رمزگشایی از گام سوم برجامیان/ سهم‌خواهی حداکثری؛ ولایتی سازی از اصولگریان
گزارش/
تندروها به دنبال سهم‌خواهی بیشتر از روحانی با مطرح کردن گزینه «عبور از روحانی» هستند. از طرفی، احتمال کناره گیری روحانی از نامزدی، آنها را به معرفی نامزد دوم مجبور می‌کند.
تعداد نظرات: ۴
HJH
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
خالصانه دعا میکنم بساط این دولت جهت تعجیل در ظهور حضرت مهدی جمع بشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
الهی آمین.آی قربون زبونت
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
هدایای تیم مذاکره کننده هسته ای به طرف آمریکایی در سال ۲۰۱۵
لیست منتشره می‌گوید که «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران یک جلد کتاب حاوی تصویر آثار استاد فرشچیان به ارزش 400 دلار به همتای آمریکایی خود هدیه داد.
«عباس عراقچی» معاون حقوقی ظریف هم فرشی به ارزش هزار و 150 دلار به خانم شرمن، هم‌رده آمریکایی خود هدیه کرده است.
در این میان، «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور اسلامی ایران که در مذاکرات هسته‌ای حضور داشت نیز فرش دیگری به ارزش هزار و 100 دلار به وندی شرمن هدیه نموده است.
وندی شرمن در دوره معاونت جان کری، یک بار در خصوص اینکه "فریبکاری در خون آدمیان است" صحبت کرده بود و در همان نشست، ایرانیان را نیز به فریبکاری در روند مذاکرات هسته‌ای متهم کرده بود.
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
آقای طیب‌نیا می‌گوید از اروپائیان می‌خواهیم که به آمریکا یادآوری نمایند تا به تعهداتش در برجام پایبند باشد! مگر مذاکره کنندگان نمی‌گفتند یکی از افتخارات ما این است که در مقابل شش کشور ایستادیم و حق و حقوق خود را گرفتیم؟ پس این چه منطقی است که به شریک دزد بگوییم به برادر بزرگ‌تر دزد خود بگو اموال ما را پس دهد! این چه عزتی بود که آقایان برای ملت به ارمغان آوردند!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار