حقوق چند صد میلیونی زیر دست ربیعی هم تقصیر دولت قبل است؟
باید به انتظار نشست و دید آیا علی ربیعی همچون علی طیب‌نیا پرداختی‌های صدها میلیونی مدیران زیرمجموعه‌اش را بر گردن دولت قبل می‌اندازد یا قصور و تقصیرات دولت فعلی را در نظام ناعادلانه پرداخت‌ها می‌پذیرد؟
تعداد نظرات: ۳
محمدمهدی مهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
سلام دیگه دارم از دستتون خسته میشم.هر وقت که به اینترنت سر میزنم منتظر کلیپ جدیدتون هستم ولی الآن بیشتر از سه هفته هست که نگذاشته اید. قرار بود هر هفته کلیپ بذارید نه دوهفته یک بار بابا دیگه داریم خسته میشیم. چه تاریخی پخش میشه؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
با سلام
هموطنان عزیز چرا احساس میکنید این پاداش و حقوق 200 میلیونی بعد از یکسال برای مدیر عامل یکی از بزرگترین بانکهای خصوصی ایران (بانک رفاه)زیاد هست ؟
وقتی یک فوتبالیست برای فقط یک فصل یعنی 6 ماه 2 میلیارد تومان میگیرد . یعنی میشود سالی حدود 4 میلیارد تومان
وقتی بازیگران سینما و تلوزیون برای یک فیلم 90 دقیقه ای 3 میلیارد دستمزد میگیرند . وقتی پزشکان ما ماهی 500 میلیون درامد دارند چرا فکر میکنید برای یکسال 200 میلیون حقوق این فرد بالاست با این همه مسئولیت و واقعا فشار کاری . دوستان حقوق درست و واقعی را این افراد میگیرند نه ما که چندرغاز حقوق داریم بجای بخیل بودن باید دنبال حق خودمون باشیم و ما هم حقوقمون بیاد بالا نه مال آنها را بیاوریم پایین که تا ابد ما هم بالا نیاد .

التماس تفکر
فیروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
پس میشه نتیجه گرفت که تورم 7یا 8% اعلامی نقظه به نقطه ویا نقطه سر خط با این حقوق ها مقایسه وملاحظه واعلام می شودوحالا فهمیدم که چرا قبلا"در محاسبه تورم دچار مشکل بودم وبه بی سوادیم شک داشتم
ارسال نظرات
آخرین اخبار