تور همسریابی هم به بازار آمد! +عکس
تعجب نکنید! اینجا سازمان جاسوسی نیست و کدها و عددها هم هیچ ارتباطی به ماموران مخفی سازمان‌های اطلاعاتی ندارد. اگرچه خیلی از نیات آدم‌هایی که با این شیوه به دنبال پیداکردن همراه هستند، پشت نقابی خود ساخته مخفی شده‌اند.
تعداد نظرات: ۹
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
وای یعنی واقعیت داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی اینقدر بی عرضه هستند که یه زن نمیتونند پیدا کنند؟//بعید میدونم چون الان خیلی چیزها به اسم تور داره انجام میشه و کسی هم نیست جلوشو بگیره مثل اردوهای مختلط دانشجویی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
آی مردم!!! خواهش می کنم دست به کار شید و ازدواج ها رو آسون کنید. از این مسئولین که آبی گرم نمیشه، لااقل خودتون بیاین وسط. دست به کار شین تا این آدمای شیاد فرصت جولون دادن پیدا نکنن.
یه خاطره
Germany
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
در دوران خدمت یکی از سربازان به فرمانده اعتراض کرد و گفت چرا تو غذا گوشت نیست و فرمانده در پاسخ گفت مگه سرباز گوشت میخوره.
حالا قضیه از دید دیگه و در مورد دیگه به اینصورت که اگر به مسئولین بگی ازدواج آسان کن میگن مگه جوان باید ازدواج کنه مگه ما باید این کار بکنیم.
مغز آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
جل الخالق؛ این دیگه چه بساطیه!
ناشناس
Switzerland
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
عجب!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
چه افتضاحی!!!
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
اینا همونایی هستن که تو مدرسه از کلاس فراری بودن و با این دختر و اون پسر ... بدرد ازدواج نمیخورن بزارین تو طیف خودشون بمونن و انتخاب ها رو برای انسانهایی که این طیف رو نمی پسندن راحت تر بشه. یجور شهرنو مدرنه دیگه فقط قوانینی رو باید بزاریم تا به سمت نوجوانها و جوانهای سالم و خام نرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.داریم به کجا میریم؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
سلام من 25سالمه خیلی دلم میخواد ازدواج خوبی داشته باشم,یه همسر مومن وصالح وخوش اخلاق ومربان وخوب,ولی خونمون پایین شهره,وضع مالیمون متوسطه,پدرومادر تحصیل کرده ندارم,فامیلامونم خیلی با کلاس نیستن!تو این جامعه ی افتضاح که همه چی مهمه جز خود من!جزشخصیت واخلاق من!تاحالا کسی پیدا نشده منو انتخاب کنه,با اینکه تحصیل کرده هستم وتمام تلاشمو می کنم آدم خوبی باشم,ولی فقط به خاطر مسائلی که انتخابشون, هیچوقت دست من نبوده ترد میشم!واقعا متاسفم برای آدم های جامعه ی امروز!قراره با کی ازدواج کنید!با من یا با فامیلای من!
خیلی برام دعا کنید

من تا الان سالم سالم زندگی کردم,دلم میخواد خانواده ی مستقل داشته باشم,تو این جامعه تنهایی نفس کشیدن خیلی سخته برام.
ارسال نظرات
captcha