به روحانی گفتم هرکدام پیروز شدیم از دیگری حمایت می‌کنیم/ عقایدم با روحانی یکی است/ خاضع کردن عربستان سخت نیست
هاشمی رفسنجانی: 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: زمانی که من نامزد شدم، آقای روحانی اصرار داشتند که بروند و می گفتند که الان لزومی ندارد که من باشم و من هم کمک می کنم. من گفتم: بمانید، یا شما پیروز می شوید و یا من و هر کدام که پیروز شدیم، از دیگری حمایت می کنیم.
تعداد نظرات: ۹
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
آقای هاشمی نظرشان در مورد تعطیل کردن صنایع موشکی و انحلال نیروهای مسلح چیست ؟؟؟
اگر این موارد را حذف کنیم آیا تعامل و روابطمان با کدخدا بهتر نمی شود ؟ آیا عزت و کرامت پاسپورت ایرانی محقق نمی شود ؟ آیا عربستان بی فرهنگ که بوی دمکراسی را استشمام نکرده حاجیان ما را قتل عام نمی کند ؟ آیا بعد از یک سال از فاجعه منا تره برای درخواستهای دولت تدبیر و امید ایران عزت را برای مردم و پاسپورت ایرانی به ارمغان آورده خورد نمی کند ؟ آیا غرب با استفاده از اهمال و ندانم کاری مسئولین ( اگر نگوییم خیانت و...) تحریمهای خودش را به دست بانکهای خودمان اعمال نمیکند و آیا آقای هاشمی که در قالب روحانی ظاهر شده پاسخ خون شهدا و امام را خواهد داشت .....!!!!
سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
انگار یه آدم بعد از خواب 30 ساله بیدار شد. مردم ما بیدارن دیگه نمی تونی حرف های بی منطق بزنی و ما هم فقط گوش کنیم و باور کنیم.
من که نتونستم تا آخر بخونم. خیلی پرت و پلا می گه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
بله اگر آن موقع تفاهمی که باملک عبدالله کردید اجرا می شد (یعنی برکنار کردن دولت احمدی نژاد ظرف ۶ ماه) دیگر دست مفسدان اقتصادی و امثال شما رو نمیشد ؛ دست خدا بالای همه دست هاست./این حرف شما درستی این مطلب را نشان میدهد که چه کسانی برای بیشتر کردن تحریم ها علیه ایران در زمان دولت نهم و دهم به دشمن گرا میدادند از جمله اقازاده شما،/ دبیر سایت شما میگوید دولت قبل حاضر شده بود تمام مواد هسته ای کشور را بدهد که بنشینند فقط صحبت کنند این حرف دروغ محض است /مردم را ارجاع میدهم به کتابی که خود اقای روحانی نوشته اند اما این کناب به دلیل اینکه به نغع دولت فعلی نیست و دروغ هایی را که اقایون میگویند برملا میکند از بازار جمع اوری شده نام این کتاب «امنیت ملی دیپلماسی هسته ای» است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
چقدر هم که مذاکرات به نتیجه رسید!!!! اون وقت شما در محاسبات که داشتید اصلا به این فکر نکرده بودید که ممکن است امریکا نقض عهد کند!؟ در سخنرانی های مقام معظم رهبری ، از جمله سخنرانی ایشان در دانشگاه امام حسین (ع) بارها ایشان به غیر قابل اعتماد بوذن امریکا اشاره کردند حتی در پذیرش اجرای برجام شروط ۹ گانه ای را بیان فرمودند که دولت به انها عمل نکرد / انوقت شما میگویید رهبری از مدت ها قبل از امدن اقای روحانی به فکر حل کردن این موضوع بودند خوب آیا آقا با دست دراز کردن پیش دشمن موافق بودند!!؟ / باگستاخی تمام میگویید اگر دوباره لازم باشد جلوی دشمن دست دراز میکنیم؟/ خیلی برجام موفق بوده !!!! که دوباره میخواهید انرا تکرار کنید؟؟؟/ به فضل الهی دوره دست دراز کردن پیش دشمن در سال ۹۶ به پایان خواهد رسید.
محسن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه لیله لیله . حکایت هاشمی رفسنجانی است .
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
اقای هاشمی چرا خودتون را بازنشسته نمیکنید جان حضرت زهرا بروید اجازه بدین این جوانان بیان سرکار ...
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
این جناب شدیدا گرفتار پروژه 2020 است و در دام لیبرال ها افتاده است،جهت صحت نوشته ام تحقیق نمائید.بصیرت بیشتر خواهید یافت.
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
و اینگونه است که خاطرات جدید و بدون سند ساخته میشود...فکر کنم شغل بعد حاج آقا نویسندگی و تهیه کنندگی در فیلمهای هالیوودی باشه البته قسمتیش هم مال بالیووده که یکم مردم و برقصونه و بخندونه.
ناشناس
Sweden
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶

کلاه خود را قاضی کنید . هاشمی براستی از روز اولی که وارد انقلاب شد جز
ضربه زدن به انقلاب کار دیگری هم کرد؟ آن از دادن وجوهات به منافقین. آن
از انتخاب بازرگان. آن از ماجرای غیبت در هفت تیر، آن از ماجرای انتصاب
قائم مقام رهبری، آن از ماجرای مک فارلین، آن از آنهمه شکست های مرگبار
در جنگ با فرماندهی ایشان، آن از جام زهر، آن از جلوگیری از اعلام نامه
عزل منتظری و فشار برای تغییر نظیر امام خمینی، آن از مانور تجمل، آن از
دانشگاه آزاد، آن از ماجرای مشهد و اسلامشهر، آن از اعلام احتمال تقلب در
انتخابات 76 که ابزار رای آوری خاتمی شد، آن از لوث شدن پرونده کرباسچی،
آن از انتقال تشریفات به کاخ سعد آباد، آن از انتخابات مجلس 74 و فائزه
موتور سوار، آن از ماجراهای آقا مهدی و نفت و...
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار