نعمت‌زاده از جان پتروشیمی چه می‌خواهد؟/ دردسرهای یک پیرمرد پرحاشیه!
گزارش/
پیرمرد پُرحاشیه‌ کابینه‌ روحانی دست‌بردار نیست! شواهد و قرائن نشان می‌دهد او تا خروج کامل این صنایع از بازار بورس از پا نخواهد نشست. اما ماجرا چیست؟ وزیر کهن‌سال دولت از جان پتروشیمی‌ها چه می‌خواهد؟
تعداد نظرات: ۱۰
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
چشم تنگ دنیا دوست را*یا قناعت پر کند یا خاک گور
ﻋﻠﯽ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ ﺑﻤﻴﺮﻳﺪ ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺁﻧﮑﻪ ﺑﻤﻴﺮﻳﺪ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
گزارش جالبی بود از این مسائل پشت پرده بیشتر افشا کنید
علی اعلایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
به نظر من قشر دانشجو باید به این قبیل فعالیتها حساس باشد و موضع گیری کند تا افرادی مانند وزیر صنعت فکر نکنند حق دارند هر کاری در این کشور کنند و سودهای کلان به جیب نزدیکان خود بریزند و از شفافیت و اقتصاد سالم فرار کنند.
رفتار دولت و شخص رئیس جمهور جای تعجب دارد که اصلا به رفتار دو گانه کابینه خود توجه نمیکند و هرکس ساز خود را میزند! نوبخت میگوید نشود نعمت زاده میگوید بشود.
باید امیدوار بود که معجزه ای شود و نعمت زاده دست از سر بازار پتروشیمی ها بردارد وگرنه امیدی به کابینه و رئیس جمهور نیست زیرا به دلایل نامعلوم با نعمت زاده مسامحه میکنند و در برابر پیرمرد پرحاشیه پولدار نمی ایستند.
امیرعلی
Germany
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
نعمت زاده چه می خواهد؟ خب معلومه طبقات را یکی پس از دیگری به سمت ویل طی می کند و حرص و آز خود را میراث فرزندان می کند. به کجا پیرمرد... تو که افراد کابینه خودتون گفتند سهام 17 تا پتروشیمی و صنایع بزرگ را دارین. دیگه چقدر مگه میخوای بخوری...کلا اعتقادی به خدا و قیامت و حساب کتاب داری؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
چه جوری میخوان جواب خدا رو بدن
فلانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
مگه خدا رو قبول دارند که بخواند جوابش رو بدند ؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
به نظر من مجلس نباید وارد این مسئله بشه هر چند به ضرر جامعه تمام می شود.چون این دولت دولت لفاظی است وبا یک سری از کارها این اقدام رو جناحی نشون می ده مثل استیضاح فرجی دانا. پس مجلس باید این هزینه رو به خودش تحمیل نکنه و توی تله دولت نیفته وقتی آقای روحانی برای تامین هزینه انتخابات صندلی وزارت رو میده به افراد ۱۰۰۰ میلیاردی باید عواقبش رو هم تحمل کنه.
ناشناس
Germany
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
اینم لیست سهام هاش در لینک زیر
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D9%86%D8%B9%D9%85%D8%AA%E2%80%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87#.D8.AA.D8.B5.D8.AF.DB.8C_.D9.88.D8.B2.DB.8C.D8.B1_.D8.B5.D9.86.D8.B9.D8.AA_.D8.AF.D8.B1_.DB.B3.DB.B3_.D8.B4.D8.B1.DA.A9.D8.AA_.D8.AE.D8.B5.D9.88.D8.B5.DB.8C
محمدنادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
من خودم کارمند صنایع هستم میدونیدچه جوری دلال خوری میکنند پروانه بهره برداری الکی و صوری برای واحدهای پتروشیمی صادر میکن و میکردند بعد مواد از پتروشیمی میگیرند و آزاد میفروشن و تلفنی سود میبرند کلان .
ارسال نظرات
آخرین اخبار