حمایت بی‌دریغ از خودروسازان به ضرر کشور است/ تعرفه واردات عامل حاشیه امنیت خودروهای داخلی
بغزیان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
کارشناسی اقتصادی و استاد دانشگاه تهران: بیش از ۸۰ درصد بازار خودرو تحت سیطره ۲ خودروساز است. خودروهای ارزان قیمت دنیا در کشور بالای ۱۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شوند.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
اگه شما جون مردم براتون مهم نیست ما هم ماشین ایرانی نمیخوایم. باید کی رو ببینیم؟ باز کنید مرزو بذارید همه یاریس سوار بشن 50 تومن نه یه عده خاص تو مناطق آزاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
آی گفتی. مردم ایران هم ماشین باز. باید فقط حسرت بخورند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
چرا تعرفه های واردات رو با یه شیب منطقی کم نمی کنن (مثلا سالی سه درصد)که خودرو ساز های به تکاپو بیفتن و ماشین خوب تولید کنن!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
آی قربون دهنت. بهشون برنامه بدن. بگن باید تا مثلا تا 5 سال آینده تعرفه حذف بشه. ولی بازم کو گوش شنوا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
به علت باند بازی های زیاد و استخدام های بی مورد در خودروسازی این صنعت از کارآمدی افتاده و هزینه ساخت رو خیلی بالا برده . متاسفانه مسوولین هم جرات ندارن که خودروسازی ها رو مجبور کنن کارآمدیشون رو بالا ببرن که خودش موجب کلی اخراجی در این صنعت میشه که باز هم متاسفانه مسوولین عرضه ایجاد شغل برای اینها ندارند بنابراین کلا حاضر نیستن دست بزنن یعنی جراتش رو ندارن . اینها همش یه مدیر کاردان و باجرات و باعرضه میخاد که متاسفانه مدیران ما فقط میتونن پول مفت بخورن و حاضر به کار نیستن
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
تنها جایی که نباید از تولید داخلی حمایت بشه خودروسازی یا بهتره بگم گاری سازیمونه. این همه مردم به خاطر امنیت پایین توی سال میمیرن نتیجه این حمایت هاست. بعد از 30 سال لوس بار آوردن ایران خودرو و سایپا این نتیجشه. نه کیفیت داریم نه تولید داریم. مردم هم ناراضی اند. خدا خیر نده به کسایی که باید تو این صنعت کار میکردن و به مردم ظلم کردن.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
تنها جایی که نباید از تولید داخلی حمایت بشه خودروسازی یا بهتره بگم گاری سازیمونه. این همه مردم به خاطر امنیت پایین توی سال میمیرن نتیجه این حمایت هاست. بعد از 30 سال لوس بار آوردن ایران خودرو و سایپا این نتیجشه. نه کیفیت داریم نه تولید داریم. مردم هم ناراضی اند. خدا خیر نده به کسایی که باید تو این صنعت کار میکردن و به مردم ظلم کردن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
خودروسازی ایران سیاسی و دولتیه. سال هاست داریم درجا میزنیم انگاری هیچ کسی هم تو این مملکت نیست که زورش به اینا برسه. فقط نتیجش ظلم به مردمه. تا کی باید ماشینای سی سال پیش رو به چندین برابر قیمت واقعی بخرن؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار