من تهرانی‌ام، کوفی نیستم!
عضو اصولگرای شورای شهر تهران
بدون تردید آنها که مردم تهران را کوفی می‌نامند و آنها که ادب پیروزی و شکست را در سال ۸۸ و ۹۴ از آنها دیده‌ایم، هنوز فاصله قابل توجهی از گفتمان رهبری و امت آن دارند، ولی ما یاد گرفته‌ایم که صبور باشیم و چیزی نگوییم.
تعداد نظرات: ۱۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
بسیار عالی و به موقع . ممنون
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
یعنی میگین نیستین...من نمیدونم یکی تا حرفی نداره بزنه چرا سریع یاد گفتمان امام و دین می افته. خب شما برو ببین امام در رابطه با انتخاب کردن و اصول اون چقد صحبت کردند و از مردم رفاه پرست خواستند تا مغرضانه رأی ندهند. خب اینجوری که بشه بعدش امام میره قتلگاه...اینجوری میشه که اسلام را فاتحش را توی مملکت باید خوند. اونوقت حضرتعالی بهت برمیخوره... جناب پیرهادی پیرو گفتمان امام و انقلاب...حتما حتما اشکال کار از کم کاری شما و امثال شماست که ضعیف عمل کردید و گرنه هیچ جای کشور به این سبک انگلیسی رأی ندادند و امثال آیت الله مصباح و یزدی را مظلومانه بیرون نکردند. هر انسانی یاد کوفه میفته.
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
واقعه عاشورا یک واقعیت تاریخی است نه یک داستان. بسیاری از کسانی که بدین گونه عمل نمودند به واقعه عاشورا بعنوان یک داستان تاریخی و یا یک تراژدی نگاه می کنند. برای امام حسین نذری میدن برای امام حسن(ع) خیرات میدن. بخوره تو سرشون ! کسانی که امام حسن(ع) های تاریخ را به صلح با معاویه های زمان مجبور کردند امام حسین (ع) های زمانه را به کربلا کشنانده و می کشانند. میخان تهرانی باشن یا اهل کوفه!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
برادر یا خواهر محترم شما بلند سو بیا تهران و فعالیت کن ... نشستین توی شهرای کوچک و بزرگی که الگوش تهران هست و بعد میگین لنگش کن؟؟ نه دوست محترم ، تهران از سال 78 به سراشیبی ای افتاد که به این آسونیا بلند نمیشه ، کمک نمیکنین نکنین ، غر غر هم نکنین ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
سلام من هم موافق نظرتون هستم. مخالف حرف رهبری کار کدن و بعد توجیه آورن که درست نیست این قدر حضرت اقا درباره لیست شبکه بیگانه حرف زد اما تهرانی ها دقیق موافق لیست بی بی سی رای دادن. من همیشعه فکر میکردم مردم تهران با بصیرت و بیشترین کسانی هستند که مطیع کامل و گوش به حرف حضرت اقا هستن. اما متاسفانه ......
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
حامد جان عزیز... متأسفانه دوسال از بهترین لحظاتم را صرف انجام کار فرهنگی توی تهران کردم و در یکی از حساس ترین مراکز هم کار میکنم... شهرستان ها هیچ الگویی از سبک غربی فرهنگ در تهران ندارند..شما بی جهت حرص نخور... نکته مهم اینه که وقتی آنتن یه خونواده به سمت BBC باشه و خیلی مهمتر کینه و بغض نسبت به فرزند پیامبر و ولایتمداران و خود اسلام باشه دیگه کاریش نمیشه کرد و این میشه که شده. حالا انشالله خدا خودش هممون را هدایت کنه. اول من شهرستانی بعدش هم رفاه پرستای جامعه را یاد خدا بندازه.
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
فتنه اکبر تازه شروع شده است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
البته ختم اكبر رو تو اين فتنه اعلام ميكنيم، ان شاءالله...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
منم تهرانیم و از اینکه به مردم تهران میگن مردم کوفه ناراحت نیستم و حق دارن البته نه همه ی مردم تهران مردم کوفه هم همشون رفیق نیمه راه نبودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
اصلا کی به اینها گفته کوفی؟؟ خود اینها گفتند بقیه میگن!! که گندی که مرعشی تهرانی اصل بالا اورده لا پوشونی شه!! یا واقعا فهمیدن خیلی نامردی بوده اینطور حرف بی بی سی رو گوش کردن
محمد م
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
خب اهل کوفه هستن دیگه ؟؟؟ وقتی به لیست انگلیسی رای میدن اهل کوفه هستن
کوفه ای بودن مگه شاخ و دم داره اخه ؟؟؟؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
(چند بار به دقت جمعیت میلیونی در اعتکاف و راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس را با شعار "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" را دیده و شنیده‌ای؟) - کوفی یعنی همین دیگه عزیز من! حرف یه چیز میگه، عمل یه چیز دیگه!! - البته فدای همه ی عزیزان بابصیرت تهرانی هم هستیم.
ناشناس
Austria
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
تمسخر و سبکسری و سبک عقلی خاصیت این جماعته . پایکوبی و هلهله سر هیچ و پوچ خاصیت این جماعته چطور رقصی برای رابطه با آمریکا راه انداختن و در خیابان آی لاو یو اس ای گفتن و نشون دادن . وقتی هنوز نه به دار بود و نه به بار.
برای جلوگیری از الزایمر سیاسی میگم در انتخابات دور هشتم مجلس آقای محمد خاتمی لیستی ارائه داد و دستور داد مردم به این لیست رای بدن ولی هییییییچ کس از اون لیست به مجلس نرفت . افراد و اشخاص و چهره ها و رسانه های رقیب به تولید جک و هرزنامه پرداختن آیا ؟ صرفا جهت جلوگیری از الزایمر سیاسی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
همه آسمون ریسمون بافتنت برای دو خط آخر بود ؟ ایکاش در هیچ جای دنیا تندروی و تعصب بی منطق نبود تا مردم در تعاملی خوب و سازنده در کنار هم خوش زندگی میکردند .
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
به نظرمن اینها همه بهانه است شما بچه حزب اللهی های تهران چکار میکردید چرا نتوانستید منویات امام خامنه ای را برای مردم تهران در مورد انتخاب اصلح تشریح کنید اکنون دوران خون دل خوردن ها شروع شده صبر کنید و ببینید.لطفا کم کاری خود را بهانه نکنیدمردم تهران به همان لیستی رای دادن که استکبار میخواست
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار