روسیه به هواپیمای نظامی اسرائیل شلیک کرد
یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد نیروهای روسیه در سوریه، دستکم دو بار به یک فروند هواپیمای نظامی رژیم صهیونیستی شلیک کرده‌اند.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
بسم الله النور... اگر شللیک کرده دستش درد نکند . اما اگر شللیک نکرده باید شللیک کند ضمنا" باید هواپیمای اسرائیل در سوریه چه کار می کرده .خب اگر هواپیمای جنگی سرگردان بوده تیر سرگردان هم زیاد است... ضمنا" اسراییل تا چند سال دیگر کارش تمام است (از درون متلاشی می شود) البته نه بسان میخائیل چاووشسکو بلکه به شکل بسیار پیچیده دیگری ...همه ما منتظر می مانیم ....اسرائیل بداند تا چند سال دیگر کمکهای مفت امریکا به او قطع می شود دیگر نه سنا برای او بودجه تصویب می کند و نه قدرت دفاع از خود خواهدداشت با دیوار کشیدن و محصور و محبوس و منزوی کردن هم کارش تمام نیست ...در درون سرزمینهای اشغالی 1948 و سایر بخشها همانند قدس شرقی اردوگاههای مختلف و حتی حیفا و رام الله و اشتوت و معاریا ووو شمال فلسطین و تل الحبیب (تلاویو ) کرانه باختری رود اردن و بلندیهای جولان منتظر باشد که انقلاب کلی در راه است... ما داریم وارد قدس می شویم ...مع انشوده کریمه و الجلیله : القدس لنا و الفخر لنا.... نحن برکان تفجر ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
بارک الله فيک
حلوه حلوه
123
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
به امید نابودی غده سرطانی در منطقه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
اینها هدفشون نابودی اول-ایران دوم کره شمالی سوم روسیه چهرم چینه-پس تامیتوانیدازبیت المال این مردم فلاکتزده خرج روسیه،سوریه،عراق،یمن،فلسطین کنیدتانابودی کاملتان
من یه ایرانیم
-
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
اگه خرج جنگ توی عراق و سوریه و یمن و فلسطین نشه بایستی جنابعالی اگه عرضه را داشته باشی بیاید کرمانشاه و کردستان و ایلام واهواز با داعش بجنگی می تونی بایی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
روی این نظر چه قدر زحمت کشیدی یا از دهن یکی گرفتی و گذاشتی که حرفی گفته باشی. از برادران مسلمان حمایت نکنیم که اسلام رو به خاک سپردیم. دیگه اینکه بیت المال رو تقدیم اینا نمیکنند خوبه وقتی که کمک های مردمی میخوان توی هر بانکی شماره حسابشون رو میبینید به این میگن کمک هایی که مردم از سر رغبت و انسان دوستی به برادران مسلمانشون میکنند بیت المال رو اونایی میخورن که دم از ارتباط با استکبار میزنند و چندین پرونده دارند و هزاران بار قوه ی قضاییه رو زیر فشار قرار میدن.
ناشناس
Germany
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
خداوکیلی خودت هم نفهمیدی چی گفتی! اصن هر جور حساب می کنم ببینم ربط قسمت دوم حرفت به قسمت اولش چیه، بازم متوجه نمیشم! در مجموع ربطش به خبر رو هم متوجه نشدم.
انار
Germany
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
خدا را چه دیدی یک روز هم می شود خود امریکا هواپیما های اسراییل را نابود خواهد کردمنتظرش باشید
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار