چگونه هاشمی در خبرگان منزوی‌تر خواهد شد؟/ تنهای تنهای تنها!
گزارش/
آن‌چه در ۷ اسفند رخ داد، شکست برنامه‌ انگلیس برای ایران بود، مردم نشان دادند اجازه اثرگذاری غلط به اجانب را نمی‌دهند و از طرفی مانع آن شدند تا معتمدان روباه پیر استعمار در کشور نقش آفرین شوند.
تعداد نظرات: ۸۶
شمس
Germany
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
تحلیل خوبی بود
اما از این وقایع در مجلس خبرگان انسان دلش به درد میاد ، مجلسی که همه آنها علما هستند نباید ماها بتونیم براش چنین تحلیلهایی بنویسیم که کی با کی رفیقه و رئیس نمیشه ، کی اصلاح طلبه ،کی حمایت جامعتین پشت سرش هست و ...
هر چند که بعضی نفوذی ها فضا رو به این سمت کشاندند که به یاری امام زمان (عج) انشاالله به زودی رسوا خواهند شد
یاعی
سید سالار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
خداوکیلی تحلیل از این مغرضانه و آبکی تر وجود نداره. هاشمی رو مردم تهران بیشتر از جیم های تندرو دوست دارن.عین واقعیت.آب بریزید اونجایی که میسوزه عزیزان
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
خدایا خواب این جماعت سنگین است
بیدارشان فرما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
درود بر هاشمي
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
درود بر جنتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
درود بر جیم....!!!
123
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
درود بر آیات جیم و مرگ بر فتنه گران انگلیسی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
درود بجنتی
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
آخوند انگلیسی... انشالله اگه برخی مردم رفاه پرست و کوفی گونه تهران بهت رای دادند اما خداوند مثل همیشه تو را ذلیل می کنه و گوشه ای از خبرگان، در حسرت ریاست میشینی و نظاره گر علما و صلحا میشی... اونجاست که پیشنهاد من به تو آخوند انگلیسی این است: در حسرت صندلی ریاست بمیر...به امید آن روز که خیلی نزدیکه
معصومی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
برادر گرامی آقای امیر علی، مواضع آقای هاشمی قابل دفاع نیست و در این مدت ایشون با اهداف انقلاب اسلامی فاصله زیادی گرفته. اما بهتر است که شما با ادبیات بهتر مطالب را بیان کنید. چون اینگونه ادبیات مورد سوء استفاده دیگران قرار می گیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
هاشمی امید روباه پیر شده است. بدا به حالش. تاریخ پر است از عاقبت به شریهای این چنین!
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
شما ها هروقت زورتان نرسد بهش انگ انگلیسی میبندید وسعی در اختلاف دارید این کار تازه ای نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
تا باد چنین بادا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
دارید توجیه میکنید.داخل شهری زندگی میکنیم که 70درصد مردم از ماهواره استفاده میکنند.تاثیر بی بی سی در این انتخابات کاملا مشهود بود.مشخصه که روی مردم تاثیر گذاشته چون ایات مصباح ویزدی رای نیاوردند وایت الله جنتی هم شانزدهم شد.اقا گفت مردم به لیستی که انگلیس تبلیغ کنه رای نمیدن ولی ....ترسم از ان است که سالها بعد مردم جهان بگویند:ما اهل تهران نیستیم علی تنها بماند...اللهم عجل لولیک الفرج
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
باید هوشیار و بیدار ومراقب باشید که سیاست‌بازان پیوسته به غرب و شرق با وسوسه‌های شیطانی شما را به سوی این چپاولگران بین‌المللی نکشند؛ و با اراده مصمم و فعالیت و پشتکار خود به رفع وابستگیها قیام کنید.
امام خمینی
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
حرفی که زدید قبول.
ولی اوضاع در تهران را باید بهتر تحلیل کنیم. وگرنه خودمان را گول زده ایم. واقعیت این است که فرهنگ قالب تهران نشینی غرب زده شده است و بنابراین عملی در خلاف جهت نظام ضد غرب زدگی را انجام میدهد. این فضا فضای لج بازی است و احساسات. تا زمانیکه این فضا بر کشور حاکم باشد، آنها کار و مدیریت صحیح را نمیبینند و فقط اشتباهات را میبینند. کارهای کمتر صحیح همسویان با غرب را صحیح میپندارند و مخالفت با آن را متهم میکنند.
اگر میخواهیم فضای کشور به سمت تعقل پیش برود ما باید از خودگذشتگی کنیم و از احساسی کردن فضا دوری کنیم. هرچند حرفمان ظاهران صحیح باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
یک بار هم تحلیل کنید که چرا این سه نفر رای نیاوردند. شاید سودمند باشد. شاید واقعا خطایی داشته اند. همه چیز را تفسیر به مطلوب نکنید. وگرنه باز هم ضربه خواهید خورد. چقدر این عزیزان سیره خود را با سیره واقعی معصومین مطابقت داده اند؟ بد نیست ایرادات خود را ببینند. همه چیز را مصادره به مطلوب ننمایند. این را واقعا می گویم، برخی مردم به این نتیجه رسیده اند که اینها اصلا حرف دل مردم را نمی شنوند.
ناشناس
Armenia
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
... « چقدر این عزیزان سیره خود را با سیره واقعی معصومین مطابقت داده اند؟» ... واقعا برای اینکه سیره معصومین رو پیاده نکردند ، انگلیس هم ازشون حمایت نکرد و رای نیاوردند !!!!!!!!!!!
هموطن عزیز ! این تحلیل شما واقعا جای خجالت داره ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
مثلا آقای هاشمی حرف مردم را می زند که اول شده؟ مردم واکنشی و احساسی رای می دهند و این عجیب نیست و البته قبول دارم که باید آسیب شناسی کرد
اگر شورای نگهبان از تایید عده ای سر باز زد به جرم فتنه و همراهی ویا سکوت در برابر آن پس چرا اصل و ریشه فتنه گران را تایید کرد؟
محمد
Germany
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
الان مثلا هاشمی رفسنجانی حرف دل مردمو میشنوه ؟؟؟؟
احمد
Netherlands
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
قصد مقایسه ندارم،
ولی مگر وقتی حضرت علی (ع) سه بار متوالی توسط مردم کوفه انتخاب نشد (یعنی با انتخاب اولی و دومی و سومی)، آیا حضرت علی (ع) مشکل داشت یا مردم کوفه؟
امیدوارم مردم تهران اشتباه خود را دوباره تکرار نکنند!
شفیعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
چه کسی گفته است ایشان خود را با سیره معصومین مطابقت داده اند!!!خودشان این مطلب را بیان کرده اند؟؟؟به عنوان یک مسلمان شیعه همه ی ما در حال جهاد با نفس هستیم تا آخر مرگ اما چه قدر موفق بوده ایم ؟این را فقط از روی رفتار و گفتار میشود تشخیص داد !!!اما در زمانی که تشخیص برای ما امکان ندارد، دشمنان اسلام و انقلاب کار را برایمان راحت میکنند :)یعنی زمانی از کسی ابراز تنفر میکنند یعنی این فرد خار چشمشان شده است !دیدگاه هایش مخالف اهداف استعماری و استکباری آنهاست !!متاسفانه ما دشمن را خوب نمیشناسیم !!!یا خیلی دست کم میگیریم گاهی هم دوست خود میدانیم :( برای این منظور لطفا به تاریخ رجوع کنید اگر انصاف دارید!چه قدر خداون در قرآن کریم فرمده اند که کفار و یهودیان و مسیحیان دوست شما نیستند
sama
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
سلام . بله خطاهای زیادی دارن چون کاری نکردن که به چشم مردم تهران بیان .خودشون و خانوادشون فتنه گری نمی کنند(بچه هاشون اختلاس های چند میلیاردی نداشتند .دختراشون زیر پل کالج ساندویچ نمیخورن .خانومشون نمیگه اگه ما رای نیاوردیم بریزید تو خیابون .پسراشون هزینه انتخاباتی ریاست جمهوری پدرشون رو از جیب مردم نمیپردازن و ..... ).بله اما ایران فقط تهران نیست .این سه عزیز در ایران محبوبیت زیادی دارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
یه جوری صحبت می کنید انگار فقط شما هستید که سیره ی واقعی معصومین رو می دونید. درسته که باید یررسی کرد چرا رای نیاوردن اما این به این معنی نیست که تهمت بزنیم یا برچسب. دیگه فهم یه عده از مردم تهران همین قدر بوده وگرنه برای باخت ایران مقابل آرژانتین نمی ریختن توی خیابونا شادی کنند.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
یعنی الآن هاشمی سیره خود را با سیره واقعی معصومین مطابقت داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟یکم فکر کنی بعد کامنت بگذاری بد نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
نظر فوق را بنده نوشتم. اما برای برخی سو تفاهم شده که مثلا بنده از آقای هاشمی تعریف کرده ام. اصلا این طور نیست. همان نامه بدون سلام آقای هاشمی قبل از انتخابات 88 کافی است کسی متوجه شود که سیره ایشان چقدر با معصومین فاصله دارد. یا مثلا مواضع دشمن شاد کن ایشان. بنده می گویم سریع با تحلیل های آسان جلوی یافتن عیوب گرفته نشود و سریع خود را مبرا نکنیم. نکته دیگر اینکه اگر دشمن از کسی بد گفت هرچند معیار خوبی است اما کافی نیست. مثلا اگر از فردا انگلیس و آمریکا شروع به بد گفتن یکسره از داعش کنند، آیا ما نتیجه می گیریم داعش خوب است؟ یک بار از این زاویه نگاه کنیم؛ وقتی حضرت یونس (ع) در شکم ماهی بود چه کار کرد؟ به اشتباه خود پی برد یا مردم را نفرین کرد؟
سیّد میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
عالی بود ...
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
آقای هاشمی رفسنجانی از گندم خبرگان پنجم نخواهد خورد....بنشینید و تماشا کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
از زرشکش چی ؟
تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
ایشالله که از گندم دوره 6 هم خواهد خورد
چون خیلی هستن که 10 سال ازشون بزرگتر هستن اول نوبت اون هاست
اصلاحات
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
به همین خیال باشید! هاشمی رای اول مردم هستش و مردم حمایت می کنن نه دست های پشت پرده و تقلب بازی. کسی رو که مردم حمایت بکنه هیچ وقت تنها نخواهد ماند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
لطفا لفظ مردم را نیاورید طرفدارهای ایشون همون کسایی هستند که به ایشون رای دادند. همین آقای هاشمی سال ها پیش دیدند که در بین مردم ایران طرفدارهای زیادی ندارند این آنجا مشخص شد که مردم دور اول ریاست جمهوری آقای احمدی نزاد و به ایشون ترجیح دادند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
رای بسیار بالای سردار فتنه در انتخابات پنجم خبرگان مرا به یاد شعر شهریار فقید انداخت كه برخی از آن را می خوانید:

الا ای داور دانــــا تــــو مـی دانـی كـه ایـرانــی

چــه محـنـتها كشید از دست این تهران و تهرانی

چه طرفـی بست ازین جمعیت دون جز پریشانی

چـه دانــد رهـبـری سـرگشـته ی صحرای نادانی

چرا مردی كند دعوی كسی كو كمتر است از زن

الا تـهـرانیا انصاف مـی كـن خـر تـویـی یـا مـن

تـو ای بــیــمار نـادانی چه هذیان و هدر گفتی

برشتی كله ماهی خور به طوسی كله خر گفتی
قمی را بـــد شمـردی اصفهانی را بتر گفتی
جــوانـمــردان آذربـایـجان را ترك خر گـفتی

تـرا آتـــش زدنــد و خود بر آن آتش زدی دامن

الا تـهـرانیا انصاف مـی كـن خـر تـویـی یـا مـن

تـو اهـل پـایـتـخـتـی بـ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
اصلاحات خودشون گفتن دروغ گفتیم تقلب و این ریز میزه ها هنوز دارن از تقلب حرف میزنن!!! پس چطور تمام انتخابات های قبلی ای شرکت کرده بود شکست خورد؟؟؟ حتی در دوران اصلاحات!؟!؟!؟
علی
United States of America
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
شماها کی می خواهید از این توهم دربیایید که تهرانی ها همه مردم ایران نیستند؟
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
یک توصیه: آقای هاشمی بزرگ وار ! فکر می کنم زندگی شما بر بندگی شما به خداوند غلبه کرده !! یادتان باشد شما در مقام یک روحانی حضور دارید نه شرقی نه غربی نه هرجی نه مرجی نه میلی فقط وحیانی فقط برای خدا باشید !! شما کار برا خدا یادتون رفته !! همان اشتباهات طلحه و زبیر ..برگردید یک لحظه گذشته رو مرور کنید.. فقط یک کلمه بگید و زیر پرچم رهبری قدم بردارید .. لبیک یا خامنه ای

یک جواب هم به کسی که گفت که یک بار هم تحلیل کنید که چرا سه نفر رای نیاورند..
دوست عزیز اگر تاریخ خونده باشید زمان مولا علی (ع) به علی رای ندادن !!!!! چون تبلیغات دشمن یه جوری بود که حتی گفتن مگر علی نماز میخواند.... یه تحلیل ساده گفتم. تهرانی ها زیر بمباران تبلیغات دشمن غرق شدن .. نفهمیدند ... سیلی خواهند خورد ......

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
تهران نه، کوفه
me
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
خداوند به حاج آقا هاشمی عمر بلند عطا بفرماید تا هر چه بیشتر به این مردم خدمت نمایند چون حاج آقا دلسوز و حامی مردم دلیر ایران است و رای مردم نشان داد که تحول سیاسی در داخل ایران 360 درجه چرخش به سمت حاج آقا هاشمی داشته تا بلکه مملکت را از این بحران اقتصادی و سیاسی و اجتماعی رها دهد .
aliakbar
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
خدا اول به شما بصیرت بدن که زیاد اینقدر توهم نزنید چه خدمتی دوست عزیز خدمات معاویه ای ؟
همین سیستم همین ملت پسر دزدشون رو انداختن زندان پدرشون هم هنوز دارن پسر رو تشویق میکنن عقلتون کجاس ایشون هم مثل یه مردم عادی بودن به برکت نظام چه کاره ان الان ؟ منم از این امکانات می خواهم برا مردم خدمت کنم کجا میدن ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
انشاالله شخصا تجربه کنی مزه حاج آقا رو در زندگیت...

همین جوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
آخه باهوش!اولا 360 درجه معادل 0 درجه است.ثانیا حاج آقا بحران اقتصادی و سیاسی و اجتماعی درست نکنه، نمیخواد حلش کنه...
جواد جوادی شریف
-
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
به نظرم مطلب مهمی است قابل انعکاس ؛ البته نباید فراموش کرد مردم به گفته امام خامنه ای هم توجه کردند و به لیست رای دادند فقط در نوع لیست نتوانستند تشخیص بدهند وجریان اصلاحات توانست از این موضوع بهره برداری کند. نباید رای مردم در تهران را تقابل با جریان مدافع انقلاب معرفی کرد. همان موضوعی که مدتها با مطرح کردن آن با تندرو ی در زمین و خواسته غرب گام برداشت.
ناشناس
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
خوب است
رهروان ولایت
Germany
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
باید واکاوی صورت بگیره اینکه چرا به این نحو عزیزان ما کنار ماندند با تهمت افتر کاری از پیش نمیره من دانشجوی این مملکتم ما داریم راه رو اشتباه میریم لطفا این بداخلاقی های سیسای رو تموم کنیم از تخریب هم و پیش بینی ها دست برداریم لطفا برای اعتلای ایران واحد قدم برداریم بیشتر از این با لج و لجبازیاتون دل آقارو خون نکنید
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
منم با شما موافقم...چقدر خوب بود به جای تخریب و تحقیر همدیگه ، مردم رو به اتحاد و همبستگی دعوت میکردیم نه تفرقه و کینه ورزی !! چیزی که در درجه ی اول قرآن و بعد خود رهبر معظم انقلاب هم بقیه رو به این کار توصیه میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
برادر نفست از جای گرم در میاد مثل اینکه !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ میدونستی پول نفتت رو بچه های رفسنجانی و خود رفسنجانی و امثال روحانی و اصلاح طلبان میخورند میدونی اگر پولهایی که فرزندان هاشمی و حامیانش و مخصوصا اصلاح طلبان دزد دزدی کردن رو بخوان بدن به ملت اگر دوازده میلیارد اختلاص و دزدی اینها رو تقسیم بر 70 میلیون کنی ماهیانه یک میلیون و 700 و چهارده تومان ماهیانه باید بدن به ملت فقط این 12 هزار میلیارد میشه انقد حالا بقیه دزدی ها رو هم حساب کنی میشه حدود 5 میلیون تومان ماهیانه به هر نفر قضاوت با ملت
M.king
Kazakhstan
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
فکر میکنم شما با احترام نگذاشتن به رای مردم و مسخره کردن آنها و بی احترامی آشکار به منتخبین مردم که به هر حال از گرایش فکری شما نیستند به فتنه انگیزی می اندیشید. چه شمایی که چنین تیتر های به اصطلاح جنجالی می نویسید و چه کسانی که این تیترها را با کلماتشان تایید میکنند. بنابراین به فتنه گران شبیه ترید تا به دوستداران دموکراسی و مردم سالاری. در دین نیز شما را به دوری از مسخره کردن سفرش شده است. درس هایتان را دوباره مطالعه کنید. نماد مردم سالاری این رای مردم است.به یاد آورید که: "میزان رای ملت است". امام(ره)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
اخه چرا باید ملت انقلابی با فتنه گران سال 88 هم فکر باشند اینکه این هاشمی بی دین رای اورده بخاطره بی بصیرتی تهرانی هاست بخاطره ازادی طلبی یک عده است وگرنه هاشمیی که ثابت شده فتنه گر و منافق درجه یک و مخصوصا یک دزد بیت المال است هم خودش هم فرزندانش چرا باید ما باهاش هم فکر باشیم در حالی که حرف اول کشورمان رو انقلابی های واقعی میزنن و پاسداران انقلاب اسلامی چون این انقلاب رو نگه داشتیم و شماها پر رو شدید اگر پاسداران انقلاب شماها رو دو دستی میدادن دست غربی ها و داعشی ها اونوقت میفهمیدی به چه فتنه گری رای دادی برو برادر که مدیونیم به خون شهیدان و پاسداران انقلاب هاشمی یک فاسد است
بماند
Germany
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
اتفاقا گزینه انگلیس موفق شد.اکبر هاشمی رفسنجانی با تبلیغ BBC اول شد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
باعث بدنامی شهر تهران شد و الان تهران با شهر کوفه دز زمان امام علی (ع) و امام حسین (ع) مقایسه می شه.... مردم تهران همینو می خواستین؟؟؟
ن ر
Germany
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
اگر هاشمی نبود کشور ما الان مثل کشورهای همسایه بود ما همیشه و هیچ وقت یار قدیمی امام را تنها نمیگذاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
اصلاح طلبان رفتن تو نخ چگونه جمع کردن رای شهرستان های برای آینده شون...

به اصول گرایانی در شهرستان ها انتخاب شدن بگید که قوی عمل کنن. نه که ده تا جلسه نیان و مصوبات همینطوری شرتی پرتی خراب بشن.

تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
امام خمینی: بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
جناب تهرانی بنده به عنوان یک ایرانی از شما خواهش می کنم یک بار هم شده راز قطعنامه را بخوانید این خاطرات خود حاج آقا است بعد فکر میکنم نظرت عوض شود چون حضرت امام در وصیت نامه شان فرمودند به این مضمون شاید من از کسی قبلاً تعریف کرده باشم ببینید زمان فعلی چطور است آقای مهدی ایشان در فتنه88 خانم فائزه در اهانت به پرچم های سیاه امام حسین(ع) پاره کردن عکس حضرت امام(ره) و موارد دیگر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
دیراومدی داداش اون مال دهه 60 بود
شفیعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
یعنی مردم از خنده :)))))) این حرف ها رو از سایت هاشمی برمیدارید ؟؟؟؟از سایت آقای هاشمی خیلی خنده ام میگیرد چون ایشان همش از خودش تعریف میکند !!! والا ما ندیدیم مردان خدا اینقدر رگباری و خواب نمایی از خودشون تعریف کنند!!! من تو سایت هیچ بزرگی ندیدم حتی یک ذره از خودش تعریف کند چه برسد از زبان امام راحل!!!!
هر که را اسرار عشق آموختند مهر کردند و دهانش دوختند
اینقدر ساده نباشید !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
آقاي علم الهدي در مشهد سوم شد و نه اول!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
در استان نه مشهد:))))))))
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
با سلام به همه عزیزان بنده چه بگویم همه آنهایی که در آنجا جمع شده اند آیت الله هستند آیت الله یعنی نشانه خدا بنده امیدوارم همه نشانه خداوند باشند نشانه خداوند بودن یعنی هر کسی به چهره شان نگاه کند به یاد خداوند بیافتند و دلهای همه ازگناه به لرزه بیافتد و گر نه گفته با عمل تطبیق نداشته باشد فکر می کنم پیشوند اسم مان را بیاوریم پایین مثلاً حجه الاسلام یا ثقه الاسلام یا هر طوری خدا راضی می شود
mohsen8
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
تنهای تنها؟ عزیزم مثل اینکه خودتو به خواب زدی برو یه بار دیگه نتایج و ارا انتخابات رو ببین و بگو کی تنهای تنهاس
ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
اینکه این هاشمی رای اورده دلیل بر خوب بودنش نیست جواب شما رو در سال 96 با رای 40 میلیونی به دکتر احمدی نژاد ثابت خواهیم کرد که ملت انقلابی هنوز هستند و پاسداری میکنند از انقلابشان
mohsen8
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
باشه دیدار من و شما به سال96 ولی... گفتی دکتر احمدی نژاد؟خیلی جالبه که فراموش کردین ای آقا با خودخواهی تمام چه به سر مردم اورد یادتون رفته سال اخر به طور کامل مملکن رو رها کرد یادتون رفته برنج یهو پنج برابر شد یادتون رفته میوه کمتر از کیلو10تومن پیدا نمیشد.یادتون رفته دست همه رفیقاش رو شد یادتون رفته یه نفر مثل علی ابادی که ورزش رو به نابودی کشوند چون دوستش بوده برا وزیر نیرو به مجلس معرفی کرد!!!اینکه هاشمی اینقدر رای اورده دلیل بر اینه که مردم اونو میخوان.انشالا این انقلاب همیشه محکم و استوار میمونه و تحت رهبری اقای خامنه ای به پیشرفت خودش ادامه میده تا جایی که صاحب اصلیش بیاد ولی خیلی بی انصاف هستین که دوباره اسم احمدی نژادرومیارین.بعضی هاچقدرزود همه چی روفراموش میکنن.ادمین خواهشا چاپ کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
اقا محسن سال های اخر به دستور رفسنجانی اکثر فروشندگان احتکار کردند و باعث تخریب دولت دکتر احمدی نژاد شدند روزی که امام زمان عج ظهور کنند ان شا الله همه اینها رو خواهیم فهمید
ebitanha
Australia
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
در جنگ صفین شمر از سربازان حضرت علی(ع) بود ولی همان شمر که در جنگ صفین در رکاب حضرت علی(ع) جانباز شد چند سال بعد بخاطر مال دنیا و فروختن نفس خود فرزند ایشان امام حسین را به شهادت رساند.
کسیکه در اول انقلاب مبارز بوده ممکن است پس از دست یافتن به ثروت زیاد آخرت را فراموش کند و شمر زمان خودش شود .
ناشناس
United States of America
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
من اصلا طرفدار آقای هاشمی نیستم ولی اینو میدونم که قیاس قاتل امام حسین(ع) و همردیف کردن اون با کسی که شیعه ست و مذهبی ، گناهیست بزرگ . من کاری به پسر این آقا ندارم ولی گناه هر کسی رو نباید به پای دیگران نوشت. هر چند من از خانواده ی آقای هاشمی متنفرم ولی این که رفسنجانی کنار رهبر انقلاب مانده و در قبال زندانی شدن پسر و دخترش سکوت کرده خیلی عالیه و این خودش یک حسن به حساب میاد. چقدر خوب بود ما که ادعای شیعه بودن رو داریم واقعا شیعه یعنی پیرو راه حضرت علی (ع) بودیم و همیشه حق رو میگفتیم هر چند به ضررمون باشه.
مسیح
-
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
بسمه تعالی
سلام دوست عزیز
این که شما می گویی آقای هاشمی در برابر زندانی شدن فرزندانش سکوت کرده برای من جای تعجب دارد
اگر در آرشیو دکتر سلام بگردی
خواهی دید ایشان چه فشاری به قوه قضاییه آورد
و آقای لاریجانی چطور جوابشون را داد
...
یاعلی
رضا۹۱۳
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
یقین بدونید اونای که به این لیست رای دادن هیچ شناختی از دبن وسیاست وجمهوریت ندارن تو شبکه های مجازی بخصوص تلگرام کانالاشونو ببینید فقط دنبال آزادی بی بندوبارین وخواهان کسی هستن که فضارو براشون محیا کنه خدا به داد متدینین تهران برسه فضافضای اسفناک تو تهران خدارو شکر شهرستانیم از خدا میخوام شهرستانی بمونم بمیرم تا روشنفکر تهرانی باشم مطلبی رو چند روز تو تلگرام دیدم که شوکه شدم از اینهمه فحشا که به اسم روشنفکری میشه عکس فیلم مطلب خاطره .با این اوضاع خدا میدونه ماهواره سگش شرف داره به تلگرام خدا به داد هممون برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
خدا بداد تو برسه با همفکرات که اینهمه مردومو بی دین و... خطاب میکنی یکسر برو از روحانی بی غرض مسجد سر کوچه تون بپرس تهمت چه گناهیه و چه عقوبتی داره .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
ما دنبال بی بندو باری و فحشا نیستیم.اما دنبال آزادی هستیم.دنبال حق انتخاب.زندگی ک حق انتخاب توش نباشه هیچ ارزشی نداره.اسلامی هم ک قبولش داریم میگه امر ب معروف نه زورررررر!از طرفی افکار افراطی بعضی از آقایون روز به روز داره کشورو منزوی تر میکنه.داریم با همه دنیا میجنگیم.ک چی؟ ما خوبیم اونا بدن! آره؟ هه بااااشه!
نکته جالب اینه که اقتصاد مقاومتی هم معنی نداره وقتی نخبه هامون دارن فرار میکنن از کشور.
ب نظر من دلیل تحریم هایی که بابتش حذف شدن باج دادیم، همین افکار افراطی بود.هممون میدونیم اسراییل دشمنه اما نیازی نیس اینو پشت تریبونای بین الملی جاااار بزنیم.چون نتیجش میشه تحریم.باعث میشه همین فکریو که ما نسبت به داعش داریم، اونا نسبت ب ما داشته باشن.غیر از اینه؟؟؟؟
...
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
به نظر من عینا نتایج مانند سال 88 بود چون در اون سال موسوی در تهران دوبرابر احمدی نزاد رای داشت ولی در کل کشور احمدی نزاد 60 درصد آرا را به خود اختصاص داد.الان هم تقریبا اصول گرا ها در کل بیش از 50درصد مجلس رو گرفتند. در تهران هم که این نتیجه کاملا قابل پیش بینی بود .به هر حال تهرانیها فعلا حالا حلا ها دل در گرو اصلاح طلبان دارند .به نظرمن اگه نتوانیم از برجام نتیجه دلخواه رو بگیریم ورکود همین جور بماند و در انتخابات بعدی انقلابیون دل را یک دل کنند وفقط با یک نماینده کاریزما مانند قالیباف جلو بیایند قطعا قطعا آقای روحانی شکست می خورد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
کشور هم که فقط تهران و شمیرانات نیست برادرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
ان شا الله سال 96 دکتر احمدی نژاد بیاد به میدان هر چی باشه از روحانی فاسد بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
فقط احمدی نژاد محبوبیت و توان شکست افساد طلب ها رو داره. قالیباف در انتخابات 92 ضعیف کار کرد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
من حیییییررانم! چطور میتونید اینارو بنویسین؟ معلومه که از اکبر آقا خییییلی بدتون میاد آره؟ چرا عاخه؟ مگه چیکار کرده؟هاشمی هیچ وقت تنها نی.
سرتونو درد نیارم خواستم بگم اخبارتون بعد از انتخابات خیییلی بامزه شده.آخه بیشتر جنبه ی طنز پیدا کرده.
حمید م.
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
شما اگه تا حالا نفهمیدی، فکر نکنم دیگه بعد از این هم بفهمی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
حالا درسته آیت الله یزدی و آیت الله مصباح رای نیاوردن اما همه اینو خوب می دونن که رای آوردن آیت الله جنتی چقدر حالشونو گرفته (-:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
میزان رای ملت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
میزان رای ملت است ولی نه با حیله و قانون شکنی رای اوردن برادرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
بله قطعا میزان رای ملت است ولی خوب این قاعده هم درسته که هرکی خربزه بخوره باید پای لرزش هم بشینه نگی نگفتی ها ملت جونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
تازه چن شبی است حاج آقا خواب های الکی نمی بیند کاری نکنید دوباره دفتر خاطرات خودش را باز کند ودروغ بگوید مواظب باشید
ناشناس
Armenia
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
این چه اراجیفی است که به خورد مرد میدهید احترام به رای مردم حق مردم است حالا شما دیگه از خدا نمیترسی ..مردم چه گناهی کردند؟؟؟
بنده شاکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
اگر امثال مدرس دربرابرانگلیس ایستادند وتوانستند محبوب ملت ایران شوند که صد البته هم چنین بود چرا شما از همان نقطه چشمتان را بستید ودیگر همان مردم را نمی بینید که به آقای رفسنجانی رای دادند ومیخواهید به زور هم که شده بین فقها اختلاف بیندازید مردم دیگر از حرفهای این چنینی خسته شده اند وتفرقه را نمی پسندند خواهشا" اختلاف را کنار بگذارید
و
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
لعنت خدابر هرچه فتنه گر دورو ولعنت بر کسانی که باکمک پول وتبلیغات رسانه ای بیگانه رای عوام ,ساده اوح را می خرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
انشاالله دردوردوم انتخابات یاران بیشتری ازهاشمی رابه یاری اومی فرستیم،هرچه بیشتربه مردم تهمت انگلیسی بودن و....بزنید بیشترمنزوی خواهیدشد.مردم می خواهندبه ماوشما نشان دهند.باهیچکس شوخی ندارند.اگردوستان ماهم بدعمل کنند.باردیگرشماراانتخاب می کنند.لازمه اش این است که ظرفیت احترام به دیدگاه مخالفت راداشته باشی اگربااین دست وفرمان پیش برویددردره سقوط خواهیدکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
خخخخخ شما دیگه کی هستین اسمتونو هم گذاشتید سیاسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
کی حکم اعدام مهدی هاشمی وزنگنه عاملین فساد بزرگ کرسنت 2و1 وهمچنین جاسوسی برای انگلیس وعلم کردن فتنه 88 می اید؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار