لابی‌گری برادر رئیس جمهور برای انتصاب مدیرعامل بانک رفاه
رئیس سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مدیرعامل بانک رفاه ادعا می‌کند حقوقی دریافت نکرده، اما مگر می‌شود پول‌ها به حسابش رفته و فیش‌های حقوقی‌اش موجود است.
تعداد نظرات: ۶
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
بعد از 37 سال تازه متوجه شدین . جالب اینکه شخص دیگری باعث این افشا گری شد .والا هنوز هم در خواب غفلت بودین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
خاک بر سر ما که مسئولایی مثل شما داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
انشاءالله منظور از نزدیکان ریاست جمهور (یکی از مسئولین دولتی) . مسئولین یا نزدیکان دولت سابق باشد چرا که در غیر اینصورت آقای نوبخت باید تکذیب کند وآقای جهانگیری هم ریشه یابی کند ،بنابراین نتیجه همان دولت سابق می شود .اما خبرخوش اینکه ریس جمهور یک تکانی به خود داده ومی خواهد به اصلی ترین شعار خود جامه عمل بپوشاند.تدبیر وامید را ریس جمهور برای روز مبادا نگه داشته بود وامروز مبادای مبادا است وبلاخره دولت می خواهد هم تدبیر کند هم مردم را امیدوار هر دو باهم وایییییی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
مصاحبه قاضی سراج رو شبکه خبر کامل پخش کرد رسما ایشون به خبرنگارها گفت حسین فریدون برادر رئیس جمهور فشار آورد که این آقا که قبلا پرونده اختلاص سنگین دیگری در بانک ملی داشته باید رئیس بانک رفاه شود.؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
هی می گویند فلان قدر خوردند یا فلان دینار بردند تنها نتیحه اش یک اعصاب داغون برای من و امثال من می ماند چون آن کس یا سارمان که باید بیاید و چوب در آستین این خلاف کاران با شخصیت بکند هنور اختراع هم نشد است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
فریدون و ما ادراک ما فریون
فریدون اینجا ، فریدون آنجا ، فریدون همه جا .
در اجلاس خبرگان فریدون هست ، در مذاکرات هسته ای هست ، در ملاقات با فتنه گران هست ، در انتصابات هستد این فریدون کجا که نیست ؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار