مسئولان وزارت نفت می‌توانند بال بال زدن فرزندانم را تصور کنند؟/ بانیان این همه مشکلات را نمی‌بخشم
دردنامه یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت؛
در پی مشکل عدم جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، یکی از فارغ التحصیلان این دانشگاه با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری دانشجو ضمن اعتراض به مسئولین وزارت نفت حقیقت غم‌بار زندگی این روزهای خود و خانواده‌اش را بازگو کرد.
تعداد نظرات: ۱۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
واقعا متأثر شدم!!! به همین راحتی با زندگی و آینده ی این جوانان بازی شده. انشاءالله که مشکل این برادران و خواهران عزیز به زودی حل شود.
فارغ التحصیل صنعت نفت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
آقای وزیر و همه ی هم دستانشون چطور می خواید جواب این خانواده وبقیه خانواده هایی که به خاطر دروغای شما این همه تحت فشار هستند رو بدید؟
...
...
ولی ما حق مون رو می گیریم به یاری خدای خودمان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
بنده دانشجوی دانشگاه صنعت نفت نیستم، ولی حقیقتا کاری که وزیر نفت با این دانشجویان کرده که چند تاشون از دوستانم هستند، واقعا عجیب و ظالمانه اس
با وعده استخدام دانشجو جذب کردن، بعد به راحتی زدن زیرش
قانون رو رعایت کنید لطفا جناب وزیر. شما با این کاراتون، اعتماد مردم به دولت رو هم خدشه دار میکنین
ناشناس
Saudi Arabia
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
تا کی جوانان این سرزمین باید تاوان تصمیمات نسنجبده مسولین را باید بدهند
شیمی شیراز
United States of America
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
مشکل ماجووناونخبه هانیستیم.وضعیت همه همینه.امیدوارم که این بچها به حقشون برسند.چون من یه روزی آرزوم بودتوصنعت نفت درس بخونم ولی خب رتبم به رشته دلخواهم تودانشگاه نفت نمیخورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
آقای زنگنه که یکه تازی میکنه و گوشش بدهکار نیست فراموش کرده که داره تو این مملکت و بیخ گوش مردم ایران زندگی میکنه. درسته که بالاخره از وزارت نفت بازنشسته میشه و میاد بیرون ولی آیا از مملکت هم بازنشسته میشه؟!
این وزیر تا آخر عمر باید سرش رو پایین بندازه. تا زمانی که شونه به شونه مردم زندگی میکنه، تا لحظه آخر عمرش نمیتونم از زیر نگاه، آه و حق سنگینی که به گردنش مونده راحت بشه!
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
واقعا برای تمام مسئولایی که درد بچه های نفت میدونن وهیچ اقدامی نمیکنن متاسفم ای کسایی که موقع انتخابات هزار ویک وعده وعید میدادید به مردم که ما خادم شماییم ما حلال مشکلاتیم ما.... کوووو کوووو چرا هیچ کس به داد ما نمیرسه بخدا این ظلمه ظلم اون دنیا همتون باید جواب گو باشید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
این همه آتش سوزی،این همه نارضایتی کارکنان نفتی و دانشجویان نشان از عدم برنامه ریزی درست وزارت نفت است،جناب آقای روحانی به داد صنعت بزرگ نفت برسید
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
من این دوستمون رو از نزدیک می شناسم و تک تک کلماتش رو درک می کنم. واقعا استخدام این دانشجویان برای وزارت خانه ای که سالیانه بیش از سه هزار بازنشسته دارد اینقدر سخت است؟ به راستی هدف از این اقدام چیست؟ مگر در نهایت رفاه مردم مد نظر مسیولین کشوری نیست؟ پس اگر تصمیمی با روح این اصل در تضاد باشد عقلا و منطقا باطل است. از طرف دیگر، زندگی انسان بر خلاف تصور بسیار کوتاه است و جای ازمون و خطا نیست. مگر ما چند ده سال زنده ایم که بخواهیم بهترین سال های ان را صرف وعده های دروغین یک وزارت خانه کنیم؟ به راستی که حل این مشکل نیازمند تدبیریست که از این تصمیم های یک شبه جلوگیری نماید…
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
دمت گرم حرف دل همه بچه های دانشگاه نفتی رو زدی
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
مسئولین ما که اینقد نگران بدعهدی کشورای خارجی هستن شاید لازم باشه یه خورده از خودشون شروع کنن...اونا این کارو در حق مردم کشورای دیگه میکنن و مسئولان ما در حق مردم خودشون. آخه تا کی میخوان با تصمیمات یک شبه و بدون فکر به زندگی ما استرس وارد کنن و هر روز ما رو پشیمون تر که چرا راه درست رو انتخاب کردیم.
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
آدم می مونه چی بگه، جای تاسفه..... ان شالله که حقشون رو بدن
رض
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
به نوعی همدرد این دوستمون هستم
متاهلم و فارغ التحصیل کارشناسی نفت و ارشد از شیراز اما گویا گفتن ارشدای غیر نفتی تعهدشون برداشتس
البته تصمیمشون یه شبه و مال الانه در حالی که من سال 91 ارشد خوندم و اون موقع استقبالم شد از ارشد خوندمون
ان شاء الله حق گرفتنیست
احمد
Switzerland
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
17 ام مرداد....روز شروع تجمع تا قانع کردن وزیر محترم نفت به پذیرش قانون.....حق گرفتنی است.
مس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
افرادی که به این اشراف رای دادن حالا چوبشو بخورن البته میدونم هرچه چوب هم بخورند متوجه نخواهند شد و دوباره تاریخ تکرار می شود
میگفتی چرا رای دادی میگفتن ارزونی میشه آخه عزیز من مگه به این سادگی هاست که یکی بیاد 100 روزه ارزونی کنه میگفتن با آمریکا رابطه برقرار میکنن تحریما برداشته میشه آخه گل من مگه الکیه دوستی با آمریکا!!!!!! مگه میشه، مگه داریم. عزیز من ما قشر مستضعف وقتی به اشراف رای میدیم باید بدونیم اگه بگیم نون نداریم بخوریم اونا میگین خوب نون خامه ای بخورید اونا مارو اصلا درک نمیکنن پس یکم تو انتخابتون دقت کنید
دانشجوی نفت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
واقعا چه کسی به این راحتی میتونه حق مارو از ما بگیره؟؟؟!
دانشجوی انصرافی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
بنده هم از دانشجویان سابق این دانشگاه هستم که انصراف دادم و خدا رو شکر الان مشغول کاری هستم که درآمد قابل قبولی برای خودم هم داره. الان هزار مرتبه خدا رو شکر میکنم که انصراف دادم و وارد بازار کار شدم اما متاسفانه بهترین روز های عمرم در این دانشگاه با جو بسیار افسرده و مرده ای که داره تلف شد. چه کسی پاسخگوی این وعده های دروغ هست ؟ چه کسی پاسخگوی تلف شدن بهترین روز های عمر یک جوون هست ؟ بنده که خدا رو شکر اما اون هایی که موندن و به اتمام رسوندن درس رو و دنبال کار طبق قول وزارت و دانشگاه که در دفترچه انتخاب رشته هستن چی ؟ گناهشون چیه ؟
دانشجوی انصرافی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
بنده هم زمان انتخاب رشته با توجه به رتبه ی خوبی که در کنکور داشتم (و اکثریت دانشجویان این دانشگاه - به خصوص دانشکده ی نفت اهواز - این چنین هستند) میتونستم دانشگاه های تهران رو انتخاب کنم اما به دلیل وعده های داده شده وارد این دانشگاه شدم و کاملا خلاف اون رو مشاهده کردم و جو افسرده و بسیار سرد و نامناسب دانشگاه هم مزید بر علت شد تا انصراف بدم. البته متاسفانه مسولین دانشگاه زهر خودشون رو باز در مراحل تصفیه حساب به بنده ریختند و ضربات بسیار بد و جبران ناپذیری به بنده وارد کردند که اثراتش کماکان ادامه داره و بنده هم همه رو به خداوند واگذار کردم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار