فیش‌های حقوقی مدیران بانک تجارت+عکس
روابط عمومی بانک تجارت در واکنش به فیش حقوقی منتشر شده در رسانه‌ها، اعلام کرد: این مبالغ بابت تطبیق و یکپارچه‌سازی حقوق دوران بازنشستگی و حقوق و مزایای ناشی از آغاز به کار مجدد به حساب بستانکار بانک منظور شده است.
تعداد نظرات: ۵
اخوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
اینجا ایرانه
اینجا سرزمین تناقض هاست!
AZAD
Germany
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
باسلام :از افشاگری شما ممنون ومتشکریم؛لذا گرای چند نقطه فساد خیز را به شما میدهیم:1-تاثیرات منفی این حقوقهای به نا حق در وضعیت زندگی وتربیت فرزندان ایشان که معمولا از بزهکاران ومتخلفان ومتحجران نوین وکلاسیک هستند(بعضی از ایشان راشبها درکافه تریا ها وخیابانهای شهر که دور دورمیکنندمیتوان دید!!)2-غیراز حقوق وپاداشهای نجومی،بودجه قابل توجه ای است که مدیرعامل به مدیران سطح میانی اعطا میکندودست ایشان را درهر طور هزینه کردن آن باز میگذارند!که معمولا اگر از سازمانهای بودجه بگیر دولتی باشند،ولنگاری وولخرجی آنها رادر پایان سال برای تمام کردن این بودجه ،وچانه زنی برای دریافت بودجه بیشتردرسال بعد میبینیم!وعلت محرومیت وعقب ماندگی شهرهای کوچک وروستاها نیز همین موضوع است!3- استفاده ازامکانات ومنازل وخودروه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
باسلام تنها حقوق و مزايا ي مديران در يك فيش نيست اينها در شركت هاي تابع يا شركتهاي دوستان عضو هيت مديره موظف و غير موظف هم هستند و درآمدهاي زير ميزي هم دارند به آنها هم اشاره فرماييد .
در ضمن :

۱)كاركنان قديمي هميشه اسير نوكيسه هاي و باندهاي جديد از راه رسيده اند ( جاي پدر و پسر ) در ادارات عوض شده يعني يك جوان از راه رسيده به بهانه تحصيلات بالا رئيس پرسنل قديمي و با تجربه ميشود.

۲)دختران مجرد جوان بي تجربه را زياد پست و مزايا مي دهند.

۳)شرايط باز نشستگي افراد بسيار متفاوت است .يك سري با حد اقل حقوق و مديران مربوطه با حداكثر حقوق.

۴) عمل كرد و تصميمات مديران دولتي بيشتر به نفع تجار بخش خصوصي است تا دولت و ملت . ( و مزاياي مرتب خود را به همراه دارد.

۵) اكثر اين فروش پستها با هماهنگي کامل اتفاق مي افتد.

مي دانم اين مطالب پخش نمیشود ولي بدانيد كه كارگران مي داند (آتش زير خاكستر روزي دامن جنگل را مي گيرد)پيش گيري بهتر است از درمان .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
نوبخت حیا کن استعفا بده
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
آقای روحانی مردم دارند نان دانه ایی ۲۰۰۰ هزار تومانی می خورند؟ زمان واریز یارانه ناقابل ۴۵۵۰۰۰ هزار تومان را که می خواهید پرداخت بفرمایید می گوید دولت مشکل مالی داره؟حتی حقوق کارکنان بدبخت را برج تمام می شود یکم یا دوم ماه بعد پرداخت می کنید؟ولی چکونه هست مشکل مالی برای حقوق های نجومی ۶۰۰ میلیونی مدیر عامل بانکها من جمله رفاه و تجارت و بقیه دولتیها وجود نداره؟ اگر می شد همین آلان رای خودم را از شما پس می گرفتم
ارسال نظرات
captcha