نسبت هاشمی و گوگوش «عموم و خصوص من وجه» است!/ تشکل‌های دانشجویی منزّه‌طلب شده‌اند!
گفت‌وگوی چالشی با نویسنده رمان «تی‌لم»
آقای هاشمی و خانمِ گوگوش در برخی موارد اشتراک دارند و در برخی موارد با هم اختلاف. بنابراین نسبت این دو پدیده هویتی، عموم و خصوص من وجه است.
تعداد نظرات: ۵
شب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
از مصاحبه آقای میثم امیری لذت بردم خدا حفظش کند این جوان رشید و غیور، انقلابی واقعی است نوشته ها و مصاحبه های ایشان میتونه نقطه آغازی برای تحول در گفتمان انقلابی که با بن بست کلیشه مواجه شده ایجاد کند. و ما را از مرداب جمود فرهنگی نجات بخشد.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
خدا را شکر اقای هاشمی حداقل با افرادی مثل گوگوش می ماند که اگر دردی دوا نمیکنند از مردم حداقل گلخندی گوشه لب مردم میکارند برخی از سران نظام انقلاب اسلامی را میشه به چی تشبیه کرد . ادم جرات نمیکنه از مخوف بودن کارکترها وجه تشابه را بگه . از این نویسنده و امثالهم میخواهم یکم دورو ورشون را نگاه کنند ببینند خودشون شبیه چه کسایی هستن . پاچه خوارهای تاریخ را مطالعه کنند و خودشان خودشان را مقایسه کنند ببینند به کدوم وطن فروش بیشتر شبیه هستند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
باید تف انداخت به صورت کثیف شما که اینقدر سخیفانه و ناجوانمردانه به هر شکل ممکن میخواهید یاران واقعی امام (ره) را تخریب کند خدا عذابتان را زیاد کند . مگر توبه کنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
انشاء الله حاج آقا در قیامت با سرکار خانم گو گوش محشور و از ذقوم آن دنیا تا می توانند بهره ببرند قیاس مع الفارق خیلی خوبی بود با لاخره از فساد های اقتصادی انواع گوگوشها بوجود می آیند همانند سرکار خان فائزه خانم در قیاس با سرکار خانم اشرف پهلوی
م ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
عموم خصوص مطلق است هاشمی اعم است
ارسال نظرات
آخرین اخبار