آقای هاشمی خود را از سیاست بازنشسته کنید
عصارزاده:
جانشین خواهران بسیج دانشجویی واحد علوم تحقیقات گفت: آقای هاشمی دلسوزانه از شما استدعا دارم خود را از سیاست بازنشسته فرمایید و این چند صباح باقی مانده را صرف امورات معنوی نمایید باشد که موجب روشنی دل و اندیشه شما گردد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
آفرین خیلی عالی بود...جمله آخر خیلی بهم چسبید...
آقای هاشی دلسوزانه از شما استدعا دارم (داریم) خود را از سیاست بازنشسته فرمایید و این چند صباح باقی مانده را صرف امورات معنوی نمایید باشد که موجب روشنی دل و اندیشه شما گردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
اين، همينجوريش كه مشغوله(مجمع و غيره و ذالك) اينقده فتنه گري مي كنه؛ حالا اگه يه جا بيكاربشينه كه خدا ميدونه چيكار ميكنه!!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
کسی که قبل تر رفتاری چنین داشته ... برون یابی آماری، رفتار حالش را طبیعتا تایید می کند. به نظر بنده کم لطفی!! به ایشان محسوب میشود که کهولت را به چنین تدابیری نسبت دهیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
بنظر میرسد کسی باید خودشو بازنشسته کنه که روی کول مردم سواره نه تنها نفعی نداره بلکه با برخی اظهار نظرات باعث دشمنی بیشتر مردم میشه و آرامشو از جامعه سلب میکنه و با تندروی وحرفهای نسنجیده آب به آسیاب دشمن میریزه شمارا بخدا فکر کنید تو گروه تندروهای افراطی کشور چقدر افراد هستند که در تریبونهای مختلف از قبیل مداحی , نماز جمعه , مجلس و... با سخنان نسنجیده خود کشور را به به قهقرا بردند . انصاف داشته باشیم در مطالعه بی غرض از کارنامه هاشمی متوجه میشویم نتنها ایشان نباید از سیاست کناره گیری کنه و وجودش لازمه بلعکس این افراد تندرو و تمامیت خواه برای مملکت سم میباشند باید برند پی کارشان .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
اکبر شاه و عدم احساس تکلیف ، مگه میشه!!!!!!!!!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار