همراهان رئیس جمهور اگر زمان شهید رجایی بودند، داخل پوتین‌هایمان بتن می‌ریختند!
واکنش دهباشی به لغو سفر روحانی به اتریش
کارگردان فیلم انتخاباتی روحانی نوشت: اگر به جای جمع شش نفره همراه شهید رجایی در سفر به نیویورک بودند در مواجه با سی‌وچندهزار ضدانقلاب عصبانی لابُد از فرط فتح الفتوح تفنگ‌های سربازان ما را هم پلمب کرده و داخل پوتین‌‌هایمان بتون مسلّح می‌ریختند.
تعداد نظرات: ۶
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
خدا خیرت بده
خیلی قشنگ نوشتی
عظیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
آفرین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
جایی دیگه نونش برشته تره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
قراردادهای محرمانه، حرفهای در لفافه، تصمیمات یک شبه ناگهانی و مخفیانه ، تماسهای پنهانی و یواشکی، دست دادن های مکرر تکذیب شده، سوئیفت برداشته نشده، تحریمهای پر و پا قرص پابرجا، امتیازات نسیه هیچ بدست نیامده، برجامهای بی سرانجام، اقتصاد رها شده، سفرهای ناگهانی لغو شده، راکتورهای بتن ریخته شده ، سانتریفوژهای از کار افتاده و... همه و همه بدلایل امنیتی قابل بازگو کردن نیست فقط باید به امیدهای واهی رییس دولت دلبست و از هیچکس هم سوال نپرسیم مبادا دلمرده شویم ما، الکی خوش باشیم و حلوا حلوا کنیم شاید دهانمان شیرین گردد و دماغمان چاق!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
واقعا تیرووسط هدف زدی خیلی کاردرستی
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
اگر هم علت موجهی باشد، که نیست؛ به مخالفان نظام یاد دادیم که در هرکشوری که مقامات ایرانی قصد سفر داشته باشند میتوانید با این کار برنامه سفر را کنسل نمائید! به قول معروف: دم خروس را باور کنیم یا ........ این درایت تیم حفاظتی رئیس جمهور که به خاطر حضور چند ده نفر در اطراف محل اقامت، سفر را کلاً کنسل نموده است در سفرهای قبلی کجا بوده؟
وقتی محل کنفرنس خبری زیر سم اسب سردار یونانی بوده است- وقتی ضیافت شام در فرانسه همراه با مشروب تدارک دیده شده بود(که البته شرکت نکردند) - وقتی به جای استقبال فرودگاهی در بالای پله های کاخ ریاست جمهوری فرانسه منتظر ایشان بودند- و.......
ارسال نظرات