واکنش آمریکا به خبر دستگیری یک تبعه ایرانی-آمریکایی در استان گلستان
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به خبر دستگیری یک تبعه ایرانی-آمریکایی در استان گلستان گفت که دولت کشورش از همه ابزار موجود برای حمایت از آزادی تمام اتباع آمریکایی از زندان استفاده خواهد کرد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
من به باتکه تکه کردن خائن به ملت کاری ندارم.حق کشور میدانم ولی نباشد برخورد دوگانه از طرف مسئولین که به کسی اسم جاسوس میگذارند و بعد به قید وثیقه آزاد میکنند چرا قبل از ثابت شدن جرمش آشکار میکنند و بعد اورا به قید وثیقه (هرچه قدر ارزشش زیاد باشد)آزاد میکنند مگرنه اینکه جاسوس به هرشکلی و میتواند فراربکند.ویا متجاوز به عنفی که پرونده در جریان است ولی اجازه خروج از مملکت میدهند و یا به اعدامیی که حکمش ثابت شده مرخصی یا با قرار وثیقه آزاد میشود ولی متاسفانه جوانی که حقش را با زبان تلخ ابراز میکند چنان بلائی سرش در می آورند که .... .آیا مردم به این گونه رفتار نباید شک کنند .ویا اختلاسگری که اگر بگیرندش و زندانیش کنند درزندان چنان در شاهانه زندگی میکند که در خانه خود اینچنین نیست!!!!
saeres
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
ابزاری مثل غلط کردم ،ببخشید ،جون مادرتون آزادش کنید ،در نهایت به وزارت خارجه نامه بزنند که بیایید بهتون کلی پول بدیم جاسوس مارو آزاد کنید
ناشناس
Germany
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
شما لطف کنید چهارصد میلیون دلار دیگه نقدی بیار خشکه حساب کن به روی چشم
اخوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
برو یره
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار