در تحقیق و توسعه محدودیت‌هایی پذیرفتیم/ مسئولیت بعد فنی برجام را می‌پذیرم
صالحی در دیدار نوروزی با کارکنان انرژی اتمی:
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به دستاورد حاصل از تبادل مواد هسته‌ای صورت گرفته تاکید کرد: در بعد فنی برجام اگر خطایی شده باشد بنده مسئولیت کار را می‌پذیرم.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
آقای صالحی می شود بگویند در اراک چه مقدار از بیت المالی را که حضرت علی حاضر نبود به اندازه یک شمع از آن کم شود را بتن کردند؟ باقی مسائل بماند که خداوند خود دانا به آنچه در سینه هاست!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
بگو نخودچی حالا خودشو ناراحت نکن از اول هم به غیر از دولت بی تدبیری هیچ کس روی شما حساب نمیکرد فقط به زودی با بتون دورت محافظ می بندیم تا کنار سیمان کاری اراک آسوده بخوابی !!!
اد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
محدودیت پذیرفتیم؟!!!!!!!!مگه شما تو مجلس و هنگام تصویب برجام قسم"الله"نخوردی که با محدودیت و توقف روبرو نشدیم..........؟!!!!!!
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
خوب حالا که چی ؟ مگه بتنی که ریختین تو قلب راکتور یا پسرفتهای دیگه جبران میشه؟؟؟؟!!!! فقط شرمندگی و خیانت براتون به جا موند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
اقای صالحی هنگام مذاکرات اورافتح الفتوح می دانستید وهمیشه باغرور از ان حرف می زدید وحتی بابت این خیانتها مدال هم گرفتید حالا چه جوابی دارید بعد از اینکه یازده تن اورانیم غنی شده رابارکشتی زدید وفرستادید راکتور اراک رابتن ریختید سانتریفیوزها راجمع کردیدودانشمندان مومن هسته ای رااخراج کردید چه جوابی برای این ملت داریدوحالا نه سلنتریفیوزها می چرخد نه زندگی مردم لااقل حالا به این مردم فهیم راست بگویید که چه خیانتی درحق مردم انجام داده اید وهدف اخر شماچه می باشد انشاالاه خیانتکاران رسوا می شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
فقط باید به صالحی گفت: در بین این همه بدعهدی غرب، قسم خوردن های مکرر شما در مجلس و اعتمادتان به غرب بجای هموطنان دلسوز بیش از همه ما را داغون میکند راستی اگر قبول کرده اید که اشتباه کرده اید سکه های بی لیاقتی را با آن دوست مذاکره کنندتان به خزانه برگردانید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
آقای صالحی نفرمودند که چرا بنابه برجام قرار بود تاسیسات اراک از سوی غربیا بخصوص آمریکا باز طراحی شود که نشد فقط با سیمان پر شد
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار