آزمون استخدامی دولت به تعویق افتاد
به دستور رئیس جمهور
رییس جمهوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را موظف کرد ضمن ابطال سهمیه‌های مبتنی بر تبعیضات ناروا، نسبت به بازنگری عناوین شغلی و پیش‌بینی تناسب سهمیه استخدامی زنان در فرصت‌های شغلی متناسب با شایستگی‌ها اقدام کند.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
دلواپسی ریس جمهور بجاست اما ایا استخدامی هم درراه است یا فقط دلواپسی است مسولان عزیز بیکاری خیلی بیشتر از این طرح های استخدامی است یک فکر درست وحسابی بکنید .
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
همین کارها رو میکنید که کانون خانواده ها رو از هم پاشیدین، زن کارش خونه داری و تربیت بچه ست نه اینکه از ساعت 8 صبح تا 5 یا 6 بعد از ظهر سر کار باشه بعد هم خسته و کوفته میاد خونه نه حوصله بچه رو داره نه شوهرش، این سیاست خوبی نیست که در پیش گرفتین آقایون بالا، تازه باعث بیشتر شدن آمار بیکاری در آقایون هم میشه. اول درست و منطقی فکر کنید بعد تصمیم بگیرید.
عوامفریب پور !
Germany
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
برای کسب محبوبیت نزد زنان برای انتخابات 96 ....
مطلع
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
آقای تدبیر و امید! آخرین تیر تو ترکشتو هم برای جمع کردن رای بنداز! من خودم به ایشون رای دادم ولی الان بسیار پشیمونم. حالا که مردم خوشحال شدن بعد قرنی یه آزمون استخدامی اومد و ثبتنام تموم شد و رفت، الان یادت افتاد که حقوق زنان تامین نشده؟ که سهمیه بسیاری از اقایون رو برداری و بدی به خانوما و پول ثبت نام و خوندن درس برای ازمون و ... هم هیچ؟ باد هوا؟
این ظلم هیچوقت مردم فراموش نمی کنند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار