متوسط درآمد پزشکان در آمریکا + جدول و نمودار
میزان درآمد پزشکان در کشور یکی از موضوعات پر بحث کشور بوده است.
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
چرا دل ملت را از بی عدالتی هایی که در این کشور در حوزه سلامت که به تجارتخانه تبدیل کرده اند خون می کنید در کجای این عالم خاکی متوسط حقوق کار مندان در ماه یک میلیون تومان و متوسط در امد متخصصان در ماه حدود پنجاه میلیون تومان است این ظلم پایدار نخواهد ماند مگر سلامت ملت را تجاری می کنند حدود بیست سال پیش بود از سوبی وزارتخانه به کشور سرمایه داری تایلند رفته بودم و مطبی ندیدم علت را پرسیدم و گفتند مگر سلامت مردم را تجارتخانه می کنند در کشور تایلند تمام پزشکان سی سال تمام دربیمارستا بیمارستانهای دولتی همکانند کار مندان برای ملت خدمت میس کنند نظام پزشکی با نفوذی که در ارکان تصمیم گیری دارد تعرفه ها را با ترفند هایی مرتب افزایش داده و سلامت ملت رال به سخره می گیرد و چون پول دارد با نفوذ در رسانه ه
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
کاش درآمد بقیه اقشار جامعه آمریکا و ایران را هم قرار می دادید تا مردم می فهمیدند و می دیدند که چه اختلاف طبقاتی شدیدی در ایران بین پزشکان و بقیه مردم وجود دارد. این اختلاف در آمریکا به نظر بین 1.5 تا 2 می باشد در حالی که در ایران بین 20 تا 1000 می باشد.
جوجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
حالاعملکردایرانی باآمریکایی مقایسه بشه خوبه کدوم پول پرسترن!وجالبترمیشه کارگرجماعت آمریکایی به تفکیک ساعات کاری ودرآمدباکارگرایرانی وسطح زندگیش نموداربشه ببینیم کجاآدم هنوزآدمیت به خرج میده وقوانین به رسم انسانیت ومسلمونی نزدیکتره...!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
شهر ما که شهر کوچیکیه دندون پزشکش ماهیانه 70 میلیون داره یعنی حدودا21هزار دلار!!!!!
دکترش هم 100میلیون ماهیانه داره که میشه 32هزار دلار!
ایشالله که حلالشون باشه
سعيد
Germany
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
به تؤمان تبديل كنين تا پايين بودن درامد در ايران مشخص شود
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
اگه به تومان تبدیل کنیم. حد اکثر یک پزشک کتخصص در امریکا 120 ملیون تومان در ماه درآمد داره. متخصصان تمام وقت در ایران در بخش دولتی هم تو همین قدر درآمد دارن. اما فرق ایران و امریکا در سرآنه ی درآمدی و قدرت خریده. یعنی در امریکا این متخصص ها حدود 5 برابر سرانه درآمدی مردمشون درآمد دارن اما در ایران این درآمد وحشتناک زیاده!
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
نظام پزشکی در ایران یک سازمان مافیایی است و اکثر پزشکان برای پول و نه درمان مردم کار می کنند خداوند ظالمین را دوست ندارد و از انها انتقام می گیرد .

هر که با خدا درافتاد ورافتاد
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
در ماه یا سال؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
تو امریکا درامد سالانه است، ولی تو ایران درآمد ماهانه!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار