مجلس جای تقسیم‌بندی بازاری و کلوپ‌های سیاسی نیست/ تعریف اصولگرایی و اصلاح‌طلبی از نظر لاریجانی
لاریجانی در نشست منتخبین مجلس دهم مطرح کرد
لاریجانی گفت: تقسیم بندی‌های بازاری امروز که بیشتر از جنس کلوپ‌های سیاسی بوده برای مجلس مفید نیست و دردی از کشور دوا نمی‌کند برخی افراد اصرار دارند که سایه این کلوپ‌ها را روی مجلس بیاندازند.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
فقط جای سیاسی کاری شماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
نه فقط جای برجام چپانی 20 دقیقه ای به مملکت است. متاسفم که به خاطر انتخاب بین بد و بدتر مجلس مجبور است ایشان را دوباره انتخاب کند. من فکر نمی کنم عارف هم بود می توانست با رکورد 20 دقیقه ای به مملکت خسارت محض وارد کند. آقایان حاج بابایی، نقوی حسینی و ... مردم به شما رای ندادن که ... همت کنید و فرد دیگری را انتخاب کنید
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
شما که اینقدرخدمت مقام معظم رهبری(جانم فداش) میری پس چرابرجام رو ظرف یک ربع مثل طغرل توی برره مهرتأییدزدی، درحالیکه خودرهبری دراون دستورالعمل اجرای برجام چیزای دیگه روابلاغ فرموده بودند، الکی شعاردادن فایده نداره، "اقدام وعمل"
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
صادق باش.
متولد 1337
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
حضرت آقا به علامه مصباح خیلی ارادت دارند شما چطور؟
کازرونی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
کیست که نداند کاهش آرای جبهه مومنین و انقلابیون فقط بدلیل اعمال سلیقه لاریجانی و عملکرد باندی بوده - فرافکنی مرزی هم دارد ؟ ایا این شما نبودید که در زمان دولت قبل مجلس را به کلوپ های سیاسی تبدیل کرده بودید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
شماها به صندلی هایتان بچسبید همین امروز 13 نفر مدافع حرم هموطنمون شهید و 21 نفر جانباز در سوریه داشتیم اونوقت شماها مفت بخورید و اصلاح طلب بازی و اصولگرایی بازی در بیاورید و به همدیگه گاهی نان سیاسی قرض بدهید و گاهی هم فحش سیاسی نثار هم کنید درود خدا بر مجاهدان راه خدا که همین رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب کبری س هستند
ارسال نظرات
آخرین اخبار