درآمد جرائم رانندگی کجا خرج می‌شود؟
برگه ثبت تخلفات رانندگی به مانند آینه‌ای در برابر رانندگان است که به آن‌ها نشان می دهد، چقدر به قوانین رانندگی پایبند هستند.
تعداد نظرات: ۵
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
لطفا از مسئولین راهنمایی و رانندگی بپرسید چرا در روزهای سرد و بارانی که باید حضور بیشتری داشته باشند ماموران کمتر در خیابانها دیده می شوند و برعکس در روزهای خوب بیشتر و اگر در سر خیابانها حضور دارند در خودروها مشغول استراحت میباشند.
شهروند
United States of America
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
بزرگوار هرقانونیکه ولو قانون یک کشور بی دین هم باشداگر به نفع تان باشد درداخل به ان استناد کرده وانرااجرا میکنید وگرنه .....
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
چراهمه تقصیر راگردن راننده بیچاره می اندازید وبه راننده میگید فرهنگ رانندگی نداره ؟ چرایکبار نمیگید پلیس هم درکارخودش فرهنگ داشته باشد ودقت به خرح دهد بنده یکی از شهروندان استان همدان هستم چند سال پیش یک از جرائم بنده مربوط به شهر اسلامشهر بوده در حالیکه من اصلا نه اسلامشهر رفته ام ونه اسلامشهر رابلدم که کجای این کشوره ضمنا من در آن سال از استان همدان اصلا خارج نشده ام .
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
آقای رئیس درست گفتند پول های جریمه به حساب خزانه میرود اما اگر کمتر از گذشته به حساب خزانه برود ..............
اینجاست که مردم به حق میگن که تا برگ جریمه شون رو تموم نکنن، خبری از پرداختی نیست، این حرفای معاون فرهنگ ترافیک یک مشت دروغی بیش نیست، من خودم در جاده هم خودم جریمه شدم، هم گیر یک سرگرد بی عقلی افتاده بودم که به سربازش میگفت علامت ایست بده و اینقدر گیر میداد تا بالاخره نقصی در خودرو پیدا میکرد برای جریمه، همین دروغ گفتن ها اعتماد مردم به حاکمیت رو از بین برده
azad
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
خواهش ما از مسئولین این که تابلوهائی در جاهائی نصب شده تا مردم را جریمه کنند!!مثلا درجاهائیکه جاده ویا خیابان عریض وهموار ومسطح با دید کامل وجود داردتابلوی بیش از40کیلومتر نصب شده درحالیکه میتوان حداقل با سرعت 80تا حرکت کرد!خدا میدونه چقدر ازاین تابلوها بیخود وبی جهت نصب شده تا جیب مردم را خالی کنند!نمیدونم چرا رابطه الاکلنگی بین قیمت نفت باجرائم رانندگی وجود دارد!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار