گشایش پسابرجام!؛ تعطیلی کارخانه ۵۰ ساله ایرانا!
شرکت ایرانا اولین و بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک کف و دیوار به روش صنعتی در ایران و خاور میانه‌ می‌باشد که در سال ۱۳۳۶ به بهره‌برداری رسید.
تعداد نظرات: ۴
ارسطو عامل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
هر روز یک گشایش، گشایش پشت گشایش، گشایش پشت گشایش، گشایش پشت گشایش، دیگه مردیم از این همه گشایش!!!
میثم قمشیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
تیتری که زده اید در خبر پیدا نمی شود.
یعنی در خبر اصلا خبری از تعطیلی نیست!
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
سلام
از تعطیلی کارخانه های سیمان هم بنویسین
مثل اینکه کارخانه سیمان دورود، آبیک قزوین تعطیل شده، سیما شرق در شرف تعطیلی است، بقیه هم با کمترین ظرفیت کار می کنند و یا اینکه با قیمت بسیار پایین تر از چیزی که واسشون در میاد میفروشن
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
باید پیدا کنیم چه تفکری پشت این اعلام تعطیلی هاست، قطعا دولت جایی برای امتیاز گیری از دلواپسان میخواد از این حربه استفاده کنه و مقصر سازی کنه... و ضعف دیپلماسی خودش رو متوجه نیروهای انقلابی کنه وگرنه مطرح کردن سریالی این تعطیلی ها بی منطق هستش و اگر این دولت خوب عمل میکرد و خون تازه به این شرکتها و کارخانه ها می رسید به این ورطه نمی افتادند. یعنی میخوام بگم اعلام تعطیلی این کارخانه ها رو ضعف این دولت نمیدونن این ترفند کثیفی برا اغتشاش و باجگیری در آینده توسط جاسوسان و مخبران نطام سلطه است که یک پای سرمایه گذاران خارجی و باز کنن تا سرمایه ها و برندهای ایرانی رو تو دست بگیرن چون میگن ما پول نداریم هم استفاده ابزاری در توجیه عملکرد دولت بشه که بکن ما داشتیم کار میکردیم ولی دلواپسان خراب کردن.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار