اصولگرایان در تهران از چه چیزی شکست خوردند؟
رای به لیست اصلاح‌طلبان تجلی سبک زندگی متفاوت تهرانی‌ها
شرکت در انتخابات برای این گروه از مردم نه یک کنش سیاسی که یک «فضا-رسانه» است؛ یک حرکت نمادین برای ادای پاره ای از دلبستگی ها و علاقه مندی هایشان وگرنه عموم کسانی که به لیست مشهور به امید رای داده اند نه منتخبان خود را می شناسند و نه حتی تفاوت آنها را با رقبا می توانند بیان کنند ولی این انتخاب برای آنها ابراز یک تمایز در سلیقه ها و خواست ها و نوعی تشفی خاطر به حساب می آید.
تعداد نظرات: ۶
shahab
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
دو عامل باعث شكست اصولگرا ها شد : 1-سياست هاي غلط دولت قبلي و حمايت اينها از اشتباهات احمدي نژاد . 2- سياست هاي اشتباه اينها در قضيه برجام و عدم رعايت منافع ملي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
اتفاقا تحلیل بالا بهترین تحلیلی بود که میشد کرد و هیچ ربطی به احمدی نژاد یا هر کس دیگه ای که رئیس جمهور میشد نداره درست مثل الآن که نیمی از ملت با سیاستهای روحانی مخالفند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
برجام وحی منزل نیست آینده عیب و ایرادهای برجام را نشان خواهد داد.
بنده خدا
Germany
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
سلام
کسی که در انتخابات کاندید شده احساس تکلیف کرده و انشاالله که با نیت خیررسانی آمده است، ما مامور به انجام تکلیف هستیم مامور به نتیجه نیستیم.
سوال اینجا است که نهادهای امنیتی چرا رصد نمی کند که قبل از رای گیری و قبل از انتخابات چقدر به شاخصهای نظام توهین کردند؟ اگر بگویند که رصد نکردند هرگز قابل قبول نیست، اگر رصد کردند چرا اعلام نمی کنند یک عده در داخل کشور به تبعیت از انواع رسانه های غربی و فارسی زبان، حجم وسیع توطِیه علیه استاد مصباح یزدی، آیت الله یزدی و آیت الله جنتی با انواع رسانه ها بندگان خدا را تخریب کردند؟ چرا آمار نمیدهند، بعضی از افراد برای به دست آوردن رای چه کارها که نکرده اند؟
جلوی ضرر را از هر کجا بگیریم سود است؟ بایستی با همدلی و همزبانی به ساخت مملکت بپردازیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
اینکه بگوییم شکست اصولگرایان کار دولت قبل است یک اشتباه بزرگ است .به بنده خدا احمدی نژاد چه ربطی داره .اتفاقا کنار گذاشتن احمدی نژاد توسط اصولگرایان باعث این امر شد .ماشاالله شما هم عین مردم جهان سوم تا یه چیزی میشه عین طوطی همونو تکرار میکنین
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
اصول گرایان به عملکرد خود در سالهای اخیر عنایت بیشتری کنند کوباندن رقیب، دردست گرفتن تمام تریبون ها بنفع خود ، در اختیار داشتن صدا وسیما ودیگر رسانه ها وتخریب ویکجانبه به قاضی رفتن و هرکس از طیف آنها نبود محکوم به فتنه و ضد انقلاب وامریکایی بود.و اخیرا" هم انگلیسی شده بودند .(مرگ بر امریکا ومرگ بر اسرائیل ومرگ بر انگلیس) ماکه طرفداری از آیت ا... هاشمی رفسنجانی می کنیم از رزمدگان زمان جنگ و از خانواده شهدا وپیرو ولایت امام خامنه ای هستیم انگلیسی و امریکایی نیستیم .
ارسال نظرات
captcha