پشت پرده سفر نتانیاهو به مسکو چیست؟/ بند بازی پوتین در خاورمیانه!
گزارش/
اوضاع نا به سامان خاورمیانه و افول نقش آمریکا در این منطقه بهترین سکوی پرش برای اهداف بلندپروازانه روس‌ها است. بااین‌حال روس‌ها هیچ‌گاه سابقه خوبی در شطرنج بازی کردن در معادلات بین‌المللی نداشته‌اند.
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
قابل توجه انهایی که به عمو جان پوتین دلبسته بودند و می گفتند شیعه شده. دل نبستن به قدرت ها رو باید از امام یاد گرفت که اون طوری نماینده شوروی رو له کرد اونم در شرایطی که روس ها به عراق کمک می کردند اما امام ازشون نترسید و بهشون دل نبست .مرگ بر امریکا! مرگ بر روسیه!فاتحه اسرائیل هم که خوندس!
....
United States of America
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
افرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
قطعا روسیه هم به دنبال منافع خودشه ... اگه نه عاشق چشم و جمال بشار اسد نیست.بالاخره هرچی هست نیتش به نابودی داعش کمک میکنه
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
آیا روسها می خواهند تنش در منطقه افزایش نیابد؟ آیا می خواهند با سیاست یکی به نعل و یکی به میخ شخصیت ابر قدرتی از دست رفته خود را بازسازی کنند؟ بنظرم روسها وارد بازی دو سر باخت شده اند. چون1- نزدیکی به رژیم اشغالگر قدس همان قدر دوری از جبهه مقاوت است2-روسها اگر به فرض توان کنترل بازی رژیم کودک کش را داشته باشند به هیچ وجه قدرت کنترل و تحمیل نقشه های خود به جبهه مقاومت را ندارند و کشور های محور مقاومت می توانند حتی بدون روسیه با کمی تاخیر برنامه های خود را برای بیرون راندن آمریکا و اسلام آمریکایی از منطقه به پیش ببرند3-روسها توانایی سیاسی و نظامی لازم برای ادامه نقش حایل در منطقه بخاط شرایط پیجیده منطقه راندارند.روسها اگر می خواهند در آینده جهان باشند باید در جبهه مقاومت باشند.
مهدی زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
همه چیز واضحه دیگه!
گفتنیا رو همیشه اونطور که دلتون بخواد میگین...
دوستان دیگه هم نظرات خوبی داشتن و به نظرم به جای کل متن ساده لوحانه و ظریف گونه ی این نویسنده باید صحبت های چند خطی عادل و دوست ناشناس دیگه مون توی این صفحه رویت میشد...
فقط برای من این قسمت از متن موهوم شما که به نظرم آقای ظریف در نگارشش کمک کردن برام خیلی جای سوال داره، دقت کنین:
"بر این اساس مسکو بدون قربانی کردن یک کشور به ضرر دیگری در مناسبات خاورمیانه‌ای خود، ضمن حفظ روابط با ایران، دست دوستی اسرائیل را نیز به گرمی می‌فشارد"
مگه داریم؟! مگه میشه؟!
به قول فامیل دور، من دیگه حرفی ندارم!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
چون دیدگاه شما اینجا لحاظ نشده و طبق نظر و خواست شما، متن جلو نرفته (که البته کل منطقه هم طبق خواست شما جلو نخواهد رفت) متن ساده لوحانه است و اقای طریف در نگارشش کمک کرده. بازهم خوبه اقای طریف از دید شما در نگارش متن کمک کرده چون بهرحال از میزان سواد و تحصیلات ایشون با خبر هستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
در پاسخ به پاسخگوی مهدی زمانی
ظریف شما اگه سواد داشت همه چیز مملکت رو اینجوری به باد نمیداد که حالا ندونه جواب چی بده به مردم
نیست دیپلماسی ظریف خیلی تو منطقه مخصوصا جلوی عربستان (که خود ظریف ازشون به برادران سعودی یاد کرده) جواب داده!!! :-D خخخخخخخخخ
خیلی خلاصه و البته مودبانه بگم برادر! توام خیلی ساده ... هستی!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
والا خود شما داشتيد از نحوه نشستن پوتين جلوي امام خامنه اي ذوق مرگ ميشديد
حالا جمعش كنين
محمد بیات
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
به نام خدا
اون روزی که می نوشتید پوتین کبیر ,پوتین شیعه شده دلو قلوه می داد به پوتین ..
اخبار سگ پوتینم بازتاب می دادید باید فکر می کردید که روسیه عاشق چشم و ابرو ایران نیست
یا علی
مهدی
Germany
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
این یادداشت مسخره رو به کی دادی نوشته مشرق؟؟؟
فقط قسمت پسابرجامی تحلیلش که من یکی رو کشت!!! "توافق هسته ای و ناامیدی اسرائیل از منزوی کردن ایران..." خخخخ این قسمت رو از سایت خبرگزاری دولت ورداشتید؟!!!
یه همچین اراجیفی از شما بعید بود
نکنه سایت رو واگذار کردید؟؟؟
ناشناس
Germany
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
خب هر عاقلی میدونه روسیه عاشق چشم و ابروی ما نیست ولی عقل حکم میکنه تا زمانیکه منافع ما و اونا تو یه جهته باید حداکثر بهره رو از اونا ببریم. روسیه اگرچه دوست قابل اعتماد نیست اما قطعا بر خلاف آمریکا دشمن ماهم نیست و همیشه لوله اسلحه ش به سمات ما نیست... اینکه زوسیه دنبال منافع خودشه کاملا طبیعیه . کودوم کشور دنبال منافع خودش نیست؟! منافع برای همه حلاله برای روسیه حرام؟!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار