اعتراف تلخ رئیس‌جمهور بعد از ۳۲ ماه
اظهارات رئیس‌جمهوری در دیدار با مدیران بنیاد مسکن اعتراف تلخی است که نمود آن را مردم طبقه متوسط به پایین با گوشت و پوست خود احساس می‌کنند و هزینه‌های سنگین زندگی نیز هر روز آنها را حتی از داشتن آرزوی سرپناهی شخصی دور می‌کند.
تعداد نظرات: ۲۴
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
سلام یجوری عدم توانایی خودشان رو باید به دوش دیگران بیندازند
مهدی
Germany
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
آلان من حدوده 6 ماهه که خبرهای شما را دنبال می کنم،فقط می خواهید اصلاح طلب ها را تخریب کنید.ولی مطمئن باشید که مردم در انتخابات خبرگان نشان دادند که گوششان پر مو نیست.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
آره - مردم تهران منظورته! - البته مشکل از گوششون نیست ، از بصیرتشونه.
زرشك بنفش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
اون كساني كه تو بهشون اشاره داري..... خودتم ميدوني ، مسكنهاي مهر اندازه اتاق خوابشونم نيست....
اگر نميدوني كه ديگه چيزي......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
م ه ؟ بازم تو؟ تو اصلا میدونی مسکن چیه وقتی اوین هتله برات؟ کاسب تحریم؟ رفتی آمریکا واسه مملکت تحریم دوختی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
مردم تهران همون سال 88 هم نشون دادن که بدجور انقلاب رو به آمریکایی ها و دوستانشان فروخته اند این که چیز تازه ای نیست در ضمن شما افسادطلبان تا دیروز نمیدونستید مجلس خبرگان یعنی چه و اصلا تو انتخابات خبرگان شرکت نمیکردید اما با کمک تبلیغات انگلیسی با همراهی حاج آقا خاطره راه افتادید رفتید چشم بسته بدون هیچ شناختی و فقط برای اینکه بی بی سی بهتون دستور داده بود که سه نفر خاص نباید وارد مجلس خبرگان بشوند رای دادید که البته به قول نوام چامسکی این قدرت و زیرکی آیت الله خامنه ای رو نشون میده که چطور دشمنانش رو وادار کرد که تو رسانه های خودشون واسه شرکت کردن مردم تو انتخابات جمهوری اسلامی تبلیغ کنن....درضمن اگه ناراحتی میتونی بری همون تو همون خبرهای سایتهای افسادطلب رو دنبال کنی که بهت خوش بگذره
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
وامی که اقساطش هرماه بالای یک ملیونه به چه دردمستاجرمیخوره؟کسی که این همه درآمدداشته باشه واسه خودش خونه میخره دیگه دنبال وام مسکن نمیگرده؟باقانون کار حدودهشتصدوسی هزارتومن حقوق بگیریم ماهی یک ملیون قسط مسکن بدیم؟!عجب محاسباتی داره دولت تدبیرما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
از همون اول مشخص بود که این وزیر توانایی این وزارتخانه را ندارد - بیشتر از اینکه به کارش بپردازد به دنبال حرفهای نا متعارف و بی اطلاع از شیوه زندگی مردم متوسط به پایین است - بیشتر به اضافه کردن عوارض اتوبانهای بیرون شهر بنفع عده ای رانت خوار پرداخته است . معلوم نیست چطور این اتوبانها را اجازه می دهند ، شاید و بلکه حتما از اقوام و دوستان نزدیک هستند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
مگر رئیس دولتش توان اداره دولت داشت که وزیرش توان اداره وزارت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
منظورت از وزیر همون سخنگوی میرحسین توی فتنه ۸۸ هست؟!
از این وزیر توقع کار دارید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
از همه خواهشمندم در انتخابات ریاست جمهوری به کسی که برنامه اجرایی برای مشکلات ندارد رای ندهید. از هر جناحی می خواهد باشد.
اگر دوره قبل هم همین کار را کرده بودیم گرفتار بی برنامگی ها و متناقض گویی های دولت فعلی نمی شدیم. رئیس جمهوری که تا انتخابات حتی برای مهمترین مسائل کشور حتی ایده و راه حل مشخصی ارائه نمی داد و فقط ادعای حل مشکلات 100 روزه و ... داشت.
محمدی قزوین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
سلام لطفا تعدادی از افراد مافیای سازمان مسکن و شهرسازی و پیمانکاران قزوین ، را لطفا جمع کنید هیچ کس بطور دقیق پاسخگوی مردم نیست افراد ضعیف جامعه همیشه چوب ندانم کاری های این افراد را میخورند
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
با سلام
احمدی نژاد یه طرحی داده بود به مجلس که اگه تصویب می شد مشکل مسکن تهران حل می شد ولی متاسفانه اون زمان تصویب نشد.
طرح این بود که به دولت اجازه داده شود تا از اشخاص حقیقی و حقوقی که بیش از یک خانه دارند مالیات اجاره گرفته شود در این صورت صاحبان مجبور بودند تا خانه خود را اجاره دهند و این عرضه زیاد باعث کاهش هزینه اجاره و همچنین کاهش قیمت مسکن می شد ولی بانک ها که دارای خانه های زیاد و خالی بودند با این طرح مخالف بودند.
در ضمن برای اجرای این طرح یه احمدی نژاد لازمه
بانوی ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
این طرحی کی می گی در زمان دولت روحانی تصویب شد و خیلی هم خوبه هر کس خونه اضافه داره تا دو سال بعد از ساخت باید مالیات اجاره بده ولی تا حالا که این دولت این طرح رو اجرا نکرده درست میگی واسه اجرای این طرح یه احمدی نژاد لازمه
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
میگم آقای احمدی نژاد در پیامی به این دولت گفته که بنده مسئولیت تمام بدبختیها, مصیبتها و ناکامیها را از جنگ بدر، احد، خندق تا 3 سال پیش را برعهده میگیرم.دیگه دنبال چه توجیهی هستید؟
زهرا علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
احسنت !رحمت به شیر مادرت !والا به خدا!دیگه خسته شدیم از بس ازوقتی که اومدن مدام این واون ومقصر میدونند اصلا همه مقصر !شما چی کار کردید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
سلام . بابا شیخ حسن با کلیدش تسلیم است بابا ول کن این بدبخت را ..!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
گندی که دولت قبل زد تا 20سال قابل جبران نخواهد بود وبهتر است مطوعات وجراید واقعیتها را عنوان نمایند وکمک حال این دولت باشند که نتیجه ان رونق اقتصاد واسایش مردم خواهد بود هیچ کجای دنیا شرایط ایران را ندارد همه احزاب وگرهها حامی دولت ومردم هستند ولی ر کشور ما همه مقابل دولتند ومانع اقدامات ان بیاید بخاطر همین مردم که همیشه از ان دم میزنید وبخاطر رضای خدا همه دولت را حمایت کنید واقتصاد کشور ووضعیت معیشتی وسایر احتیاجات روز مره را به حالت قبل از دولت احمدی نژاد برگردانید.
محسن ه
United States of America
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
افتضاحی که خاتمی بار آورد ،رو حتی احمدی نژادم نتوست درست کنه ...
محسن121
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
بنده به امید خانه دار شدن در این طرح ثبت نام کردم ولی با بد قولی دوستان مجبور شدم این خانه را بصورت قراردادی بفروشم البته با قیمت خیلی کم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
نه اینکه شما دولت احمدی نژاد رو حمایت کردید و با تمامی احزاب و گروههایتان به جنگش نیامدید
دختر ایرونی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
درود بر اعتدالیون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
جناب ريس جمهور اين قدرت را داشت كه بقول شما اعتراف كند جون از مردم است،ولي بعضي ها 30سالدر اين مملكت حتي جرات اينكار حتي اعتراف را ندارند مردم كرسنه اند
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
ما مردم مستحق بد بختی هستیم ملتی که رئیس جمهورش برای 8 سال احمدی نزاد و معاونش رحیمی و مشا ورش مشایی و و و باشد همین اندازه که میتونیم زنده باشیم و نفس بکشیم باید شاکر باشیم . این افتضاه و اختلاس این مدت را اقای روحانی در سی سال هم نمیتواند ترمیم کند.
ارسال نظرات
captcha