علت استقبال سید حسن نصرالله از حمله زمینی عربستان و ترکیه به سوریه چیست؟
به نظر می رسد علت اسقبال رهبر جنبش مقاومت اسلامی لبنان از آمدن سعودی ها به سوریه ناشی از این مسئله می شود که محور مقاومت برای اولین بار فرصت مناسبی پیدا می کند تا به صورت مستقیم با سعودی ها رو در رو شوند تا با عامل اصلی مشکلات منطقه به صورت جدی تسویه حساب کنند.
تعداد نظرات: ۵
صولت کرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
درود بر سید حسن دنیا هم فهمیده که مشکل اسلام و تمام این بد بینی ها به اسلام و مسلمین ناشی از رفتار آل سعود این همپیمان اسراییل است !القاعده را کی تاسیس کرد؟گروهای سلفی راکی بوجود آورد !اخوان المسلمین را کی از راه منحرف و به دام امریکا و سیسی این غول ضد دموکراسی انداخت و همه را قلع وقمع کرد! ارمان فلسطین را کی لگد مال کرد!فجایع یمن،سودان،لبنان،نیجریه،بوکو حرام ، چچن،بوسنی،و...از دست پروردگان عربستان و اسرایل است که با طرح اسرایل و پول عربستان اجرا می شوند مرگ بر ظالم وهابیت برادر خوانده صهیونست است یا بعبارتی دوقلوی این طفل نامشروع است که نطفه آنها را انگلیس این گرگ پیر و پدر بزرگ امریکا بوجودآورد !آهای مسلمونا مگر مسلمانانی که روزانه در کشور های مسلمان کشته می شوند چند در صدشان شیعه است ؟
دیده بان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
آخرش اگر بیایند یا نیایند
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
اگه نیان مشکل سوریه حل میشه اگه بیان مشکل ریشه ای(عربستان و..)حل میشه
دیده بان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
منظورم اشتباه تایپی در گزارش بود. و گرنه منظور سید عزیز را گرفتم.این سعودی های کثافت نیاز به جوابی دندان شکن دارند
عاشق وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
آقای حسن برای خودش تو امنترین جا نشسته و نظر میده . آخه پدر صلواتی هزینه جنگ که از جیب شما پرداخت نمیشه از سفره مردم بدبخت ایرانه . تازه اونایی هم که باید بجنگن بازم باید از شیرمردان ایرانی باشن .پس لطفا شما بی خیال جنگ باشین .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار