یکی از عوامل CIA بعد از برجام ازتمام دانشگاه‌های تهران بازدید‌کرده است/ اسنادش را افشا می‌کنیم
محسن رضایی در همایش علوم و مهندسی دفاعی در سپاه:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اخیراً یکی از عوامل سازمان CIA که مسئول نفوذ در ایران شده که در آینده اسناد زیادی را از وی افشا خواهیم کرد، خردادماه به تهران آمده و از تمام دانشگاه‌ها بازدید کرده است. ایشان اولین کسی است که در فضای باز شوروی به آنجا رفت و بعد از برجام نیز به ایران آمده است.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
وامصیتا از این دولت یازدهم ذلیل .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
دولت یازذهم ُ فکر کرده مملکت خونه عمه اش که این کارهای را می کند و خود را مقید می داند وجب به وجب خاک پاک ایران و مراکز نظامی را ُ زیر قدم های خون آلود جاسوسان آزانس بین المللی به بهانه بازرسی ُ شب ُ روز ُ لحظه به لحظه ُ ثانیه به ثانیه قراد دهد ؟
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
پس حاصل این مذاکرات این بود جاسوسها به نام بازرس آژانس یا به نام های دیگر بیایند در دانشگاهها و بیایند مناطق نظامی را ببینند اگر اینطور است چرا انقلاب کردیم خدا رحمتت کند ای امام عزیز نظاره گر هستی به این مسائل ، ولی من هر وقت نگران می شوم به آخر وصیت نامه حضرت امام (ره)مراجعه می کنم به این مضمون می فرماید( من با دلی آرام،قلبی مطمئن، روحی شاد و ضمیری امیدوار از خدمت ...)این جمله خیلی دلداری می دهد که امام (ره)از انقلابش هیچ نگرانی ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
امام در مورد خودش میگه نه انقلاب؛ در عین حال میگه نگذارید انقلاب به دست نااهلان و لیبرال ها بیفتد؛ بیخودی دلتون را خوش نکنید، انقلاب به خودی خود سر پا نمیمونه!
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
سردار متاسفانه یادمان نمیرود لبخندهای شما هنگام همزبانی با امثال روحانی و عارف که سیاست خارجی دولت نهم و دهم را نقد میکردید. و این است نتیجه دیپلماسی لبخند. دیر یادتان آمد حق با چه کسی است
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
خيلي بي غيرتيه که بياند با ناموسمون و وطنمون و دانشمندامون و فضا هاي علميمون هر رفتار حرمت شکنانه و تحقير آميزي بکنند و تازه بخوايم بگيم اسنادشو افشا ميکنيما!!!!
خدا به مسئولينمون غيرت و شجاعت بده
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار