عده‌ای با ما عکس یادگاری می‌گرفتند اما جای دیگر شام و ناهار می‌خورند!/ مجلس دهم قبل از قوه قضاییه فساد را فریاد خواهد کشید
کواکبیان در دانشگاه آزاد مشهد:
دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: جهت گیری عده ای با وزش باد مشخص می شود. برخی زمانی در لیست های ما بودند و امروز خیر و عده ای دیگر با ما عکس یادگاری می اندازند و در جای دیگر شام و ناهار می خورند.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
البته معتقدم رشد و آگاهی سیاسی هر چه از مرکز به پیرامون برود کمتر می شود.....!!! این یعنی ار این به بعد هر کی به اصلاحطلبها رای نده خره ....؟؟؟!!!
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
من یادم یه موقع پرونده ای به نام کرسنت هم در این کشور بود ولی عالی جنابان اصلاح طلب هیچگاه حاضر نشدند اسمی از ان ببرن بابا اگه فساد بده برا همه بده چرا بعضی ها در مورد دوستان و هم پالکی های خودشون مث کبک سرشونو زیر برف می کنن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
این بابا خودش را به نفهمی زده! داداش! اگر دولت و مجلس اصلاحات این همه کارهای کارستونی کرده اند که شما می گی، چرا ملت چند دوره بهشون رأی ندادن؟! الانم هوا ورتون داشته که مجلس مال شماست؟ موقع تعیین رئیس معلوم می شه وزنتون چقدره! خودتم می دونی اگه تو شهر خودت نامزد می شدی رأی نمی آوردی. لطفاً ملت را مثل خودتون چیز فرض نکنین!!!!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
مشخصه رشد وآگاهی سیاسی کی کمه با این جمله آخری که گفتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار