نعمت‌‌زاده ثروت ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ را از کجا آورده است؟
رسایی:
این نماینده مجلس در صفحه اینستاگرامش نوشت: الان سوال مردم این است که آقای نعمت‌زاده که همیشه مسئول بوده است چطور در سه سال کار خصوصی به چنین ثروت هنگفتی رسیده است؟
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
ارثه پدریش بوده خودش بمن گفت
ناشناس
Germany
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
ارث ملت نبوده؟؟؟
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
ما مردمی که دستمان به هیچ جا نمی رسد حواسمان به همه چیز است و مثل پلنگی که تمام تمرکزش بر هدفش است منتظریم ، حتی اگر این انتظار 10 سال طول بکشد. شما دولتی ها همگی مثل همدیگر هستید. والسلام نامه شد تمام.
مجتبی ق
United States of America
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
ایشالا می فهمیم این آقا 1000 میلیاردو از کجا اورده و تمام مشکلات کشورمون حل میشه . من می دونستم همه مشکلات اقتصادی تقصیر همین اقای نعمت زاده ست!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
به قول آقای لاریجانی در پاسخ به سوالات از این دست احمدی نژاد این یک امر طبیعی که وقتی یک کسی به عرصه سیاست وارد میشه و پستی را بر عهده میگره از قبال آن مقام به یک ثروتی هم برسه حالا که به قول رئیس دولت راستگویان یک زمانی میگفتند بایدجلوی زیر میزی ها گرفته بشود که الان این زیر میزی ها به رومیزی تبدیل شده و هیچ اتفاقی هم نیفتاده با افزایش تولید نفت از 100دلار به 30 دلار رسیده بازهم هیچ چیزی نشده با کاهش قیمت نفت آقای وزیر 5000بشگه تولید نفت را بالا برده انداختند گردن عربستان
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
سلام آقای نعمت زاده میشه یه خورده بهم پول قرض بدید می خواهم تشکیل خانواده بدم.؟؟؟؟؟؟؟؟البته قرض می خوام سعی میکنم از حقوق معلمیم چیزی ماهیانه پسش بدم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار