تظاهرات ضد‌ایرانی در عراق باتحریک مستقیم عربستان
سیدافقهی در گفت‌‌وگوبا خبرگزاری دانشجومطرح کرد
کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: در این میان تظاهرکنندگان با تحریکات دولت عربستان علیه جمهوری اسلامی و سردار قاسم سلیمانی نیز شعارهایی سر دادند اما در مجموع این شعارهای ضد ایرانی به نفع جمهوری اسلامی تمام شد.
تعداد نظرات: ۸
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
بیچاره نمیدونن که اگر ایران نبود اگر حاج قاسم نبود الان مرکز جکومت داعش در قلب بغداد بود خودشون رو مثل سگ سر میبریدن و زنهاشونو به بردگی میبردن مطمئنا خفت و خواری در انتظار اینچنین مردمیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
هرگز در هیچ کدام از سرزمینهای عربی برای سیاست هاو شعارها و ارمانهای افراطی و دست نیافتنی ایران فرش قرمز پهن نخواند کرد . ما چشمان خود را بر واقعیت ها بسته ایم چرا که عده ای خاص احساس می کنند حیاتشان به این شعارها وابسته است .حذف این شعارها را معادل حذف خود از صحنه ی سیاسی ایران می دانند .
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
استادجان، این کلمه های قلمبه سلمبه رو ازکجاکپی کردی؟اگه غیرازبی بی سی و وآ به شبکه های دیگه هم یه نگاهی بندازی میفهمی آرمانهای افراطی و دست نیافتنی رو آل سعودواکثرهمین سرزمینهای عربی دارن که جنابعالی سینه چاکشون هستی، اگه سردارسلیمانیهانباشن توبایدبری واسه سران همین سرزمینهای عربی قلیون چاق کنی.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
جمع کن باوووووووو برو دم خونه خودتون بازی کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
سال 96 تفکر امثال شما رو به سر دستگی هاشمی رفسنجانی خیانکار به زباله دان تاریخ میفرستیم اونوقت خواهی دید این شعارها و ارمانهای به قول تو افراطی دست یافتنی هست یا خیر شما برو با همون امریکایت خوش باش ضمنا این شعارها هرگز از صحنه سیاسی ایران اسلامی عزیز حذف نخواهد شد و شماها این ارزو را به گور خواهید برد
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
نظرتان سطحی و ناشی از تعصبات خاصی است که نمی خواهم به آن بپردازم
امروز خطوط مرزی هیچ کشوری خطوط دفاعیش محسوب نمی شود. برای دفاع از کشورمان نیاز به نفوذ در مناطقی از دنیا را داریم تا مجبور به دفاع در خاک کشورمان نشویم.
برادر عزیز، حضور حاج قاسم سلیمانی و امثالهم در سوریه و عراق برای امنیتی است که شما در سایه امنیت ایجاد شده به راحتی در خانه خود بتوانید نظرات حتی غلط خود را اعلام کنید. ای کاش امثال شما توان فهم و شعور درک این مطلب را داشتید و آن را به حساب شعار نمی گذاشتید.
بماند
Germany
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
اینان همان کوفیان احمقند ک امیرالمومنین رو دق دادند...
از اولم بین مردم عراق فعلی و کوفی های زمان علی(ع) فرقی نمی دیدم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
مقتدی صدر هم با این ندانم کاری هاش ُ آب به آسیاب ُ امریکای جنایتکار و اسراییل و داعش و عربستان و القاعده و ... می ریزد ُ اول بروید این داعش رو و همه تروریست های بدنام دیگر مثل القاعده و .. نابود و ریشه کن کنید بعد به امور غیر اولویت دار بپردازید . اصلا شما صدری ها در شهر چه می کنید ُ چرا در جنگ با داعشی ها و .... نیستید ؟! وفتی امریکایی های جنایتکار تو عراق بودن هیچ وفت باهاشون نجنگیدید ُ نگاه کردید هر بلایی دلشان خواست سر مردم عراق و عراق آوردند ُ با صدام هم که مبارزه نکردید چرا خودتون اونو ساقط نکردید ُ حالا حرف حسابتون چیه ؟ کارهاتون صددرصد به نفع امریکا و داعش و اسراییل و همه تروریست ها هست .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار