دعوت از پرستاران ایرانی به چالش بدحجابی+عکس
دسیسه‌های بی‌پایان برای تقابل با حجاب اسلامی
بتازگی چالشی با عنوان «چالش روپوش» به پرستاران ایرانی پیشنهاد می‌کند که عکس‌های بدون پوشش و فرم پرستاری خود را به همراه نام و شهر محل خدمت منتشر کنند.
تعداد نظرات: ۱۷
شجاع دل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
این خانم ها با این قرطی بازی ها ،خودشون رو آماده صیغه بکنند چون از کسی که به این سرعت حماقت میکنه و خودش را مفت در معرض نگاه نامحرم قرار میده غیر از این هم توقعی نمی ره. یعنی شوهران و برادران و پدرانشون اینقدر بی غیرتند که اجازه لذت بردن از اندام ناموسشون رو به این راحتی میدن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
چی میگین صبح تا غروب؟ به فکر رفاه مردم باشین به جای این چرت و پرتا! هر کسی آزاده هرجور دوست داره زندگی کنه به شما چه؟
ضد صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
سلام ،جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میگم غیرت جزو خون شما نیست؟؟؟؟
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
هر کسی آزاده هر طور میخواد زندگی کنه؟!! پس به شما چه ما چی میگیم و چه میکنیم!!!! گوله منطقی واقعا"!!
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
عزیزی که میگی غیرت،به نظر که شکمت کامل سیره.غیرت این نیست که بچسبی به روپوش زن و اونو به عنوان مشکل اساسی بندازی جلو.غیرت اینه که جلوی دزدی ها و اختلاس ها سوء مدیریت ها و ... رو که زندگی میلیون ها هموطن رو تحت تاثیر قرار داده رو بگیری.یادتون باشی همیشه مسایل اصلی و فرعی رو طبقه بندی و ابتدا به مسایل اصلی رسیدگی کنید.
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
زندگی همش رفاه نیست. رفاهی که در اون آرامش نباشه اصلا رفاه نیست. بدحجابی آرامش رو از خانواده ها میگیره. خداوند طوری مرد را آفریده که بدحجابی نوعی از تجاوز جنسی به حریم اوست. هرچند مردهای بیمار از این موضوع استقبال میکنند!!!! و مهمتر از همه خداوندبا توجه به نوع خلقت مرد حجاب رو واسه زن اجبار کرده. از آثار شوم این پدیده ی شیطانی بالا رفتن آمار طلاق ثبت شده و طلاق های عاطفی ثبت نشده است.!! میتونید آمار طلاق در کشورهای غربی رو یه سرچ بکنید تا متوجه اوضاع بشید! خدا در چند آیه از قرآن دستور به حجاب کامل داده. به نظر شما خداوند دروغگوست و الکی قانون تعیین میکنه و شما راستگو هستید و با کلی تفکر و تعقل حکم میکنید که هرکی هرکاری خواست بکنه!!!!!!؟ و به دیگران چه! چرا نمیگید رفاه مردم به دیگران چه!؟
شس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
بی غیرت
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
جناب دانشمند،شما هم چرت و پرت نگو! هیچ کسی در هیچ کشوری آزاد نیست که هرجور دوست داره زندگی کنه. بلکه هرکسی آزاده که در چارچوب قوانین و قواعد کشور خودش زندگی کنه. اگه اونها رو نمی پسنده،آزاده که بره..
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
خداوند در قرآن کریم در چند آیه زنان را به رعایت حجاب کامل ملزم کرده. خداوند بر اساس نوع خلقت موجودات براشون وظیفه تعیین میکنه. به نظر شما نعوذبالله خداوند دروغگوست و الکی دستور به رعایت حجاب میدهد!!؟ ولی شما از روی عقل و منطق میگید هرکی هر جور میخواد رفتار بکنه!!؟ با توجه به نوع خلقت مردها بدحجابی یک نوعی از تجاوز به حریم خصوصی اونهاست. آثار منفی و شوم بدحجابی اول و آخر به خود خانوم ها برمیگرده. بی اعتمادی آقایان. بالا رفتن سن ازدواج. حساسیت زدایی تدریجی واسه میل به انجام گناهان سنگینتر. بالا رفتن آمار طلاق. که همگی از اثرات منفی بدحجابی است. لطفا در این زمینه کمی مطالعه بفرمایید و الکی نسخه نپیچید که هرکی هرجور که دوست داره زندگی بکنه!! برهم زدن آرامش روانی جامعه با خودش رفاه نمیاره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
اول اینکه شما به جای اینکه تو اینترنت بچرخی به فکر ترمیم لایه ازن باش دوم آزادی هرکس محدود به احترام و رعایت حقوق دیگرانه این آزادی که شما گفتی هیچ جای دنیا نیست اگه می بینی مثلا یه جا آزادی جنسی یا فروش اسلحه اس به خاطر نقص حکومتشونه و گرنه از هرکس سوال کنی اعتراف می کنن که این کارا به ضرر کشورشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
اصلا به تو چه نظر میدی؟ برو فکر رفاه مردم باش. هر کس آزاده هر خبری پخش کنه، هر نظری بده!!
مصطفی
Germany
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
بی شرفا بی شرفا بی شرفا...حیف شهدا که خونشونو دادن تا امثال این پست فطرتای نمک نشناس حروم لقمه اینجوری جولان بدن و آزادی آزادی کنن(آزادی مورد پسند شیطان)...این گربه صفتای کثیف حقشون بود میشدن کنیز بعثیا تا حساب کار دستشون میومد بازم دم خدا گرم که بد و خوب و یکجا میخره برن خدارو شکر کنن...
reza
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
واقعا فکر کنید بعد حرف بزنید.خوب حجاب یک زن تو اجتماع روی همه تاثیر میزاره یه بحث اجتماعیه.واقعا مغزتونو با یه تحلیل اشتباه از ازادی پر کردن دیگه کر شدید.اره همه ازادی رو دوس دارن ولی این کارا اتفاقا عمقی تر نگاه کنید ضد ازادیه زنان و مردان توی جامعه است.فرهنگ غربی دیوونتون کرده.اونا که به قول شما ازادن چقد به زناشون به چشم کالا و لذت نگاه میشه.زن هم انسانه و باید مثل انسان تو جامعه باشه.چرا نباید این نگاه تو دنیا غالب بشه.چون غربی ها مغرتونو شست و شو دادن دیگه فکر نمیکنید و از حرفای مخالف نظر خودتون که غربیه بیزار شدید. زن و مرد فرق دارن عزیزان.تو افرینش خدا که دیگه شک ندارید.زن و مرد نمیتونن مثل هم باشن. متفاوتن.زنان اروپایی هم سالها پیش حجاب داشتنوالان چرا این جور شده.؟به خاطر تعبیر دروغ
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
به فال نیک بگیرید چرا که افراد بی حیا و عقده ای توی جامعه مشخص میشن...لعنت بر شیطان و یارانش از جن و انس
یکرنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
حمیداقا نظر شما از دید مثبت خوبه..
اما باید توجه داشته باشید که برادر خواهرای ما با اعمال این جماعت ممکنه گمراه بشن..
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
کسانی که این چالش رو طراحی کردند و افرادی که بهش پیوستند هردو احمقند. چون روپوش پرستار و پزشک ربطی به حجاب نداره بلکه لباس فرمه و برای پیشگیری از انتقال آلودگی محیط کارشون لازمه.
یکرنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
ببخشیدا...نمی دونم چرا بعضی خانوما منتظر یه اشاره ان که خودشونو ارزون بفروشن..
ارسال نظرات
captcha