وقتی قطار ازدواج دانشجویی سرعت می‌گیرد/ چه کسانی شهامت بله گفتن را داشتند؟
گزارشی از جشن نیمه‌های گمشده ۹۴؛
زیباترین اتفاق دانشگاهی در سال ۹۴ را شاید بتوان جشن ازوداج دانشجویی عنوان کرد چرا که در شرایط فعلی جامعه که حالا بنا به هر دلیل اقتصادی، اجتماعی و ... موجب کند شدن حرکت قطار ازدواج جوان‌های ما شده است پیوند نیمه های گمشده دانشجویی روزنه نوری است در این کوران خاکستری رو به تاریکی!
تعداد نظرات: ۶
مسعود مرادی سبزوار
Germany
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
من هم سال 94 در مراسم ازدواج دانشجویی شرکت کرده ام . واقعا بهترین خاطره کل زندگیم رو بدست اوردم . دمشون گرم
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
از احمقانه ترین حرف های این دوره وزمان:شجاعت تسلیم شدن.تسلیم شدن شجاعت نمی خواهد بزدلی می خواهد.
ناشناس
Iraq
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
همونايي كه شهامت نه گفتن را ميخواهند به سرعت تچربه كنند . مثل عمده طلاقهايي كه آمارش در شهرستانها به 36 درصد ازدواج و در تهران به فراتر از 50 درصد رسيده است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
به سلامتی ان شاء الله امسال قسمت ما هم بشه
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
سلام. لطفا مطلب من رو انتشار بدین.
سایت دانشجو میشه بگی فازتون چیه شماها. از یه طرف تو دوره احمدی نژاد و وزارت کامران دانشجو از طرح تفکیک جنسیتی تو محیطهای دانشگاهی حمایت قاطع میکردین و از طرف دیگه حالا حرف از ازدواج دانشجویی میزنین. مگه میشه مگه داریم. وقتی دختر و پسر دانشجو تو منش شما حرامه که همو ببینن و صحبت کنن ازدواج دانشجویی از کجاش درمیاد؟!!!!! بالاخره تکلیفتون رو با خودتون روشن کنید. بازم خدارو شکر دولت جدید افراد عاقل و متعادل المغز توش زیاده و اجازه نمیده همچین دیدگاه ها و طرح های متحجرانه ای در فضای دانشگاه ها دوباره مطرح و تکرار بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
ازدواج کردن هم برای من شده آرزو
وقتی می بینی یه مدرک فوق لیسانس در پیتی داری با سن 28 سالگی باید بروی سربازی و بدون برگ پایان خدمت کار هم نمی تونی داشته باشی دیگه از کجا میشه خرج و مخارج ازدواج را داد به فرض که بابا این کار را هم بکنه و مخارج ازدواج را بدهد بعد ازدواج خونه می خواهیم که ... حالا خونه هیچی یه لقمه نون که دیگه باید خورد تا کی میشه سر سفره پدر مادر و پدر زن مادر زن نشست؟؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار