تجديد ميثاق رييس جمهور و هيات دولت با آرمان‌های امام(ره)
رییس جمهور و اعضای هيات دولت صبح امروز با آرمانهای والای امام راحل و شهيدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجديد ميثاق کردند.
تعداد نظرات: ۴
مؤذّن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
بسمه‌تعالی/ اصول و آرمان‌های حضرت امام راحل(ره) از زبان مقام معظم رهبری در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت آن عزیز سفر کرده: 1- اثباتِ اسلام ناب محمدّی و نفی اسلام آمریکایی؛ 2- اعتماد به صدق وعدة الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبر و زورگوی جهانی؛ 3- اعتقاد به ارادة مردم و نیروی مردم و مخالفت با تمرکزهای دولتی؛ 4- طرف‌داری از عدالت اجتماعی و طرف‌داری از مستضعفان و ردِّ اشرافی‌گری 5- مخالفت با قلدران بین‌المللی و مستکبران 6- لزوم استقلال کشور و ردّ سلطه‌پذیری 7- لزوم وحدت ملّی و توجّه به توطئه‌های تفرقه‌افکن.
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
رئیس جمهور، رییس جمهور و اعضای هيات دولت صبح یکشنبه در آستانه سی و هفتمین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي، با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران و گلزار شهدای بهشت زهرا، با آرمانهای والای امام راحل و شهيدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس """" تجديد ميثاق کردند """""". آقایون با ظاهر سازی نمی شود تجدید میثاق کرد .باید در عمل نشان دهید با یه گل و...................... خودتان را گول می زنید.
مؤذّن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
خودشان را که گول نمی زنند؛ براساس آنچه در این بیش از دوسال عمر دولت یازدهم دیده‌ایم، می‌توان ادعا کرد که می‌خواهند مردم را گول بزنند امّا، زهی خیال باطل! سخنان و وصایای امام راحل(ره) و توصیه‌های مقام معظم رهبری و البته واقعیات به‌وقوع پیوسته در سال‌های پر از ماجرای پس از انقلاب اسلامی، آنچنان جامعه ایرانی را مجرب کرده که این نمایش‌ها موجب فریب‌مان نخواهد شد!
ناشناس
Germany
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
تجدید پیمان شدند بلکه در حال مردودی هستن
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار