انتقال آب خزر به سمنان، جنگل های شمال و البرز را نابود می‌کند
کارشناس ارشد منابع طبیعی محیط‌زیست گفت: با احداث کانال و تونل برای انتقال آب خزر به سمنان جنگل‌های شمالی و البرز دچار آسیب جدی خواهند شد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
همین الانم اب دریای خزر کلی سطحش از آب های دریای ازاد پایین تر است و با این کار ممکن است اتفاق بدی برای این دریاچه رخ دهد . اگر می خواهند واقعا کار انجام بدهند از دریای عمان اب را به سمت بالا هدایت کنند شاید هزینه ی این طرح بیشتر باشد ولی قطعا ریسک این کار بسیار پایین تر خواهد بود.
معترض
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
دیگه کاری نموند؟من یه سوال دارم خواهشا نگین تفرقه آمیزه.چرا استان بیابونی مثل سمنان باید اینقدر جمعیت زیاد باشه که مجبور باشن منابع طبیعی شمال کشور رو به خاطرش از بین ببرند.یادتون هست به خاطر یزد زاینده رود رو خشک کردند.نباید شهر های مناطق خشک جمعیتشان از یه حدی زیادتز بشه.نمیدانم سیاست افزایش جمعیت در جایی که اساسی ترین نیاز های انسان وجود ندارد آیا درست هست؟؟؟خواهشا استدلال بیارید!!!
معترض به معترض بی فکر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
لطفا اگر اطلاعاتت کامل نیست با یک حرف دیگران جو گیر نشو و اظهار نظر نکن این حرفا برای این زده میشه که روحانی بهانه ای برای عدم اجرای و ادامه این پروژه در دولت قبل داشته باشد و کاملا شبیه قضیه هسته ای و مسکن مهر هست که میگفتند خوب نیست این ذولت برای عدم اجرای پروژه های مهم دولت قبل به هر ریسمانی چنگ میزنه
saeres
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
این طرح به اندازه کافی منافع به همراه داره که و جنگل هایی به مراتب بیشتر از آن که از بین ببرد بوجود میآورد
مریلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
مهم نیست جنگل و شیلات گیلان و مازندرون نابود بشن و گیلان هم پر ریز گرد بشه. مهم اینه که زادگاه کویری احمدی نژاد اباد بشه . میگن یک احمق سنگی رو تو چاه میندازه که صد تا عاقل نمی تونن در بیارن . در ثانی کویر نشین ها زیاد خوشحال نباشن . چون بعد از چند سال phخاکشون اونقدر بالا میره که فقط باید خار کشت کنن. بیسوادی و خودخواهی بد دردیه
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار