دور زدن قانون توسط وزارت بهداشت در روز روشن!/ اخراج مدیر برای دادن رای حق
گزارش/
جناب وزیر، اطلاعات را به شما اشتباه رسانده‌اند، و خبر ندارید که ۷۰%دانشجویان طرح خدمت به مناطق محروم را‌‌ رها کرده‌اند، شما ...
تعداد نظرات: ۱۸
ز
United States of America
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
این بی عدالتی تا کجا میخواد ادامه پیدا کنه . چرا کسی پاسخگو نیست
لیلا
United States of America
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
بهانه هایی مثل نمره پایین این خانونها پاسخی در جهت رفع مسولیت و بی عدالتی است. چرا اقایان مناطق سهمیه محروم با نمره کمتر مشمول قانون شدند ولی این خانونها نه؟
خاطره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
همکارانی که از این قانون استفاده کردن نمره ای که در امتحان دستیاری داشتن کمتر از حد نصاب لازم بوده و در قبال قبولی بدون کسب نمره مجاز متعهد به خدمت طرح ۲ تا ۳ برابر شدن. وقتی فردی مثل من با کسب نمره مجاز قبول شده و در کنار فرد دیگه ای بدون کسب نمره مجاز در همین رشته تحصیل میکنه قاعدتا باید یه تفاوتی باشه. خودتون فکر میکنید عادلانه ست که از طریق یه پوئن که در انتخابش مختار بودید رشته مورد نظرتون قبول باید ولی بهشون پرداخت نکنید؟
nazanin
United States of America
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
بیچاره ها،اینهمه درس خوندن،حالا گرفتار طرح شدن
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
وظیفشونه.چطور موقعی که میخواستن تعهد بدن فکر این روزا نبودن؟من یک عمر دارم تو منطقه محروم خدمت میکنم اینا حالا واسمون شاخ شدن.والا
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
نمره خانمهای سهمیه حداقل 90 درصد نمره سهمیه آزاد است که دراین مقاله به اشتباه 80 درصد ذکر شده است
حتی دربسیاری از رشته ها نمره این خانمها با سهمیه آزاد برابر ویا بیشتر است ولی تعهد انها بطور ظالمانه همان دو برابر مدت تحصیل است
تنها تقاضای من از وزارت محترم اجرای قانون و صرفا اجرای قانون است نه بخشش میخواهم نه ترحم
طبق قوانین موجود مربوط به سال 82تا 89 طول مدت خدمات ضریب کا نصف یا برابر مدت تحصیل است
از کی به وزارت بهداشت اختیار تعیین مدت خدمات داده شده تا انجا که من میدانم ای امر در اختیار مجلس شورای اسلامی است که آنرا به صورت قانون مصوب کرده ولی وزارت بهداشت قانون گریز است
دكتر دكترزاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
واقعا باعث تاسفه موقع تحصن دانشجويان پزشكي لااقل برايشان صندلي فراهم نكرده اند چه برسد به كيك و سانديس
mo
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
باباخوشمزه بگوواست اسپندبدودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
شما برو ساندیست رو نوش جان کن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
متاسفانه رفتار دیکتاتورمآبانه وزارت بهداشت وسردمداران آن بیانگر نوعی نظام برده داری نوین جهت بالاترین نخبگان علمی کشور است.لازم است که جامعه پزشکی در برخورد صریح و قاطع با این تخلف بارز وزارت بهداشت همسو و متحدباشد.
سهمیه زنان مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
این سهمیه به برای جداکردن بیمارستانها وطرح انطباق بوده ونه برای خدمت درمناطق محروم چراکه همزمان با آن سهمیه مناطق محروم وجود داشت آنهم با 10 درصد کمترازنمره ما ولی این آقایان سهمیه مناطق محروم با نمره کمتر با نظر دیوان عدالت اداری 12 سال را به 2 سال تقلیل دادند.کجای دنیا با قانون چندگانه رفتارمیشود.در سال 90 مدت طرح سهميه خانمها متعهد به سه دانشگاه تهران - ايران و شهيدبهشتي از سه برابر دوره تحصيل قيد شده در اسناد تعهد اين دسته از فارغ التحصيلان به برابر دوره تحصيل تقليل يافت!براساس کدام قانون؟پس وزیر این قدرت رادارد که خانم دستجردی درسال 90 چنین دستوری دادند.پس برخورد بااین قانون که درآن صریحا مدت طرح را برابرطول تحصیل بیان شده چندگانه وغیرقانونی است بروزیرمحترم است که به قانون برگردد...
زن متخصص
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
چرا طرح انطباق اجرانشد؟چون متخصصان قدیمی مسئول وانحصارطلب 50 درصدبیمارانشان(زنان)را ازدست میدادند.مطمئن باشید مناطق محروم بهانه است وهدف تبعید وتلف کردن وقت متخصصان زن برای ادامه انحصارطلبی ودرآمدهای آنجنانی به علت کمبود متخصصان درکلان شهرهاست میخواهند این خانمهادرمناطق محروم ارتجهیزات پزشکی طی 8 سال فرسایش جسمی وروانی همه توانایی هایشان فراموش شود ونتیجه آن اینست که شهرهای بزرگ ازکمبود متخصص میسوزند ومابیکاروعلاف جاده هایی شده ایم کهمقد آنهاشهرهای مهاجرت ده فاقدامکانات تخصصی وفوق تخصصی است. به مردم نوبتهای 6 ماه ویکسال برای اعمال جراحی ساده دربیمارستانهای تخصصی وفوق تخصصی مراکز استانها داده شوداگرمحروم یعنی کمبودمتخصص پس مراکزاستانها محروم ترندوالسلام
زنان مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
8سال طرح خانمهاهم ،غیرمنطقی ،غیرقانونی وغیرشرعی است وبرتمامی نمایندگان واقعی ومسئولان دلسوزاست که ازقانون حمایت کنندواز ادامه اذیت وآزارروحی وجسمی این خادمان مردم جلوگیری کنند.انشاله.
بررسی اخیرنشان میدهد 80 درصد پزشکان کشته شده درجاده های کشوربدلیل تصادفات، پزشکان طرحی هستندپس هرچه مدت طرح بیشترتعدادکشته شدگان نخبه کشور بیشتر.برشمامسئولان محترم تکلیف است که ازقانون مصوب مجلس درموردمدت طرح وهمچنین ازحقوق زنان متخصص برای زنده ماندن وخدمت کردن دفاع کنید.ان ا..مع الصادقین
شیرزنان
United States of America
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶

وزارت بهداشت باید به تاریخ پاسخ دهد:

1) مبنای قانونی وحقوقی تغییرمدت تعهد ما از 12 سال به 8 سال چه بوده است؟
2)چرا درپاسخ به تقاضای آقایان با نمره 80 درصد طرحشان به 2سال تغییر یافت؟
3)به چه دلیلی وزارت بهداشت ازبعیض جنسیتی وزورگویی وظلم در حق زنان حمایت میکند؟
4)آیاادعای نبود جایگزین درصورت تبدیل طرح ما براساس قانون به عام(2 سال) با وجود فارغ التحصیل شدن سالانه 2500 نفرمتخصص منطقی است؟
5)آیا تربیت متخصص پایان یافته است که شما مسئولان وزارت بهداشت نگران کاهش مدت طرح ما هستید؟
6)این چه وزارتخانه ای است که براساس سلیقه ومنیت وخودخواهی مدت قانونی طرح برابر طول تحصیل رابه زمانهای 12 سال و8 سال تغییر میدهد؟
7)چه کسی از تلف کردن وقت نیروی انسانی زنان متخصص سود میبرد؟
حق وحقیقت
United States of America
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
درخبرزیرکه بادستورمقام عالی وزارت وقت انجام شده قابل استناد وتعمیم است:
کاهش دوره طرح تخصصی ویژه فارغ التحصیلان سال ۹۰ ازسایت وزارت بهداشت:
...
با توجه به دستور مقام عالي وزارت در خصوص مدت زمان انجام خدمت فارغ التحصيلان رشته هاي تخصصي پزشكي در سال ۹۰ كه سهميه خانمها و متعهد به س دانشگاه تهران - ايران -شهيد بهشتي مي باشند و به مدت سه برابر دوره تحصيل تعهد به دانشگاههاي مذكور دارند به اطلاع مي رساند، زمان قيد شده در اسناد تعهد اين دسته از فارغ التحصيلان به برابر دوره تحصيل تقليل یافته تا در مناطق مورد نياز كشور كه از طرف معاونت درمان تعيين مي گردد خدمت نمايند.
پس دکترهاشمی هم میتوانند به قانون عمل کنند..
حقیقت گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
با سلام
آقای وزیر روز گذشته در برنامه متن_حاشیه در رابطه با سوالی که مجری محترم برنامه در مورد مشمولین سهمیه زنان از ایشان به جای پاسخ به سوال عرض کردند:مشمولین زورگو هستند!باید به قانون تمکین کنند!به حق خود قانع باشند!
حال چند سوال که باید از ایشان پرسیده شود:
1.آیا تعریف زورگو یعنی کسی که به قوه قضاییه شکایت می کند؟یا زورگو وزارت بهداشت است که یک روز به دادرسی از دیوان عدالت مهلت خواستند و روند دادرسی را با فاقد موضوعیت کردن مصوبه مورد اعتراض متوقف کردند!
2.منظور آقای وزیر از تمکین به قانون دقیقا چیست؟!آیا ایشان قانونگذار هستند؟!ما به قانون تمکین میکنیم به حرف زور نه!
3.ایشان فرمودند مشمولین به حق خود قانع باشند!آیا ایشان معیار تشخیص حق هستند؟!
حقیقت گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
با سلام
با توجه به صحبتهای وزیر محترم بهداشت در برنامه متن-حاشیه لازم میدانم به ایشان یادآوری کنم که ایشان صرفا وزیر بهداشت و مسوول یک ارگان اجرایی هستند نه در مقام قانوگذار و قوه قضاییه!ظاهرا ایشان علاقه مندند که وظایف قوه مقننه و قضاییه را هم همزمان خود انجام دهند.
ما از وزارت بهداشت به دیوان عدالت اداری شکایت کردیم و آقای وزیر به جای حاضر شدن در پیشگاه قانون یک روز به دادرسی پرونده ما را متوقف کردند!حساب پاک را از محاسبه چه باک؟!!!
حال خود قضاوت کنید زورگو کیست؟!و چه کسی به قانون احترام نمیگذارد؟!
ایشان و وزارتخانه متبوعشان ترسیدند که مبادا قضات عادل باشند و رایی صادر شود که به مذاق ایشان خوش نیاید!
دیوان عدالت الهی پابرجاست آقای دکتر هاشمی!آنجا که نه تخفیف می دهند و نه مهلت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
این دولت فاتحه همه چیز را خوانده همه چیز
ارسال نظرات
آخرین اخبار