بازدید دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از کشتی با طعم توهین و تحقیر!
سالاد الویه سرپایی و داخل اتوبوس با وجود اخذ هزینه از دانشجویان به همراه تحقیر و توهین ماحصل برنامه بازدید دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برای دانشجویان بود، بازدیدی که پس از مدت‌ها تلاش و با حضور اساتید برگزار شد.
تعداد نظرات: ۲
فعال فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
با سلام.
متاسفانه در دانشگاه خرمشهر که بنده در حال تحصیل هستم از این توهین و تحقیرها کم ندیدم تا حدی که معاونت فرهنگی این دانشگاه در جلسه شورای فرهنگی در زمان ریاست قبلی دانشگاه میگوید: من برای دانشجویان این دانشگاه متاسف هستم.
این جمله در حالی بیان میشود که دستگاه فرهنگی این دانشگاه با هدایت معاونت فرهنگی فعلی کاری جز رو در رو قرار دادن دانشجوها علیه هم و حرفهای ضد و نقیض و دخالت در امور نامربوط به دستگاه فرهنگی نداشته. این روند را حتی دانشجویان ورودی 94 این دانشگاه نیز حس کرده اند.

از طرفی سرپرست جدید دانشگاه نیز تا به حال به طور مسئولانه با این نوع اقدامات برخورد نکرده است در صورتی که در همین مدت سرپرستی شاهد این ماجراها بوده است.
ابراهیم بیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
هرسال همین اوضاع،یک زمان آقایون ميگفتن به خاطر تحریم ها وزارت علوم بودجه نمیده ،الان چی دیگه ؟ الان که تحریم نیستیم پول کار تحقیقاتی هم توی بودجه افزایش یافته ،
این آیا جز سوئ مدیریت ؟ آیا جز بی لیاقتی مسئولان فعلی ؟ حداقل انتظار عذرخواهی و استعفا و برخورد باخاطيان ماجراست

ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار