دنیا میبینه بگیم شمابه صفارت عربستان که دراین دولت برای کشورماشاخ شدحمله کردین عربستانی که اونقدرحاجی ماراشهیدکردحتی عذرخواهی نکردبایدخاکش هم تاالان از بین میرفت که تواین دولت هروزحرف حمله به ایران میزنه وکسی از مسولان حتی جواب نمیدن یاتومناظره دولت غربگرا داره آدرس موشکهای مارااز مناظره ای که تمام دنیاداره میبینه میدهدکه چراروشو نوشته اسرائیل بایدنابودبشه وداربرای جوابگوبودن به دوره چهارساله خود فکرمیکنه مردم.نادانن ومناظره راجنجالی وبه راهی هدایت میکنه که ربطی نداره وداره زمینه سازی برای اتفاق سال 88میکنه من طرفدارهیچ جناحی نیستم امامسعولان نبایدمردمو حالوحساب کنن وعوام فریبی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
این دولت روحانی فقط برای ضدیت با احمدی نژاد آمد نه مثل احمدی نژاد برای خدمت به محرومان تا سال90 هم احمدی نژاد خوب بود عده ای با بوق و هیاهو و آمار غلط مردم را گمراه نمودند اما حالا معلوم شد حق با احمدی نژاد بود چرا روحانی در اول دولتش حاضر به مناظره با احمدی نژاد نشد؟! اخیرآ رئیس هم از روحانی خواسته به مناظره بیاید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار