اولین واکنش قوه قضاییه به پرونده سعید طوسی
سخنگوی قوه ضاییه درباره پرونده سعید طوسی گفت: در خصوص این پرونده کسی شکایت کرده و پرونده طبق روال بررسی شده اما هنوز به مرحله رسیدگی نهایی نرسیده است.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
باسمه تعالی
امیدوارم قاضی محترم این پرونده با شناخت وضع اجتماعی و آبروی شاکیان و خانواده آنها این نکته را لحاظ کند که آیا هیچ خانواده با شخصیتی پیدا می شود که بگوید فلانی به بچه من تجاوز کرده؟ در حدیثی از معصوم آمده است: خداوند در روز قیامت چنان حساب سختی از قاضی می کشد که آرزو می کند ای کاش راجع به پوست هسته خرما نیز میان دو نفر قضاوت نکرده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
با نظر شما در خصوص حساسیت کار قضات موافقم اما 2جانبه یعنی اگر تهمتی ناروا به شخصی زده شده باشد هم قاضی باید مانع شود.چون در حدیثی از معصوم آمده است : حرمت آبروی مومن از حرمت پرده کعبه بیشتر است
مجتبی
United States of America
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
دوستانی که اهل فکر هستید وهیجانی رفتار نمیکنید :
سوره حجرات آیه 6 : اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد، اگر فاسقى براى شما خبرى آورد بررسى و تحقيق كنيد تا مبادا گروهى را به نادانى آسيب رسانيد، آن گاه از كرده خود پشيمان گرديد.
نه میگه رد کنید و نه میگه زود تأیید کنید و باور کنید و قضاوت. بلکه میگه تحقیق کنید و تحقیق و عجله نکردن در مورد خبرهایی که از تلگرام و صدای آمریکه و بی بی سی منتشر میشه کاری بسیار عاقلانه است
آیات ابتدایی سوره نور (خودتون تا آبه 19 را ببینیدلطفا) :
1- انجام فحشا فقط با ارائه 4 تا شاهد که به چشم دیده باشند اثبات میشه ولاغیر. چون ادعای سنگینیه. حتی اگه 4 تا شاهد برن و یکی پشیمون بشه و برگرده و 3 تا شاهد دیگه مدعی باشن طرف فحشا کرده میتونن هر 3 را شلاق بزنن. (ادامه دارد)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
من خودم مخالف تحقیق برای فحشا هستم،ولی مگه میشه 4 خانواده محترم ایرانی به خاطر خراب کردن یه نفر که ارزش سیاسی هم ندارد.آبروی فرزند خود را قربانی کند؟؟؟؟
مجتبی
United States of America
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
یعنی از نظر شرع اینقدر مهمه و سنگین
2- آیه 12 میگه شما اهل ایمان چرا وقتی این اتهام را نسبت به یکی از خودتون شنیدید در ابتدا گمان نیک بخودتون نبردید؟ عاقلانه است. چون گمان نیک بردن ضد ارزش نیست و حتی اگه بعدا خطا ثابت بشه و شما بفهمی گمان نیک را اشتباه بردی، شما بخاطرش سرزنش نمیشی وچیزی از دست نمیدی اما اگه وقتی هنوز قطعی نشده و تحقیق نشده و حکم ثابت نشده گمان بد ببری بعدا معلوم بشه اشتباه کردی گناه زشت و وحشتناک و درخور سرزنشی انجام دادی. گمان خوب ممکنه اشتباه باشه اما گمان بد گناهه. (ادامه دارد)
مجتبی
United States of America
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
3- آیات 15 و 16 سوره نور میگه چرا وقتی فکر میکردید این حرف آسونیه و بهم دهن به دهن میگفتید و اشاعه میدادید ، با خودتون نگفتید که سزاوار ما نیست این بهتان را بخودمون نسبت بدیم و منتشر کنیم. قابل توجه اهالی دهن به دهن یا فوروارد در تلگرام و ...
ارسال نظرات
آخرین اخبار