برگزاری جلسات درباره انتخابات دروغ است؛ من هیچ کس را ندارم/ همسرم سر مساله «مهدی» خیلی عصبانی است
هاشمی:
هاشمی رفسنجانی گفت: آقای روحانی درباره تغییر وزرا از ما نپرسیدند. من در کارهای آقای روحانی دخالت نمی‌کنم. اگر بپرسد، جواب می‌دهم.
تعداد نظرات: ۷
انقلابي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
اين خونواده ازبس مال مردم خوردند خونوادگي دل درد ومعده دردو زخم معده گرفتن نوشجانشون
منتظر
-
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
آخیییی!!!حاج خانمتون واسه کسایی که در فتنه 88 شهید و مجروح شدن هم غصه می خورن!؟وقت دستور ریختن تو خیابونها متوجه غلط اضافیش نبود!!حضرت آقا وقت و شأنشون بالاتر از اینه که بخوان در مورد پسر فاسدت نظر بدن !!! در ضمن ماهواره میبینی مراقب باش جای بدبد نریا گرچه رو فاعظه جونت تأثیرشو گذاشته!!!فقط یه حرف راست زدی اونم اینه که گفتی به وقتش کارتو انجام میدی الحق تو اپین کار متخصصی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
به همسرتون بفرمایید اون روزی که ازتون پرسیدند اگر اقای موسوی رای نیاورد مردم چکار کنند ، گفتید : مردم بریزند تو خیابون ، اون روزی که فائزه دخترتون مردم را تحریک به اغتشاش و فتنه میکرد اون روزی که برای زمین زدن احمدی نژاد پسرتون از دشمنان ایران میخواست ایران رو بیشتر تحریم کنند اون روز که شوهرتون به عربستان قول برکناری دولت منتخب رو میداد اون روز ها باید فکر اینجاش رو هم میکردید / با ایجاد و حمایت از فتنه و فتنه گران ثابت کردید که سخنان احمدی نژاد در مورد خانواده شما درست بوده ، اگر حرف هاش دروغ بود شما میبایست قانونی عمل میکردید نه اینکه فتنه به پا کنید/ ترسیدید بیشتر لو بروید، شکایت نکردید./ در ثانی مگر میشه کسی رو نداشته باشی !؟مگر میشه شیرینی(ثروت) یه جا باشه و مگس ها دورش جمع نشوند!!؟
علیرضا
Germany
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
با خوندن نظرات جناب منتظر و انقلابی به یقین رسیدم که خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین (غیر از هاشمی رفسنجانی و خانواده اش، دولت یازدهم و کابینه، حسن خمینی، علی مطهری، اصلاح طلبان و ...) است منتشر نمی کند...خخخخخخخخخ...واقعا جالبه...ظاهرا توهین به این اشخاص جایز و واجب شرعی است!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
.... شب دراز است مردم به دروغگویان هم اعتماد ندارند مردم از هرچی افراط است بدشان میاد و متنفرند . افراط در غارت بیتالمال که هنر فرزند ناخلف شماست . در ضمن دروغ های برجامی هم مثل خاطره های شماست . خود دولت هم باور نمی کند هر چند البته شماها از بس دروغ گفته اید خودتان هم باورتان شده است .
مجاهد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
آقای سکوت پسرت تو دانشگاه علوم و تحقیقات و آکسفورد داره دکتری وطن فروشی میگیره اگر دفاع از حق و استقلال کشورمان افراطی گری است افتخار میکنیم افراطی هستیم چون قرآن هم به کسانیکه از دین و حق خود دفاع میکنند مجاهد و حزب الله می گوید.اگر این ملت انقلابی نبود و به قول حضرت عالی متعادل بود سالها پیش این انقلاب از بین رفته بود اما چه کنیم که چشم دل شما کور است و مال و ثروت اندوزی آنقدر بین شما و مردم فاصله انداخته تا آنجاکه عاشورا را درس مذاکره می بینید. و فقط این را بدان که این انقلاب به فضل خدا تا ظهور امام عصر ادامه پیداکرده و شما مانند یزیدیان از صحنه روزگار حذف خواهیدشد.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
اگه برای خدا روزه می گیره که دیگه گفتن نداره
ارسال نظرات
captcha