داوود‌اغلو: تهران و مسکو مخالف نابودی داعش هستند!
ادامه فرافکنی‌های مقامات ترکیه:
نخست وزیر ترکیه در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شد ایران و روسیه از وجود داعش سود می‌برند.
تعداد نظرات: ۱۰
حاج داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
این مردک یادیوانه شده یا هذیان می گوید. متاسفم برای مردم ترکیه که سرنوشتشان به دست دوابله قدرت طلب بی عقل یعنی اردوغان وداود اوغلو افتاده است.
حسین
United States of America
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
چون تهران و مسکو مخالف نابودی داعش در سوریه اند ! پس در سوریه حضور مستشاری و حمایت و کمک نظامی و استراتژیکی دارند و رزمندگان ایرانی و اسلامی از عزیزترینهای دنیایشان میگذرند و جانشان را در طبق اخلاص در راه خدا و حق ، برای مظلومان و مستضعفان جهان اسلام بذل می کنند ؟!!!!!
و شما سردمداران ترکیه و اروپا و غرب که درصدد از بین بردن داعش هستید چرا آنها را حمایت و از مرزهایتان عبور و پناهگاه امنی برای آنهایید و بفرمایید در شمال عراق چه غلطی میکنید ؟؟؟؟؟!!!!!!
شما نانجیبانی هستید که اگر دستتان برود در عراق ، حتی به حرم ائمه اطهار هم دست درازی خواهید کرد چه برسد به حاکمیت عراق !!!
واقعاً شایسته فرمود رهبر معظم انقلاب : «که از سیاستمداران جهان اسلام ناامید شده است ! » شما خود را به نفهمی زده اید.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
معلومه چه کسی از نابودی داعش نا راحت میشه اول این که آمریکا و شخص باراک اظهار ناراحتی کرد که گفتگوی صلح به خطر می افتد (راست هم میگه وقتی داعش ها نابود شوند دیگه کسی نیست که بیاید و گفتگو کند) دوم و سوم عربستان و ترکیه هستند که ناراحت می شوند و می توان این ناراحتی را در لحن حرفهایشان دید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
عجب نفهمیه!! آخه گوسفند!! داعش رو تو و اردوغان احمق حمایت میکنید نه ایران و روسیه!!
اردوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
تو خودت دیدی یا از خبرگزاری های دروغگویان شنیدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
احمد داوود‌اوغلو شات آپ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
حتما به خاطر همین نظر بی پایه و اساس هم هست که جوونای بی نظیر کشورمون میرن سوریه پرپر میشن....بحق حضرت رقیه خدا حق شهدا رو از این بی فکرای هم دست صهیونیست بگیره...
امین م
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
خدا میدونه اینا از همون روز اول معلوم بود یه عده منافق به ظاهر مسلمانن. مگر نه اینست که خداوند متعال میفرمایند که منافقان از کافران بدترن.پس چرا ما همش دست دوستی به منافقان دراز میکنیم.بسه دیگه شما رو به قران.ببینین کلام خدا چی گفته.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
مانند این حرف ها را اصلاح طلبان و فتنه گران در مورد اصولگرایان(حقیقی)میزنند و آن ها را کاسب تحریم می خوانند.از نوکران صهیونیسم بیش از این انتظاری نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
جوک چند قرن اخیر
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار