عارف: آقای محتشمی اشتباه کرده است / کواکبیان: در جمع دانشجویان نباید زیاد قرآن خواند!
طی نشستی در دانشگاه علامه؛
بعد از ظهر امروز نشستی با حضور محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت و مصطفی کواکبیان، رئیس حزب مردم سالاری در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
تعداد نظرات: ۵
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
میخواستم به آقای عارف رای بدهم. ولی بخاطر حمایت از سران فتنه هم خودم و هم دیگرانی که با من در ارتباط هستند را مجاب خواهم کرد که به او رای ندهند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
با سلام
محمود آقا را یک کشور اروپایی هم راه ندادند اما رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه رفته است...عجیبه، واقعا واسم سخت تمام آمال و آرزوی این آقایون شده اروپا و آمریکا و ملاقات با روسای این کشورها واقعا یعنی چی؟ خدا تو زندگی این آدما کجا قرار داره؟ راستش من الان 30 سالم بیکارم ازدواج نکردم و خیلی مشکلات دیگه ولی امیدم به خداست ولی این افراد رو نمی دونم تازه خوب امام رو درک کردند جبهه های جنگ رو دیدند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
انقلاب مال شما افسادطلبان است.....خخخخخخخخخخخخخخخ
حسین
United States of America
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
شما و امثال شمایی که از خواندن آیات قرآن و روایات معصومین (ع) اکراه و کراهت دارید هیچگاه راه سعادت انسانی و الهی را طی نخواهید کرد پس اینقدر وقت و جان و مال و سرمایه ملت و کشور را مصروف نکنید و تلف ننمایید چرا که در شما خیری نیست!!!
هر که راه سعادت الهی بشر را دنبال نکند یقیناً در دامان طاغوت راه طی خواهد کرد که شما هم هم اکنون به این درد دچارید.....
پس اعتماد به شما و رأی بشما تباهی و تلف کردن حق و حقوق ملت و مسلمین و کشور است. همین بس ، چرا که شما در مجلس ششم امتحانتان را پس داده اید!
نقره داغ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
بیچاره تر از این عارف و کواکبیان کسانی هستند که پای حرف مفت این دو کف میزنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار