امنیت را نمی‌توان با نابود کردن امنیت دیگر کشورها بدست آورد
ظریف در موسسه ملی کشورداری فرانسه:
وزیر خارجه گفت: مفهوم انرژی هسته‌ای این است که اگر کسی می‌خواهد شما را نابود کند باید کاملا نابود شود، به دست آوردن امنیت به این روش که شما توانایی نابود کردن طرف مقابل را دو برابر داشته باشید امنیت نیست که اگر شک دارید به حادثه ۱۱ سپتامبر یا اتفاقات اخیر در پاریس مراجعه کنید.
تعداد نظرات: ۲
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
میگم این ادبیات برد و باخت خوب جهانی شده ها... انگار تجارت... آقا منافع ملی، خون شهید، تهدید به جنگ، ترور، عقب انداختن جامعه از علم و اقتصاد ... اینا نشانه بارز جنگ تمام عیاره الان هم که جنگ بیو تروریسم و فراوری و محصولات غدایی تراریخته و جنگ میکروبی و ... شما اگر راهی بلدی یه جاها شهامت گقتن اشتباه و داشته باش یه ملت و سرکار نزار. اینا حرف سرشون نمیشه. کمتر برای دوره بعد تبلیغ کن. میخوای بگی بعد اینکه تو اومدی همه چیز به نفع اونا شده و حمایت سیاسی بگیرید؟!!! بابا شما همه رو چیز فرض نکن که. جمع میشه این رویه شماها.
وطن پرست
Spain
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
حالا که فعلا شده. اقای ظریف حرف هاتون دیگه از اعتبار در عرصه افسانه هم فراتر رفته. حتی در دنیای شاهنامه هم تیوری های شما کارامد و مشکل گشا نیست. احتمالا شما توانسته اید ژانر جدیدی در ادبیات معاصر ایجاد کنید که جهان شهر فانتزی نوینی در عرصه ادبیات مبتذل دنیا محسوب می شود.
مرد حسابی اگه کشوری مثل ایران امنیت امریکا رو تهدید کنه خب امریکا با از بین بردن امنیت ایران می تونه برای خودش ایجاد امنیت مضاعف کنه. خداییش اگه دروغ می گم شما راستش رو بگو.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار