برجام رنگ باخت/ احیای تحریم‌های ایران با قانون‌های جدید ترامپ
یادداشت/
تحریم‌های دولت جدید آمریکا طوری تنظیم شده تا برجام را نقض نکند اما بسیار زیرکانه تحریم‌های قبلی را زنده می‌کند، تحریم‌های جدید شرکت‌های غربی و همسایگان دوست را درباره همکاری با ایران به تردید انداخته است.
تعداد نظرات: ۳
شهروند
Australia
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
آمریکا هیچوقت قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.
فقط تا وقتی کشورهای غربی به توافق هسته ای (برجام) پایبند هستند ایران بدون آمریکا خوش بین باشد و کارهای خودش را پیش ببرد همه دنیا که آمریکا نیست؟!
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
من تعجبم از این است که چطور شما میگویید کشورهای اروپائی قابل اطمینان هستند! این اروپائی ها همان هائی هستند که تا چندسال پیش به خون جوانان ایرانی تشنه بودند! انگلیسی ها را فراموش کردی؟ فرانسوی های صهیونیستی چی؟ آلمان که سلاح شیمیائی به مخالفین ایران میفروخت؟ و... فکر کنم برخی از مردم ایران ساده اندیش شده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
چرا باید امریکا انچنان رفتار کند تا مورد اعتماد کسانی باشند که او را مظهر استکبار و شیطان قلمداد می کنند ؟ای امریکا ای منزلگه شیطان اگر تو نباشی اقازاده های ما در کجا منزل گزینند ؟نمی دانی چه عزایی گرفتیم انگاه که فرمان دادی که ما به خانه ی شیطان امد و رفت نداشته باشیم ؟ای امریکا ای شیطان بزرگ هرگز گول شعارها و حرفهای ظاهری ما را نخور . ما انچنان به تو وابستگی پیدا کرده ایم که بی تو ادامه ی حیات برایمان متصور نیست .رفتاری که از ما سر می زند چیزی جز شیطنت از نوع رفتار تونیست . تو شیطانی و ماهم شیطان . ما لباس دین بر تن کرده ایم تا کسی ما را نشناسد .اما چون تو قدرت و ثروت داری نیازی به این نوع شیبطنت نداری .ما هر دو از یک جنسیم .ای برادر ذاتی و ای دشمن ظاهری در قلب دوستت داریم و در زبان دشمنت می پنداریم .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار