دنده عقب به سبک روحانی!/ وقتی دولت به اشتباه احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعتراف می‌کند
گزارش/
سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی روحانی، نه تنها موفق نشد معجزه‌ی رشد ۸ درصدی را ایجاد کند، بلکه اینک سینه‌چاکان این سازمان در دولت به اشتباه خود پی برده و سعی دارند تا به نقطه‌ آغاز بازگردند.
تعداد نظرات: ۷
رستم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
متن جالبی بود که مطمئنا سفارشی نوشته شده بود ولی نافذ نبود چون ادعاهای بزرگی چون مدیر بودن احمدی نژاد در آن آمده بود که همین یک حرف بس برای کل نوشته شما .سازمان برنامه و بودجه یکی از اران مدیریتی در دولت است و شما نمی توانید با بهره برداری و نظرات شخصی در تاثیر گذار بودن آن خدشه ای وارد کنید .سوء استفاده و سوءتعبیر نمی تواند جان کلام را عوض کند به نمونه ای بسنده می کنم . جهانگیری کجا گفته ما رشد 8 درصد می آوریم ایشان گفته در راه رسیدن به رشد 8 درصدی گام بر می داریم یا نمی دانی یا خودتان را به ندانستن می زنید که این دو با هم زیاد فرق دارد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
شما متن رو دقیق نخوندی ... نقل قول رشد درصدی از نوبخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
خاک تو سر اینها که با ندانم کاری و لج بازی فاتح مملکت را خواندند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
با سلام . تا کی مردم هزینه بی برنامگی و سیاسی بازی سیاسی نماها را باید بدهند . چرا به سبک کشور های پیشرفته ، کشور دارای یک سند ، برنامه ، چارچوب و ... استاندارد نیست که همه دولت هاو جناح ها ملزم به رعایت آن باشند و از آن عدول نکنند و سرمایه های مملکت را صرف ندانم کاری ، کج سلیقگی و سیاسی و سیاهی کاری خود نکنند ؟ تا کی ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
آره خوب، انحلال این سازمان کمک شایانی به بالا کشیدن ثروت مردم کرد و واقعا سازمان بیخودی است.
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
کنون و پس از گذشت اندک زمانی از این گزارش، دولتمردانی که قرار بود مدبر و امیدآفرین باشند، ظاهرا از دنده‌ی لجالت کوتاه آمده و به نادرستی تصمیم‌شان پی برده‌اند. اکنون زمان آن رسیده است که حامیان سازمان مدیریت بار دیگر و این بار بدون عینک سیاسی و جناحی، دلایل منتقدان را بازخوانی کنند. شاید این نتیجه به دست آمدنی باشد که کشور را نمی‌توان با لجاجت و احساسات اداره کرد و نهایتا اینک زمان خوبی است برای آن‌که دولت یازدهم در سایر تصمیمات مبتنی بر احساساتش که بوی عناد و دشمنی با دولت قبل از آن به مشام می‌رسد ازجمله مسکن مهر و همچنین ظلم بزرگ ماجرای بورسیه‌ها؛ تجدیدنظر کرده و جلوی ضرر و بی‌عدالتی را از همین جا بگیرد
سيد بنيادى
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
مصيبت اصلى ، برخى نمايندگانند كه باشعارهاى خدمت به ملت و پاى بندى بعزت مملكت ، منافقانه بااغفال مردم و رياكارى خودشونو زور تپون كردند در مجلس شوراى اسلامى ! وباعث اميدوارى مشى غارت گر ميباشند كه باورشان شده از اين مجلس بخارى بيرون نخواهد امد ، وقيحانه هر خيانتى به ملت و كشورِ سرخ ازخون مجاهدان
انجام بدهند !
خداوندا ملت را از شردشمنان و مزدورانشان نجات بده ، يارب العالمين ،
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار