طرح نظام سلامت بیش از ۱۰ میلیون حاشیه نشین را زیرپوشش قرارداد
محسنی بند پی:
رئیس سازمان بهزیستی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت که مطالبه ۲۰ ساله مردم بود و بیش از ۱۰ میلیون نفر جمعیت حاشیه نشین شهرهای کشور را زیرپوشش قرار داده، از جمله اقدام های موفق دولت یازدهم است.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
با سلام
مشکل طرح تحول سلامت این است که اشتباه اجرا شد اولش خوب بود و مورد تایید رهبری هم قرار گرفت. کار از جایی خراب شد که برای جلوگیری از زیر میزی گرفتن بجای برخورد قاطع گفتن باید تعرفه ها را افزایش بدهیم و به یکباره تعرفه های پزشکی بیش از 300 درصد افزایش یافت و بار سنگینی را بر دولت، مردم و بیمه ها وارد نموده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
طرح تحول سلامت بدلیل اجرای ناقص محکوم به شکست است. فقط پزشکان را فربه تر کرده است. اگر این هزینه به بهزیستی تعلق می گرفت این نیازی به صدقه تحت پوشش قرار گرفتن با طرح سلامت نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
واقعا لابی پزشکان خیلی قوی است و به هر صورت شده می خواهند دریافتی های 100 میلیونی خود را با افراد مختلف توجیح کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
ولی به نظر من با بیکاری و ورکودی که در جامعه حاکم است شاخص فلاکت بدتر هم شده. شاید شما به تنهایی از شاخص فلاکت عبور کردی مثل جمله معروف "ما از زکود عبور کردیم" روحانی که فقط خودش از رکود عبور کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
پاسداشت عملکرد دولت تدبیر و امید با عنوان
خجالت میخواهد برای چنین همایشی و هزینه های آن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
کارانه های 200 میلیو ن به بالا که یکی از نعمات خو ب طر ح تحو ل سلامت محسو ب می شو د!! و اگر بجای این هزینه بیما رستان ها تجهیز و تکمیل می شد بهرو ر ی ان بسیار بالاتر بو د
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار