اوباش حمله کننده به دانشجویان به شیراز رسیدند/ علوم پزشکی شیراز؛ قربانگاه بعدی
گزارشی از یک برنامه حاشیه‌ای دیگر؛
پر کردن سالن از نیروهای بیرون از دانشگاه و غیر دانشجو بخشی از حواشی سخنرانی شب گذشته کواکبیان بود؛ به گونه‌ای که یکی از همین غیردانشجوها با دانشجویان منتقد به توهین‌ها و تمسخرهای کواکبیان، درگیر شد و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داد.
تعداد نظرات: ۳
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
در این کشور هیچ اوباشی جز بسیج و بسیجی های بی سرو پا وجود ندارند و همه ی مردم هم این "افراد ناشناس" رو میشناسند
h.s
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
اول باید ذکر کنم که شاید حداقل 3/4 سالن شهید مطهری از جمعیت پر شده بود ونه فقط 50 نفر. آقای کواکبیان ادای یک جمله ی یکی از دانشجویان رو به ناحق درآورد، ولی دانشجویان بسیجی حداقل 10 دقیقه بدون توقف در سالن دادکشیدند و به سمت تریبون حرکت کردند. حراست با توجه به وظیفه‌ای که دارد سعی بر آرام کردن اوضاع داشت. حراست ابتدا با درخواست شخص آقای کواکبیان دخالت نکرد. آقای کواکبیان در این حین از بسیجیان میخواست که بنشینند و ساکت باشند. در آخر حراست دانشجوی خاطی را از سالن بیرون برد. یکی از دانشجویان بسیجی هم که قصد حمله به استاد عزیزی، معاون فرهنگی دانشگاه داشت با ممانعت سایر دانشجویان قرار گرفت که البته او را و بقیه‌ی چندنفر میانسالی که در سالن بودند نمیشناخت و فقط میخواست به آنها پرخاشگری کند.
H.s
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
دانشجویان بسیجی در کل ماجرا با اعلام نارضایتی سایر دانشجویان مواجه بودند ولی اعتنا نمیکردند. در آخر هم دانشجوی بسیجی جلوی ماشین کواکبیان نشست و گفت یا عذرخواهی کن یا از روی من ردشو!! اما کواکبیان که دلیل ادا دراوردنش را حرفهای اشتباه دانشجوی بسیجی اعلام کرده بود، عذرخواهی نکرد. حراستیها به زور دو بسیجی را به کناری کشیدند تا ماشین از در بیرون رود. یک بسیجی هم داد میزد فیلم بگیر! و در آخر هم فریاد فتنه گر!! این بود خلاصه ی ماجرا.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار